Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 22:03

Cer schreef:
Zinzi, je bent jonger dan ik hoor :')
Karuna is iets ouder, ik zit ertussenin ongeveer..

Maar ik denk dat veel mensen wel hebben wat Ailill heeft, en dat een groot aantal met minder genoegen neemt, wat niet wil zeggen dat je dan niet heel gelukkig kunt zijn :j

Cer, Ik heb lange tijd een FWB en tevens BFF gehad.
En eerlijk ben ik er daarna echt niet goed van geweest .
De beste sex heb je met iemand waar je ook om geeft, en waar je gewoon ontzettend goed mee kan op allerlei vlakken .
En diep in mijn hart wist ik dat dit niet voor altijd zou zijn , heb me toch lang afgesloten voor anderen , en wellicht kansen gemist .
Toch zou ik deze tijd nooit gemist willen hebben.
Maar intussen ook aan mijn vrijheid gewend en vindt t fijn , maar mis tegelijk ook iemand om fijn samen te zijn . En eens samen te slapen en de rest .
Ik weet gewoon niet of t gene wat ik graag heb wel te vinden is op Tinder
Ze zijn of dood serieus of zijn er voor enkel sex .
Ik zou een fijne LAT willen.
Haha
Wil gewoon teveel op mijn 40e .
Ben nog niet gewend aan t 40 zijn want in mijn kop ben ik nog amper 30

En natuurlijk heeft het verleden me ook gevormd .
Eigenlijk mis ik ergens de tijd van vroeger ,in de kroeg iemand tegen komen en daar dan werk van maken .
Dan is Tinder te gemakkelijk en kun je te gemakkelijk afwijzen .
Op allerlei domme dingen .
Die je IRL niet meteen de deur had gewezen.

Of je spendeert veel tijd op Tinder gezellige chat etc
Op gegeven moment kom je erachter dat een 37 jarige al eeuwig maagd is en bovendien nog doof ook .
Ik heb echt geen zin in een eeuwige maagd .
Toch al teveel waardeloze sparring partners gehad en weinig goeie }>

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 22:39

Ik zit weer in de trein naar huis, super gezellige middag/avond gehad met Utrechtjongen. Toch spijtig dat er voor hem echt geen gevoelens bij zitten, want we hebben het wel heel leuk samen, veel gelachen en geen ongemakkelijke momenten ofzo. En wel even fijn gezoend O:)

Oef relaxed, vreselijk! Had ie de hint door en heb je hem afgewimpeld?
Ik bedenk ook vaak achteraf de goede antwoorden, echt spijtig :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 06:04

Belsje schreef:
Ah jonges wij hebben maanden niet eens gezoend :+

Maanden niet zoenen maar wel verder naar de rest ook? :')

Cer, ik zit er precies zoals jij in. Een fijne LAT zou wel wat voor mij zijn :j Nu voelde fwb ook wel een hele tijd als een LAT, we konden op best veel vlakken goed met elkaar en alles voelde fijn.

Gister om 5 uur belde fwb voor een praatje, vervolgens vroeg hij of ik zin had. Ik zei uhh ja altijd dat weet je toch (standaard antwoord :') ). Later gingen we ophangen, ik zei: Fijne avond! Toen reageerde hij wel wat verrast, volgens mij hoopte hij dat hij langs mocht komen.

