Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DanielleB schreef:Ja.. wij zouden nog een leuk iets verzinnen hoe we elkaar hebben ontmoet, maar helaas is het : via Tinder hahah..
Zolang het een succesverhaal wordt.. heb ik het er maar voor over haha
Yonker schreef:File daten![]()
Geweldig![]()
Nou ik heb nu iemand die wou smiddags afspreken Maarja dan moet ik werken, dus ik zei kan alleen int weekend of savonds. Ja weekend kan niet en savonds niet te laat. Dan gaan bij mij gelijk alarmbellen rinkelen dat die een vriendin heeft
DanielleB schreef:Ja.. wij zouden nog een leuk iets verzinnen hoe we elkaar hebben ontmoet, maar helaas is het : via Tinder hahah..
Flessuh schreef:DanielleB schreef:Ja.. wij zouden nog een leuk iets verzinnen hoe we elkaar hebben ontmoet, maar helaas is het : via Tinder hahah..
Och maat van me heeft zijn vrouw ontmoet in online spelDat levert ook altijd vreemde gezichten op
anne_bento schreef:Haha deze woont ook in Lissabon, enorm mooi uitzicht heeft ie ook! Maar ik heb er ook geen zin in, misschien als ik verder niks had lopen, dan had ik het wel gedaan, maar ik heb het al druk zat dus geen tijd en energie over om dat in hem te besteden.
Goof schreef:Oh god, ik heb ook ooit een date gehad met een Portugees die toen voor werk kort in Nl was. Straal vergeten die kerel totdat jij dit nu zegt haha.
Hij was zeer regelmatig in Nl voor werk weet ik nog, ik had er echt geen zin in om hem iedere keer op sleeptouw te nemen eigenlijk, dus dat bleef bij 1x.
Ik was overigens wel welkom in zijn gigantische appartement in Lissabon, maar die kans heb ik maar laten glippen