Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beert schreef:Nee dan geef je niet aan dat de moeder mee mag komen als ze je wil opeten. Met één gast aan tafel (corona) krijg je geen drie schapen op.
Er worden ook paaskuikens verkocht elk jaar, dus zo'n hoekje zou me niet verbazen..
maralyn schreef:beert schreef:Nee dan geef je niet aan dat de moeder mee mag komen als ze je wil opeten. Met één gast aan tafel (corona) krijg je geen drie schapen op.
Er worden ook paaskuikens verkocht elk jaar, dus zo'n hoekje zou me niet verbazen..
Nou... Ik ken ook n gestoorde kerel, die gewoon gratis lammeren probeert op te scharrelen, slacht in zijn eigen achtertuin en vervolgens verkoopt aan mensen met een ander geloof (om het netjes te houden).
Dus ik kijk nergens meer raar van op.
DuoPenotti schreef:maralyn schreef:Dat dusach we leven in Nederland, het is hier sowieso nooit goed, wat je ook schrijft.
Jij zegt wat ik dacht.
Links of rechtsom, het is nooit meer goed. Er is tegenwoordig altijd iemand gekwetst of valt er over.
pillow schreef:__Sannne schreef:Mwha ik snap het ergens wel als dat bedoeld word.
Ik vind een offerfeest schandalig.. Dus wellicht zou ik het ook zo verwoorden...
Een offerfeest is niks schandaliger dan kerstmis en thanksgiving.
DuoPenotti schreef:maralyn schreef:Dat dusach we leven in Nederland, het is hier sowieso nooit goed, wat je ook schrijft.
Jij zegt wat ik dacht.
Links of rechtsom, het is nooit meer goed. Er is tegenwoordig altijd iemand gekwetst of valt er over.
DuoPenotti schreef:zie inderdaad het vervolg... je mag er niets over zeggen
zo voorspelbaar![]()