Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 18:13

Lestrange01 schreef:
IK HEB EEN 6 |( |( |( |( |( |( |( |( *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Zei ik toch, je bent een slimme meid. :*

Mijn ergernis is dat door de nacht in het ziekenhuis ik mezelf overprikkeld heb en mijn hersenschudding weer opspeelt. Wil gewoon naar mijn vriend en hem platknuffelen en nooit meer loslaten. Helaas kan dat niet. :+
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 28-10-20 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 18:14

Dank jullie, dat is lief! Ik heb om het te vieren voor mezelf een pak met macarons gekocht bij de bakker. :9 Heb ik wel verdiend.

En nu verder met huiswerk maken en leren voor mijn volgend tentamen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 18:17

Lestrange01 schreef:
Dank jullie, dat is lief! Ik heb om het te vieren voor mezelf een pak met macarons gekocht bij de bakker. :9 Heb ik wel verdiend.

En nu verder met huiswerk maken en leren voor mijn volgend tentamen :+
Goedzo, lekker jezelf even in de watten leggen! En gefeliciteerd met het halen van je tentamen! :D

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 18:37

Goed bezig Lestrange :D

M'n pony is ineens super kreupel. slecht vanuit de heupen en op het harde ook voor slecht.. vind het veel te eng want zijn lijf is oud en kan zulke dingen echt niet ff herstellen. -O-
Daarbij irriteer ik me ook aan mezelf want ik heb meteen de ergste doemscenario's in m'n hoofd.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 18:41

Nyaleti schreef:

M'n pony is ineens super kreupel. slecht vanuit de heupen en op het harde ook voor slecht.. vind het veel te eng want zijn lijf is oud en kan zulke dingen echt niet ff herstellen. -O-
Daarbij irriteer ik me ook aan mezelf want ik heb meteen de ergste doemscenario's in m'n hoofd.

Dit ken ik helaas.... Sterkte ook voor jouw paardje <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 19:03

Lestrange01 schreef:
IK HEB EEN 6 |( |( |( |( |( |( |( |( *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

*\%/* *\%/*

denisesilver schreef:
Gefeliciteerd Lestrange!

Ik moet de paarden gaan doen, maar het komt er met bakken uitvallen, huilen

Moet nog een volledig ronde buiten lopen om het bedrijf heen (buiten in de stromende regen). :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 19:15

Mag je geen plu mee Marcella?

Gefeliciteerd Lestrange +:)+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 19:33

Lestrange01 schreef:

Yeas wat fijn!! Scheelt weer kopzorgen *\o/*

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 19:51

ZoeyDercks schreef:
Nyaleti schreef:

Dit ken ik helaas.... Sterkte ook voor jouw paardje <3

Thanks, voor die van jou ook.
Één van z'n hoeven is warm maar de smid is maandag geweest, zweer lijkt me niet perse voor de hand liggend..

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 20:06

Lestrange01 schreef:

Gefeliciteerd!! Een 6 is en blijft een voldoende, dus feestje vieren mag zeker!

Ik erger me echt ontzettend aan school. Hoe kan het nou dat ik 2 vakken op exact hetzelfde moment moet volgen... Ik kan mezelf niet in tweeën splitten om allebei de vakken te kunnen volgen. Echt, hoe moeilijk is het om een werkend rooster te maken?

edit, en uiteraard krijg ik nu migraine :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 20:08

theadora99 schreef:
Dat ik in de Post NL-app een pakketje/brief/? zie die vandaag bezorgd zou moeten worden maar hij niet bij de post zat (maar wel bij de post aangegeven stond). Ik heb niets bij dat bedrijf besteld, hij is gek geadresseerd en ik ben nu zo nieuwsgierig

Dat het niet bezorgd is en ik nu nog nieuwsgieriger ben

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 20:13

Ineke2 schreef:
Mag je geen plu mee Marcella?

Gefeliciteerd Lestrange +:)+

Is niet aanwezig, maar dan kan ik vliegeren met mezelf (open gebied). :')

Ben er officieel op tegen om met de auto ronde te rijden (benzine wordt niet vergoed), maar combinatie buitenverlichting uit en heel slecht weer.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 20:18

Mijn vader die kookt:

Gisteren hadden we rode gehakt met harde spruitjes en aardappelen. Vandaag hadden we zwarte speklapjes en aardappelschijfjes met sperciebonen die gesneden moesten met een mes.

Mijn maag zegt %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 20:58

Gewoon even aan alles vandaag.

