Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:56

Hoe kennen jullie elkaar?? "van de file"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 11:04

Stuk origineler als "Tinder" :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 11:07

Thenexttry schreef:
Robijntjah schreef:
Ja, samen naar een benzinepomp gereden, echt een geweldige actie _O-

File flirten op een heel nieuw level {:}

Ik zie de kroeggrapjes voor me... heb je haar volgepompt?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 11:10

Ja.. wij zouden nog een leuk iets verzinnen hoe we elkaar hebben ontmoet, maar helaas is het : via Tinder hahah..
Zolang het een succesverhaal wordt.. heb ik het er maar voor over haha

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 11:23

F_Orumster schreef:
Thenexttry schreef:

File flirten op een heel nieuw level {:}

Whahahaha bedankt! Die ga ik onthouden _/-\o_ :') :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 11:24

DanielleB schreef:
Ja.. wij zouden nog een leuk iets verzinnen hoe we elkaar hebben ontmoet, maar helaas is het : via Tinder hahah..

Ik vind het vooral vervelend dat niet-tinderende collega's er eigenlijk automatisch vanuit gaan dat het dan ook niet serieus is.

"Date je nog met die vent van Tinder?"

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 11:47

Ja ik hoor ook altijd dat mensen maar voor 1 ding op tinder zitten, ben het daar totaal niet mee eens. Zit er zelf tenslotte ook op, en heb afgelopen maanden aardig wat mannen gesproken en ontmoet via tinder en die waren echt niet op 1 ding uit, sterker nog, ik ben nog niemand op tinder tegengekomen die daarop uit was (tenzij ik het niet gemerkt heb haha).

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:01

Robijntjah waarom weet ik daar nog niks vanaf? >;)

Ach ik geneer me ook altijd een beetje als mensen vragen waar ik mijn vriend van ken. Maar ik kan wel vol trots zeggen dat hij mijn vriend is en dat ik ondertussen gek word van de roze wolk waar ik op zit. Hij is gewoon TE leuk, ja echt TE leuk. Ik hou mezelf in geen heel boek te schrijven over hoe leuk hij is
En Robijntjah vind het ook een leuke vent :)) Heeft ze hem (en mij) het weekend wel 10 keer gezegd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:15

_O-

we hebben fb uitgewisseld en inmiddels al wat berichtjes ja. Geen idee of er nog een vervolg in zit, zaterdag eerst met de jongen wat drinken die ik al 2 weken lang heel leuk spreek!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:28

File daten _O-
Geweldig :D

Nou ik heb nu iemand die wou smiddags afspreken Maarja dan moet ik werken, dus ik zei kan alleen int weekend of savonds. Ja weekend kan niet en savonds niet te laat. Dan gaan bij mij gelijk alarmbellen rinkelen dat die een vriendin heeft :')

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:29

Wij zeggen gewoon via internet haha. Klinkt iets leuker

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 13:08

Thenexttry schreef:
F_Orumster schreef:

Whahahaha bedankt! Die ga ik onthouden _/-\o_ :') :')

En dan nog volgepompt met brandstof ook :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 13:10

Via internet vind ik zo afgezaagd, dan vertel ik liever via tinder haha. Ach tegenwoordig is toch alles via internet. Mijn ex kende ik ook via internet (1 april grap van bokt uit 2013, Biks & Bytes). Ik zie een patroon ontstaan, want ook toen was ik totaal niet op zoek naar een vriend, internet wil gewoon niet dat ik zonder vriend zit :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 13:33

Yonker schreef:
File daten _O-
Geweldig :D

Nou ik heb nu iemand die wou smiddags afspreken Maarja dan moet ik werken, dus ik zei kan alleen int weekend of savonds. Ja weekend kan niet en savonds niet te laat. Dan gaan bij mij gelijk alarmbellen rinkelen dat die een vriendin heeft :')

Ja die alarmbellen zouden bij mij ook meteen gaan rinkelen haha.. kan ie dit weekend niet of sowieso nooit een weekend? Dan moet ie toch ook een rede hebben/geven daarvoor?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-17 14:40

Dat klinkt indd wel als een alarmbel ja, tenzij hij weekenddiensten draait ofzo.