Begin wel een beetje last van mijn geweten te krijgen, moet echt zien te voorkomen dat ik fwb deze week zie... Heb er vannacht een nachtmerrie over gehad -O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:05

Yvankaxx schreef:
Ik zit weer in de trein naar huis, super gezellige middag/avond gehad met Utrechtjongen. Toch spijtig dat er voor hem echt geen gevoelens bij zitten, want we hebben het wel heel leuk samen, veel gelachen en geen ongemakkelijke momenten ofzo. En wel even fijn gezoend O:)

Oef relaxed, vreselijk! Had ie de hint door en heb je hem afgewimpeld?
Ik bedenk ook vaak achteraf de goede antwoorden, echt spijtig :+

Het zoenen kan wel belangrijk zijn in het verliefd worden (komt oxycotine vrij) dus mss niet teveel nadenken en nog ff doorgaan?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:07

Zinzi, ik had het al eerder geschreven, maar of het nou de kroeg of Tinder is, je weet gewoon niet waar je iemand vind.. Ik vind het juist prettig om wat dingen te weten te komen zonder dat ik iemand perse gezien heb. Maar dat is ook omdat ik nogal kritisch ben (en een hoop suffe dingen in mijn omgeving heb gezien) .. En ik heb helemaal niks met dronken mannen dus juist een kroeg (en een feestsfeer) is niet een plek waar ik denk iemand te ontmoeten.

Verder is het voor mij redelijk makkelijk.. zoals een aantal hier heb ik ook geen 'eisen' voor de toekomst. Ik heb mijn eigen huis, geen kinderwens en ik hoef niet perse iedere dag naast iemand wakker te worden..

@LF: Lees je eigen tekst eens terug.. wat vind je daar dan van? :)

En over vroeger.. ja toen 'liep' je langer met elkaar.. maar je was elkaar ook veel makkelijker kwijt.. Dus het was echt niet altijd rozegeur en maneschijn. Een leuke jongen die je een keer in een disco (jaja) gezien had, kon je daarna nooit meer tegenkomen. En dan toch tevergeefs iedere week rond dezelfde tijd kijken of hij er toch liep.
Mocht dat nou wel het geval zijn, en je een paar weken om elkaar heen had lopen dralen.. bleek ie ineens een arrogante kwal te zijn. Maar dat wist je niet want je had nog geen contact gehad. Dus een hoop tijd verloren en een gebroken tienerhart... ja, was een fantastische tijd :')

Het vlindergevoel heb ik al een hele tijd niet meer, ik ben daar simpelweg te nuchter voor en te zuinig op mezelf. Ik heb meer met de stabiele band die Karuna noemt. Ik heb soms ook tijd nodig om aan iemand te wennen.. ik kan dus ook idd later 'verliefd' worden..

Verder ben ik heel open.. ik praat overal over (tot grote irritatie soms :') ) Ik stel me makkelijk kwetsbaar (maar ik ben niet zo kwetsbaar meer dus dat valt ook alles mee) op en de reactie van de andere partij zegt dan heel veel over of wij een klik zouden kunnen hebben..

En wat UltimOo heeft heb ik ook.. sarcastisch en dat ben ik gelijk.. dan kan ik maar weten of iemand dat kan handelen.. als ik daarop moet gaan letten wordt t echt niks... :n :')

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:13

Linda_Fleur schreef:
Belsje schreef:
Ah jonges wij hebben maanden niet eens gezoend :+

Maanden niet zoenen maar wel verder naar de rest ook? :')

Nope, daar gebeurde echt NIKS :p

Maar dan ook echt helemaal NIKS :p

Weken aan een stuk, 3 keer per week afspreken en niks, nada, noppes :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:23

Das wel heel weinig Belsje :')

Nou, dat afpoeieren ging nog niet zo makkelijk, die vent neemt het allemaal veel te serieus :+ Hij vond dat ik te weinig vroeg, ik vond dat hij teveel vroeg en als reden gaf hij aan dat ie vader van 2 kinderen is.... Euh ja.. en? Nou als het dan serieus werd wou hij de kinderen erbij betrekken... Ok, weet nog steeds niet wat dat met veel vragen te maken heeft, maar goed, hij is stil ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:42

Ik denk dat je het jezelf aardig lastig maakt zo LF.. Mijn manier zou het in ieder geval niet zijn :)

Bijzonder figuur Relaxed :=

Gisteravond date nog even gezien, was leuk. Volgende keer wordt na m'n vakantie, ben benieuwd.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:44