Oma met longkanker wat nu definitief een afgelopen zaak is en de chemo en imuuntherapieeen niks hebben gedaan en de tumor alleen maar aan het groeien is

Auto die weer een reparatie moet net heen geweest maar nu wel eindelijk het probleem gevonden waar we al 8 maanden naar aan het zoeken zijn.

Hyperventilatie man ik voel me er Bijna ziek van. Ik hen wat oorpijn maar door alle spanningen span ik mijn hals en alles aan waardoor mijn keel verstrakt en ik geen lucht krijg en een geïntegreerde keel en maag.

Gewoon spanningen überhaupt... Denk dat alles weer even teveel aan het worden is. Maar ja verstand op 0 en gaan...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 21:03

Lestrange01 schreef:

Toppertje!!! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Knuffel voor iedereen die het even nodig heeft vanwege familie, paarden, werk of financiën :knuffel:

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 21:21

Dat ik er eigenlijk best wel mee zit dat de beoordeling van een presentatie matig was, terwijl het gevoel gewoon goed was, maar ik wil graag mijn cijfer weten.. Ze spraken wel over coulance op bepaalde punten, maar het moest overlegt worden met een andere docent, waardoor er waarschijnlijk weer tijd overheen gaat. Maar ik zou me echt genaaid voelen als ik dit moet herkansen eigenlijk, want ik stond er zo zelfverzekerd, terwijl presenteren echt niet mijn sterkste punt is.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 21:55

Zebrastreep schreef:
Gewoon even aan alles vandaag.

Oma met longkanker wat nu definitief een afgelopen zaak is en de chemo en imuuntherapieeen niks hebben gedaan en de tumor alleen maar aan het groeien is

Auto die weer een reparatie moet net heen geweest maar nu wel eindelijk het probleem gevonden waar we al 8 maanden naar aan het zoeken zijn.

Hyperventilatie man ik voel me er Bijna ziek van. Ik hen wat oorpijn maar door alle spanningen span ik mijn hals en alles aan waardoor mijn keel verstrakt en ik geen lucht krijg en een geïntegreerde keel en maag.

Gewoon spanningen überhaupt... Denk dat alles weer even teveel aan het worden is. Maar ja verstand op 0 en gaan...

:knuffel:

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:28

Gefeliciteerd Lestrange *\o/* *\o/* *\o/*

Ik erger mij aan de laksheid van mijn school. Voor de toetsweek hebben ze nu besloten dat ze leerlingen van 5havo 5vwo en 6 vwo bij elkaar in een lokaal plaatsen. En dan ook nog eens andere indelingen de helft van de tijd. Heeft een leerling van 5vwo corona en nu mag dus ook de helft van 6v thuisblijven.
Ik snap dat 1,5m niet hoeft tussen 18- maar het is toch logsich dat je geen klasseng aat mengen als het niet nodig is...

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:31

Dat ik vorige maand zelfs nog 2x bij de tandarts ben geweest omdat m'n kies/vulling steeds afbrak, weer gevuld, en nu voel ik het alweer brokkelen ;( eet nu ook niks meer op die kant omdat ik bang ben dat het weer helemaal afbreekt.
Waarom moet ik zo'n kies hebben _-:(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:37

Aan mezelf, zit al even niet zo lekker in m'n vel en het lukt me niet om erover te praten met m'n man. Hij is heel druk met z'n werk en naar mijn gevoel heeft ie weinig tijd. Vorig jaar exact hetzelfde, toen zat ik overspannen thuis.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:48

M'n vader is positief getest op corona

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 23:58

Achterlijke imbiciele onderbuurvrouw die bedenkt dat het oké is om een loodgieter na 8u in de avond te laten komen. Schiet mij maar lek hoor. Vooral als je weet dat die leidingen door alle appartementen super goed te horen zijn. %). En nog een arrogante kop optrekken naar mij. Is goed meid, de volgende keer bel ik gewoon de politie. Klaar met jouw kinderachtige gedrag.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 07:01

Dat ik geen ochtendmens ben en altijd vreselijk slecht functioneer als het vroeg is :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 07:30

Super slecht geslapen ivm spanning om leuke dingen. :') Toen ik eindelijk sliep nachtmerries en droom in een droom. Zucht, oké dan niet!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 07:37

Dat ik vandaag weer een ontzettend fijn rooster heb. 1 uur les 3 kwartier pauze, 1 uur les een uur pauze, hal uur les kwartier pauze en dan een half uur les. Ok het is wel thuis maar zo irritant. Je komt nooit helemaal lekker in je les. En als je erin zit heb je weer pauze :')