MarlindeRooz schreef:Slecht internet?
Gek genoeg voor het eerst ging hij laden, binnen 3 seconden 100%, maar had het nog niet eerder gezien.
Internet is voor mijn gevoel dikke prima. 44,5mbps
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Janine1990 schreef:Nog een Netflix vraag...
Waarom is mijn beeld ineens geen HD? Ik heb een HD account...
Ja meestal als ie nog aan het bufferen is is ie onscherp. Als je hem even op pauze zn ding laat doen moet t beeld scherp stellen
_Anke schreef:Hoe ik mezelf aanleer meer water te drinken? Telkens als ik het probeer hou ik het maximaal 1.5 week vol..
Ik drink ander namelijk echt te weinig(lees: 1 glas water per dag max), en ik wil het echt een keer goed doen, want in die 1.5 voel ik me echt beter
_Anke schreef:Hoe ik mezelf aanleer meer water te drinken? Telkens als ik het probeer hou ik het maximaal 1.5 week vol..
Ik drink ander namelijk echt te weinig(lees: 1 glas water per dag max), en ik wil het echt een keer goed doen, want in die 1.5 voel ik me echt beter
Trui schreef:De iPhone 7 is ‘waterdicht’ kan ik er dan gewoon onder de douche op bij wijze van spreke? Of is dat waterdicht alleen maar ‘waterdicht voor 2 druppels’
iirrssjjee schreef:Onze vriend laat de Samsung S8 wel eens in de vochtige badkamer liggen. Hij laad daarna vaak niet op omdat er te veel vocht in de oplaad aansluiting zit.
Ik zou er dus ook niet mee proberen te douchen! Ze geven zelf ook aam dat het meer is, als hij bv in de wc valt dat hij dan niet meteen stuk is!