Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sassii schreef:Inderdaad...
Zeuren dat ze te lang in de rij moeten staan. Dan denk ik echt wat heb je te doen de rest van de dag?!
bigone schreef:Ik verbaas me wel over mensen die al drie symptomen hebben en dan nog nadenken of ze wel naar een afspraak of niet cruciaal werk gaan ? Onder welke steen hebben die gezetenook hier op bokt terwijl er al dagelijks word gewaarschuwd.
LadyMadonna schreef:Destination schreef:Wij waren gisteren ook boodschappen aan het doen en daar was een karretje ook verplicht. Karretjes stonden buiten en binnen was een hoekje waar je het karretje schoon kon maken, dat schiet natuurlijk ook niet op. En toen we bij de kassa waren werd ons verteld dat elke persoon een karretje moest hebben, maar dit stond nergens aangegeven dus dat hadden we moeten raden denk ikConclusie: bij die winkel was nog ruimte voor verbetering.
Dat is imo ook logisch.... voor winkels is deze situatie ook nieuw, die moeten ook even puzzelen wat het handigst werkt
Needje schreef:Bij ons bij de AH krijgt iedereen een schoongemaakt karretje. Beetje jammer dat eenmaal binnen een hoop mensen de kar ergens neerzetten en alsnog los door elkaar heen lopen...
LadyMadonna schreef:Maar de Ger Gem staat boven de wet hè
LadyMadonna schreef:Destination schreef:Ze hadden er een bord staan dat een winkelwagentje verplicht was. Lijkt mij dan niet meer dan logisch om er ook ‘Pro Person’ bij te zetten, maar misschien denk ik te logisch.
Moet je wel een “pro person” hebben, die moet je ook gewoon betalen
Destination schreef:Ze hadden er een bord staan dat een winkelwagentje verplicht was. Lijkt mij dan niet meer dan logisch om er ook ‘Pro Person’ bij te zetten, maar misschien denk ik te logisch.
bigone schreef:Tieneke schreef:In België zijn ruim 800 IC bedden ingenomen. In totaal zijn er ruim 2000 bedden, dus we gaan richting de helft bezet.
2000 beschikbaar voor Corona of alle ic patiënten?
oomens schreef:Destination schreef:Ze hadden er een bord staan dat een winkelwagentje verplicht was. Lijkt mij dan niet meer dan logisch om er ook ‘Pro Person’ bij te zetten, maar misschien denk ik te logisch.
Als je toch al in je eentje boodschappen moet doen, dan is die 'per persoon' al niet eens meer nodig. Ik snap de 'we' uit je voorgaande post ook niet zo goed.
*edit* Duitsland, dat had ik gemist.
PSvanLot schreef:Sassii schreef:Inderdaad...
Zeuren dat ze te lang in de rij moeten staan. Dan denk ik echt wat heb je te doen de rest van de dag?!
Mmmm volle bak werken? Of denk je dat iedereen thuis zit te wachten tot ze weer naar bed mogen?
PSvanLot schreef:Het is gelukkig vandaag wel goed weer om thuis te blijven...
Stond vanmorgen de paarden te doen en wat een snijdende wind.
elnienjo schreef:Needje schreef:Bij ons bij de AH krijgt iedereen een schoongemaakt karretje. Beetje jammer dat eenmaal binnen een hoop mensen de kar ergens neerzetten en alsnog los door elkaar heen lopen...
Dat zou ik ook doen. Ben zelf niet gewend een karretje te nemen, zoveel heb ik nooit. Bovendien vind ik ze veel te groot en te diep. Dus kan me voorstellen dat als ik morgen verplicht een karretje moet ik dat ding telkens een afdeling verder mee sleep maar op de afdeling zelf gewoon rondloop om mijn spulletjes bij elkaar te zoeken.
Destination schreef:LadyMadonna schreef:Moet je wel een “pro person” hebben, die moet je ook gewoon betalen
Huh? Je moet de letters op een bord betalen? ‘Pro Person’ is gewoon per persoon in het Duits.