Hier zwaai ik lekker heen en weer, gisteren reactie op mijn laatste bericht naar hem toe gehad, dat gaf zoveel rust meteen... hij heeft gezegd dat ie me morgenavond nog even belt, weet niet wat ie in zijn hoofd heeft, maar ergens hoop ik dat er een lichtje is gaan branden. Er zal wel wat moeten veranderen, want op dezelfde voet ga ik niet verder :n. Misschien moeten we een pauze inlassen waarin hij met zichzelf aan de gang kan, want ja, daar gaat het om. Ik ga niet zijn therapeut zijn en ik ga hem ook niet meer achter de vodden aanzitten, als ie me echt niet kwijt wil dan gaat ie dat doen. En anders is het toch echt definitief klaar :'(

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 15:15

DanielleB schreef:

Och maat van me heeft zijn vrouw ontmoet in online spel :+ Dat levert ook altijd vreemde gezichten op

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 15:40

Flessuh schreef:
DanielleB schreef:

Och maat van me heeft zijn vrouw ontmoet in online spel :+ Dat levert ook altijd vreemde gezichten op

Ik werd verliefd op haar toen ze mij neergeschoten had :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 15:44

Haha klinkt ook leuk ja!

Iemand nog zin om een wijn te drinken met een Portugees? :+
Heb hem ontmoet in de kroeg een paar weken terug, met iets teveel borrel op nummers uitgewisseld en vrij snel daarna had ik spijt. Hij zoekt iemand om een beetje wat van NL te laten zien, en gewoon wat gezelschap buiten zijn collega's om. Ik heb het toen afgewimpeld met geen tijd, toen ging hij terug naar Portugal en was ik er vanaf. Maar, nu is ie terug :+ en zoekt gezelschap. Oooooh ik ben toch zo slecht iemand afwimpelen, maar hier staat mijn hoofd echt even niet naar nu.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:09

Oh god, ik heb ook ooit een date gehad met een Portugees die toen voor werk kort in Nl was. Straal vergeten die kerel totdat jij dit nu zegt haha.
Hij was zeer regelmatig in Nl voor werk weet ik nog, ik had er echt geen zin in om hem iedere keer op sleeptouw te nemen eigenlijk, dus dat bleef bij 1x.
Ik was overigens wel welkom in zijn gigantische appartement in Lissabon, maar die kans heb ik maar laten glippen :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:22

Haha deze woont ook in Lissabon, enorm mooi uitzicht heeft ie ook! Maar ik heb er ook geen zin in, misschien als ik verder niks had lopen, dan had ik het wel gedaan, maar ik heb het al druk zat dus geen tijd en energie over om dat in hem te besteden.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:24

anne_bento schreef:
Haha deze woont ook in Lissabon, enorm mooi uitzicht heeft ie ook! Maar ik heb er ook geen zin in, misschien als ik verder niks had lopen, dan had ik het wel gedaan, maar ik heb het al druk zat dus geen tijd en energie over om dat in hem te besteden.

Goof schreef:
Oh god, ik heb ook ooit een date gehad met een Portugees die toen voor werk kort in Nl was. Straal vergeten die kerel totdat jij dit nu zegt haha.
Hij was zeer regelmatig in Nl voor werk weet ik nog, ik had er echt geen zin in om hem iedere keer op sleeptouw te nemen eigenlijk, dus dat bleef bij 1x.
Ik was overigens wel welkom in zijn gigantische appartement in Lissabon, maar die kans heb ik maar laten glippen :+

Hebben jullie het niet over dezelfde :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:26

Dat zou grappig zijn ja.
Ik weet zijn naam niet meer, denk dat die me wel tebinnen schiet als ik het hoor. Hij had donkere krullen als ik het goed heb.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:53

De "mijne" is kaal.. hoelang geleden was jouw date? Misschien had ie toen nog haar _O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:56

Hahahaha!
Jeetje, dat is echt al jaren terug. Geen idee. 4 jaar?
Wat is zijn voornaam?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 17:04

Die ga ik even opzoeken, staat in m'n telefoon als Portugees kroeg :oo

Oja, Paulo