Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loveslimpie schreef:fohadie schreef:Loveslimpie, wil jij misschien nog vertellen welke hints ik niet snapte? Was het getal 9? En welk woord was er nu met de puzzel?
Ik was je berichten even kwijt hier...![]()
Maar hint 1 -> 29
Hint 2 puzzel -> 17
En het laatste getal had 10 moeten zijn, de X voorop, de 10 kerstballen op de kaart en de 10 ingepakte cadeaus(envelop meegerekend)
Dan kom je uit op 58 en dat ben ik in de lijst.
Ik heb enorm gelachen om je verbazing bij de eerste kaart, het nummer verwees in eerste instantie alleen naar het aantal dagen te gaan tot verzending, ik wist nl dat ik vrij laat zou versturen aangezien ik 3 weken in China zat
ynskek schreef:Goldie schreef:Ik wil zo graag weten wie mijn geweldige pakket heeft gemaakt... Maar ik kan nog ff niet logisch nadenken
Ik was het in ieder geval nog niet.
Wel fluisterde iemand mij in dat niet de snippers maar de rest van de vulling je hint was
_AB_ schreef:Ik wacht nog vol spanning af waar mijn pakketje blijft!
@ Mijn SSS, als je hem al eerder hebt verzonden, wil je dan de organisatie inlichten? De post kan wel eens raar doen bij ons, dus dan kan t zomaar dat het pakketje bij de buren ligt ofzo zonder dat ik bericht gekregen hebDan ga ik even op zoektocht
Donna89 schreef:Citaat:Volgens mijn lijst administratie moeten er nog 4 pakketten aan komen
waarvan wij van 1 weten dat hij vertraagd is.
De rest neem ik aan dat die snel binnen komen!
Verder zijn onderstaande nog aan het raden, uitpakken of pakket aan het ophalen:
Lous
Goldenarrow
Rockwitch – Chiren? - Lous ?
Capopjekop - pradadaan
DonDon – Ushanka?
PrinceAmos
DeEenhoorn
Cynn
Boeflover
Plutolover –?
Goldie
Jodym –
xZiva
Alja
Apple
Yonker
M_D_H schreef:_AB_ schreef:Ik wacht nog vol spanning af waar mijn pakketje blijft!
@ Mijn SSS, als je hem al eerder hebt verzonden, wil je dan de organisatie inlichten? De post kan wel eens raar doen bij ons, dus dan kan t zomaar dat het pakketje bij de buren ligt ofzo zonder dat ik bericht gekregen hebDan ga ik even op zoektocht
Een klein vogeltje heeft mij ingefluisterd dat jouw pakket bij de buren ligt
Leo schreef:Oké verslagSS je bent werkelijk fantastisch!
De doos stond dus inderdaad bij mijn buren. Ik kon vandaag wat eerder weg dus meteen langs de buren gerend.
Zoals gebruikelijk is de doos direct geclaimd:
[ [url=m/SprnNk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CRGfuL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1ALCwp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen ik ze allemaal aan de kant geveegd had, de doos open gemaakt, waar ik op een verhaal stuitte.
[ [url=m/Sotvya.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jw9R6q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ge-wéldig![]()
Onder het verhaal:
[ [url=m/PI0ejd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P8icRw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inmiddels zag ik (en mn vloer) er al zo uit:
[ [url=m/Ep4fNd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle cadeaus gevonden:
[ [url=m/FgnUZv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lily dacht: wtf is dít!
[ [url=m/F6mXRl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Vxne5L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uitgepakt:
[ [url=m/rU8rYM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geweldige cadeaus! Heerlijke losse theeDe smaken klinken echt geweldig!
Temptations in de favoriete smaak van de poezels. Twee kaarsen en een mooi glaasje met een kaarsje. Ook een schot in de roos want ik heb altijd kaarsen aan 's avonds!
En de meest geweldige ultrazachte eenhoorn die een regenboog badbruisbal tussen zijn hoefjes had
En last but not least, deze fantastische mok die me even speechless laat. Mijn drie geweldige poezels
[ [url=m/okFpYF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo knap gedaan! Wauw!
Toen zag ik er inmiddels nog shinier uit:
[ [url=m/lIrnnM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/twZaA4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het zit zelfs op m'n gezicht maar dat zie je niet
De hint was een puzzel met wat vragen. Een blik was al genoeg, puzzelen hoefde niet meer. Want wie kent de leukste Corgi van Bokt nou niet
[ [url=m/9VEE3S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uuucAK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jn6B6L.jpg]Afbeelding[/url] ]
(we hebben duidelijk overeenkomstige interesses want ik hoefde er maar één te Googlen)
Tigress ik neem aan dat ik jou mag bedanken voor dit geweldige pakket en de queeste die je hebt afgelegd om het samen te stellen.Je hebt mijn dag echt helemaal goed gemaakt!
Tigress schreef:JaaaaBlij dat je er blij mee bent
Je wilde glitters, dus ik heb me uitgeleefd en Jarvis geborsteld voor nog meer glitters
Hij had trouwens best moeite met het afstaan van je eenhoorn, hij vond hem ook erg leuk
![]()
[ [url=m/4pA5Xc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben ook heel blij dat je happy bent met de mok!Die vond ik toch best even spannend om te maken
![]()
Er komt dus nog een cadeau aan binnenkortMijn moeder zit ook dit jaar weer in het complot om iets te maken voor mijn lootje, maar vanwege het overlijden van de hond is die even iets achterop komen te liggen.
miccamaaike schreef:Ahh bedankt voor de uitleg! Ik kom er maar niet achter komen wat t was op de plaatjes. Heb t gebarentaal alfabet bestudeerd, maar dus niet de getallen. Handig hèzag in je berichten ook nog een foto met de brandweerman Sam spons op de achtergrond, haha geniaal. M’n zoon vindt de spons ook wel geschikt als kussentje.
Heel erg bedankt voor t leuke pakket!