Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonfight schreef:Ik stond gister even heel moeilijk te kijken. Ik hoorde gepiep uit het eendennest komen, moedereend was even eten. Dus ik buk bij het nest en vind dit:
[ [url=m/2lz7HG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is geen eend![]()
Ik gok dat een kalkoen stiekem een ei bijgelegd heeft en mamaeend heeft die braaf uitgebroed.Kalkoenen hebben een broedtijd van 28 dagen en muskuseenden van 35 dagen. Dus arme kalkoenkuiken is helemaal alleen. Mamaeend zorgt er niet voor omdat ze op haar andere eieren blijft zitten. Hij zit nu even apart in de hoop dat hij straks kan aansluiten bij de mamakalkoenen met hun ene kuiken.
Maar ik was even erg verward
Moestuin schreef:Stil hierHoe gaat alles?
Dat kalkoenkuikentje is geweldig moonfight!
Hier zijn wij op vakantie en dat heeft voor veel inzichten gezorgd. Er gaat hier heel veel veranderen...
Solleke_Noah schreef:Moestuin schreef:Stil hierHoe gaat alles?
Hier zijn wij op vakantie en dat heeft voor veel inzichten gezorgd. Er gaat hier heel veel veranderen...
Vertel?![]()
De moestuin gaat goed hier, de eerste aardbeien al kunnen etende eendjes leggen zo enthousiast eitjes dat we naast familie, ook aan de buren zijn beginnen uitdelen.
Moestuin schreef:Stil hierHoe gaat alles?