Knap dat je m nog niet geblokkeerd hebt.. ik zou er binnen 30seconden klaar mee zijn :j

Leuk Berdien!!! spannend hoor :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:45

Berdien wat mooi dat het weer leuk was *\o/*
Linda_Fleur schreef:
Gister om 5 uur belde fwb voor een praatje, vervolgens vroeg hij of ik zin had. Ik zei uhh ja altijd dat weet je toch (standaard antwoord :') ). Later gingen we ophangen, ik zei: Fijne avond! Toen reageerde hij wel wat verrast, volgens mij hoopte hij dat hij langs mocht komen.

Begin wel een beetje last van mijn geweten te krijgen, moet echt zien te voorkomen dat ik fwb deze week zie... Heb er vannacht een nachtmerrie over gehad -O-

Waarom maak je het jezelf zo moeilijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:51

Cer, ik vond de discussie vooral vermakelijk :')
Berdien, leuk!
LF, tja.. Je doet dit toch allemaal een beetje zelf.. -O-

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:52

Relaxed schreef:
Cer, ik vond de discussie vooral vermakelijk :')

Ja dat snap ik dan weer wel :')

En sja, sommige mensen gaan gewoon op drama..

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:06

Hier ook radiostilte van mijn date. Als ik zelf app dan appt hij verhalen terug, maar zodra ik het initiatief niet neem, appt hij ook niet. Dan niet. :wave:

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:56

Merken meer mensen dit: Interesse hebben in mensen die niet (emotioneel) bereikbaar zijn, zijn super interessant. En de mensen die interesse tonen, zijn niet (meer) interessant.

Echt, hoe onmogelijk kan iemand het zichzelf maken.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:59

Ja op de een of andere manier zijn die interessanter. Zo stom.

Net als dat er opeens mensen contact met je opnemen of interesse hebben als je bezet bent :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:59

Heb je zelf interesse in mensen die niet bereikbaar zijn?

Ik herken het niet (meer) .. Ik vind mensen die emotioneel niet bereikbaar zijn, niet interessant maar eerder zonde van mijn tijd.
Maar ik weet dat het bijzonder aantrekkelijk of interessant of whatever kan zijn, om iets lastigs te willen.. waarom zou ik echt niet weten trouwens. Misschien een soort zelfbescherming omdat zo iemand toch geen relatie wil ofzo.. geen idee...

Maar na mn 40ste wil ik alleen maar leuke dingen.. en gedoe past daar niet bij.. Dus t zal daar wel aan liggen :')

@CoC, dat had ik ook, die heb ik gewoon weer afgewimpeld..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:01

Ik had dat eerst ook wel dat ik dat interessanter wordt maar heb dat wel echt los gelaten. Als iemand mij niet wil dan niet, ik ga niet achter mannen aanlopen :)
Denk dat het hard to get spelen, voor veel mensen maakt dat het interessant is ofzo? Ik denk hoe ouder je wordt hoe minder zin je daarin hebt :+

Ik heb morgen weer eens een date, komt wel over als leuke gast. We appen zo af en toe en dat vind ik prima. Eens zien hoe het morgen is. :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:02

Ja dat heb ik idd ook gedaan cer. Al was een zo vasthoudend dat ik hem heb moeten blokkeren. Dat snap ik dan weer niet zo goed. Had die moeite gedaan toen je de kans had :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:15

Ik heb dat ook niet zo. Iemand die niet bereikbaar is, niet wil of wat dan ook.. dan niet. Er zijn meer visjes in de zee :D en ik ga er niet wanhopig achteraan jagen. Beetje zonde van mijn tijd. Interesse is fijn, maar overmatige interesse en claimen, daar kan ik dan weer helemaal niks mee.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:17

capopjekop schreef:
Ja op de een of andere manier zijn die interessanter. Zo stom.

