Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimberly1995 schreef:Nou, ik mag me ook weer melden. Ik ben sinds gister vrijgezel. Ik denk niet dat ik meteen weer op tinder ga, maar meestal is het soms wel een fijne afleiding voor me. Ik klets in ieder geval weer gezellig mee.
Rawr schreef:kimberly1995 schreef:Nou, ik mag me ook weer melden. Ik ben sinds gister vrijgezel. Ik denk niet dat ik meteen weer op tinder ga, maar meestal is het soms wel een fijne afleiding voor me. Ik klets in ieder geval weer gezellig mee.
Ahw da's jammer, kom je uit een lange relatie? Een beetje doelloos swipen is sowieso leuk tijdverdrijf als je je verveelt.![]()
Leuke updates, Marlinde en Fem! Heel benieuwd hoe het verder gaat!
Hier ben ik even klaar met tinder, een paar matches heb ik op whatsapp nu en de rest reageert niet op mijn berichten en heb ik de matches maar opgeheven. Op Happn gaat het om één of andere vage reden veel beter, heb daar echt leuke matches die wel gezellig terug praten.
MarlindeRooz schreef:Kimberley
Ik heb alle datingapps er maar afgegooid... ga me maar eens focussen op mijn kerel uit Nijmegen. Ben daar nu ook haha. Hij is even naar een afspraak en komt hopelijk zo terug.
Het is heel erg fijn dus ga daar maar eens van genieten.