Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:baudyh schreef:Logisch toch dat de camping maar half bezet is. Het Spaanse vaste land is oranje. Als Nederlander hoor je daar niet te zijn.
Ik vind vakantie prima in een geel of groen land maar oranje nee sorry.
Ze zaten daar al.
idinn schreef:Sizzle, maar niet reizen lijkt tegenwoordig geen optie. Het is een recht dat vliegtuig in te stappen of de auto en een aantal grenzen te doorkruisen. Pandemie of geen pandemie, gewoon doen waar je zin in hebt.
Ik hou van vakantie.. ik vind het echt heel lastig zonder.. maar ik blijf wel in eigen land. Je kan er donder op zeggen dat cijfers stijgen zodra vakantiegangers terugkomen met grote kans allerlei mutaties. En dan vervolgens moeten de maatregelen weer strenger en is iedereen chagerijnig. Dat virus lacht zich helemaal rot met hoe makkelijk we het maken
pien_2010 schreef:baudyh schreef:Logisch toch dat de camping maar half bezet is. Het Spaanse vaste land is oranje. Als Nederlander hoor je daar niet te zijn.
Ik vind vakantie prima in een geel of groen land maar oranje nee sorry.
Ze zitten daar veiliger als in Nederland, want diep rood zijn is wezenlijk wat anders dan oranje code hebben. Het is gewoon overal oppassen.
Fitzroy schreef:Waar ga jij naartoe in Griekenland, relaxed?
Nu ja, er is weer een week gewonnen voor Griekenland denk ik dan maar. De reisadviezen worden volgens mij eens per week aangepast.
Fitzroy schreef:O, haha. Ik dacht dus dat je naar Griekenland zou gaan.
Die heeft zeker mazzel. Maar ik dit jaar sowieso ook al 1 vakantie![]()
Vakantie 2 zie ik wel de mist ingaan, maar dan hoor je mij niet mopperen. Heb tenslotte dan al een week gehad.
Narya schreef:Tja zo gaat dat in de wereld. Ik zou er niets op zeggen geloof ik en gewoon laten gaan en blij voor haar zijn van die 8 landen en geen medelijden hebben voor die 2 landen.Ik weet niet zo goed wat ik daarop moet zeggen, als iemand die al bijna een jaar thuiszit![]()