Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 16:46

xPabloBokt schreef:
Lestrange01 schreef:
Gisteren om half twee snachts klonk er heel in de verte zo'n auto alarm geluid. Het duurde ruim een half uur voordat het ophield, en ik moest om 8 uur al op -:(-. Werd echt gek

Ik heb hier elke ochtend om 6 uur ergens buiten een vogel die dit imiteert, enkele uren lang. Hebben? :+

Omg ja die vogel zit hier ook :')

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 16:50

Mars schreef:
Princess_ schreef:
Dat de apk van mijn auto duur uitvalt. Ik heb echt altijd pech met die dingen.

Oooh had ik van de week ook! Ergerlijk he :=
Vind het ook zondegeld als er veel aan mijn auto moet gebeuren.

Eindstand, €596,- af kunnen geven bij de garage. Nu kan die er weer een jaar tegenaan. Baal er enorm van, maar kan niet zonder mijn toettoet

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 16:55

Oké paniek vanochtend om de kleine pony die uitbrak. Heeft dus wel in een wei vol met vers lang gras gestaan dus ben bang dat ie hoefbevangen staat morgen.

Andere pony overtreft het nog even. Dies 28 met PPID dus alles wat hij doet is eng. Die ging net recht voor mijn neus languit op de grond liggen. Zovan, baasje help ik ga dood. Nee op die plek ligt hij nooit, nee hij gaat nooit liggen als ik erbij ben.
Nu staat ie zwaar te ademen en staat vreemd maar wel happy en gepoept..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 17:23

Princess_ schreef:
Eindstand, €596,- af kunnen geven bij de garage. Nu kan die er weer een jaar tegenaan. Baal er enorm van, maar kan niet zonder mijn toettoet

Aaai dat zijn geen fijne bedragen nee. Maar zonder is idd ook lastig en gelukkig kun je weer veilig de weg op nu.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 18:17

Ik verveel me kapot. :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 19:22

Dat mijn rijbewijs verlengt moet worden.Maar dan sta ik 5 jaar met een Corona kapsel op de foto :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 19:41

Britta31 schreef:
Dat mijn rijbewijs verlengt moet worden.Maar dan sta ik 5 jaar met een Corona kapsel op de foto :(

Rijbewijs verlengen is toch voorlopig opgeschort? Als in, dat hoeft voorlopig toch niet, juist ivm corona?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 19:45

_San87_ schreef:
Britta31 schreef:

Rijbewijs verlengen is toch voorlopig opgeschort? Als in, dat hoeft voorlopig toch niet, juist ivm corona?

https://www.rdw.nl/over-rdw/actueel/dos ... gen-corona Volgens mij niet.
Je moet je auto ook gewoon apk laten keuren.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 19:47

O,dat weet ik niet.Het moet voor augustus verlengt worden.Ik ga het morgen gelijk navragen bij de gemeente.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 19:52

lenaa_tje schreef:
_San87_ schreef:

https://www.rdw.nl/over-rdw/actueel/dos ... gen-corona Volgens mij niet.
Je moet je auto ook gewoon apk laten keuren.

Ah okay, er was een tijdje terug sprake van dat het even niet hoefde. Maar goed, nu iig wel weer.

Britta31 schreef:
O,dat weet ik niet.Het moet voor augustus verlengt worden.Ik ga het morgen gelijk navragen bij de gemeente.

Oh, dan heb je nog even.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 20:03

Britta31 schreef:

10 jaar zelfs... Toch? En het opschorten voor verlengen geld alleen voor ID-bewijzen en paspoorten volgens mij... Mijn man moest ook vorige week voor zijn rijbewijs.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 21:23

Eigelijk al eerder, maar dat er zoveel verschillende extra zenders (?) zijn waar je alleen daar iets kan zien.

Ik volgde jaren geleden ‘Revolution’, ineens was dat van de tv gehaald. Bleek wel op Netflix te zijn. Na een tijd eindelijk Netflix: was die er weer afgehaald. (Heb die serie maar gekocht op dvd, wilde hem graag zien)

Nu volg ik Outlander, in een ander topic zien veel mensen dus al nieuwe afleveringen: dit blijkt alleen op Ziggo te zijn. (Wij hebben KPN). Moet blijkbaar nog een tijd wachten tot ie op Netflix verschijnt.