Net als dat er opeens mensen contact met je opnemen of interesse hebben als je bezet bent :')
Ik snap het ook niet, maar het is wel zo.

Ha, klopt. Bezet en opeens komen ze als vliegen op je af.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:18

Berdien, leuk dat het weer gezellig was gisteravond!

LF, het gaat lekker hahaha.

En het is een klein beetje herkenbaar, foute mannen zijn best leuk.

Die man die in ene niet meer appte heb ik de waarheid verteld, dat ik het niet leuk vond en dat er best 1 appje vanaf had gekunt ook al was zijn zoontje er.
Volgens mij is de boodschap overgekomen. Ik dacht dat het een dooddoener zou zijn, maar nee. Vanmorgen kreeg ik een appje omdat hij dacht dat ik anders boos zou worden. Nou ja, ik kan maar beter duidelijk zijn :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:25

Cer schreef:
Heb je zelf interesse in mensen die niet bereikbaar zijn?

Ik herken het niet (meer) .. Ik vind mensen die emotioneel niet bereikbaar zijn, niet interessant maar eerder zonde van mijn tijd.
Maar ik weet dat het bijzonder aantrekkelijk of interessant of whatever kan zijn, om iets lastigs te willen.. waarom zou ik echt niet weten trouwens. Misschien een soort zelfbescherming omdat zo iemand toch geen relatie wil ofzo.. geen idee...

Maar na mn 40ste wil ik alleen maar leuke dingen.. en gedoe past daar niet bij.. Dus t zal daar wel aan liggen :')

@CoC, dat had ik ook, die heb ik gewoon weer afgewimpeld..
Ja en nee. Meneer agent was emotioneel niet bereikbaar, dat zorgt voor mij wel bij een extra prikkel. Of bijv. 1e contact: Stuur ik iets dan ben ik benieuwd naar een reactie en heb interesse. Stuurt de ander als eerst, dan zie ik het gelijk als desperate.

Slaat eigenlijk nergens op, maar speelt al langer dus ik knal het gewoon online :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:29

Die gedachtegang volg ik niet helemaal Ailill, desperate als iemand je een berichtje stuurt?? Gek hoe dat in je hoofd werkt _O-
Ik vind het alleen irritant als iemand blijft appen als ik nog niet gereageerd heb... dat vind ik desperate. Idd dat claimerige gedrag daar kan ik niks mee, dan ben ik snel klaar.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:31

Nou ja, als dat is wat je doet.. kijk, soms kan een beetje afstand houden inderdaad voor meer 'jagersinstinct' zorgen. Iemand die gelijk kwijlend aan je voeten ligt is ook niet heel interessant :')

Maar persoonlijk moet het op een gegeven moment wel klaar zijn. Als ik nl geen interesse heb vind ik het ook niet heel cool om gestalkt te worden, en aan een dood paard trekken heb ik wel afgeleerd..
Maar goed, ik ben ook niet van 'oh ik moet twee dagen wachten met reageren want anders is het te snel en is ie niet meer geinteresseerd'... Ik heb daar gewoon niks mee, dat valt bij mij allemaal onder 'gedoe'..

Ja en wat Yonker zegt dus :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:34

Yonker schreef:
Die gedachtegang volg ik niet helemaal Ailill, desperate als iemand je een berichtje stuurt?? Gek hoe dat in je hoofd werkt _O-
Ik vind het alleen irritant als iemand blijft appen als ik nog niet gereageerd heb... dat vind ik desperate. Idd dat claimerige gedrag daar kan ik niks mee, dan ben ik snel klaar.
Ik volg hem zelf ook Nel, da's het erge v.h. verhaal :')

Het gaat echt om wie als eerst contact legt, de ander (wanhopig) vs. ik (net zo wanhopig). Het slaat natuurlijk nergens op, maar zeker het eerste (de ander zoekt toenadering) zie ik wel degelijk zo.