Bloodymary schreef:purny schreef:
Nou sorry hoor maar ik vind dit gewoon heel onduidelijk. Ik heb wel een beperking waarbij dit soort informatie te moeilijk word. En dan zijn er ook nog mensen die een veel grotere beperking hebben.
(Wil het niet als excuus gebruiken maar informatie die kort en bondig is snappen mensen zoals ik meer)
Gewoon een getal dat wanneer er bijvoorbeeld 8000 besmettingen per week zijn er dit niveau is.
Nou, ik heb die beperkingen niet en rekenen is mijn beroep, maar ik zie het ook niet hoor. Het lijkt altijd wel of de overheid het er een kunst van maakt om informatie voor de mensen zo onduidelijk mogelijk te maken.
sorry, maar de overheid heeft deze routekaart nog niet eens gepresenteerd, wie weet komt er gewoon op de pagina waar die kaart staat straks heel duidelijk waar we zitten ofzo. Hoe weet jij nu al hoe de overheid dit gaat presenteren dan?
lenaa_tje schreef:Maar die route kaart werkte letterlijk met kleuren. Zo als op deze kaart ook gewoon te zien is. Je hoeft niks uit te rekenen.
[ [url=m/nsYkK3.png]Afbeelding[/url] ]
Ik betwijfel of ze met de veiligheidsregio's gaan werken. Een regionaal beleid zou ik echt heel onverstandig vinden, volgens mij gaan ze gewoon weer terug naar landelijk beleid.