Ik hoorde dat Game of Thrones goed was, wou ik gaan kijken: moet je Videoland voor hebben..

Moet je nu serieus zoveel abonnementen hebben om alles te zien?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 21:24

Marocje schreef:
Eigelijk al eerder, maar dat er zoveel verschillende extra zenders (?) zijn waar je alleen daar iets kan zien.

Ik volgde jaren geleden ‘Revolution’, ineens was dat van de tv gehaald. Bleek wel op Netflix te zijn. Na een tijd eindelijk Netflix: was die er weer afgehaald. (Heb die serie maar gekocht op dvd, wilde hem graag zien)

Nu volg ik Outlander, in een ander topic zien veel mensen dus al nieuwe afleveringen: dit blijkt alleen op Ziggo te zijn. (Wij hebben KPN). Moet blijkbaar nog een tijd wachten tot ie op Netflix verschijnt.

Ik hoorde dat Game of Thrones goed was, wou ik gaan kijken: moet je Videoland voor hebben..

Moet je nu serieus zoveel abonnementen hebben om alles te zien?

Je wordt haast weer richting de piraten gestuurd, ja :D.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 21:37

Volgens mij staat Game of Thrones niet op Videoland hoor. Die serie hoort net als Outlander bij het movies en series xxl abbo vanziggo.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 21:39

Het zijn HBO programma’s!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 21:44

Ik snap de klacht iig wel. Ik vind het ook kak-irritant.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 21:55

Dat ik die hele dalgona coffee hype niet begrijp. Heb t net gemaakt, vind het helemaal bijzonder of lekker :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 21:59

LiannePuthzy schreef:
Dat ik die hele dalgona coffee hype niet begrijp. Heb t net gemaakt, vind het helemaal bijzonder of lekker :')

De wat :+
Volgens mij leef ik echt onder een steen.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 22:28

Lau schreef:
LiannePuthzy schreef:

De wat :+
Volgens mij leef ik echt onder een steen.

Eetlepel oploskoffie mixen met 1 eetlepel heet water en 1 eetlepel suiker met de mixer totdat t stijf is. Melk in een glas doen en het koffie mengsel er boven op. Zag er best lekker uit vanaf de foto, maar is wat minder lekker, heb de koffie maar door de gootsteen gespoeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 22:49

LiannePuthzy schreef:

JA DIT en iedereen is er helemaal gek van. Buuuullshit, je maakt het voor je poedersuiker Instagram om het vervolgens weg te flikkeren.

Rant over :')

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 23:06

Anthea schreef:
LiannePuthzy schreef:

JA DIT en iedereen is er helemaal gek van. Buuuullshit, je maakt het voor je poedersuiker Instagram om het vervolgens weg te flikkeren.

Rant over :')

Idem dito haha
Ik <3 koffie maar vond dit echt ranzig

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 04:13

Dat ik al twee uur lang probeer te slapen... met weinig resultaat. :+ Voel me niet eens slecht maar opstaan over 5 uur gaat minder grappig zijn. _O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 06:33

MarlindeRooz schreef:
Het zijn HBO programma’s!

Klopt maar Ziggo heeft die in hun extra pakket zitten.

Ik snap de klacht ook zeker wel, wij hebben hier ook tig abbo's waarvan je eigenlijk denkt; wat een geldverspilling.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 07:36

Elke doordeweekse dag word ik om 7u wakker omdat er een of andere tijdelijke opslagplaats naast m'n huis zit voor bouwvakkers, en ze maken zo ontzettend veel lawaai. Nu is dit in m'n systeem gekomen en word ik echt elke dag om 7u wakker, ik wil gewoon uitslapen!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-20 07:41

Echt heel lang over mijn ex gedroomd en ik heb nu echt zo half dat gevoel van liefdesverdriet wat ik had toen hij het uitmaakte.. stom brein, die gast is irrelevant. Hou op -O-