Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esmolove schreef:Wat een super leuk pakket heb ik ontvangen! Niet alleen ik maar ook mijn zoontje zijn erg verwend en zelfs voor mijn man zat er wat bij.
De doos.
[ [url=m/QvPmEQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Opengemaakt
[ [url=m/gVYxG9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NJC6Ku.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kaart die leuk is volgeschreven met leuke en lieve dingen
[ [url=m/QIVOf9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het pakje voor mijn zoontje, erg leuk gedaan ook hij is er heel blij mee.
[ [url=m/N5eBwD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Filmpje van mijn zoontje met zijn pakket. Duurt erg lang maar is wel heel leuk hoe hij op alles reageerd.Let niet op de stemmen die je op de achtergrond hoort mijn man en moeder hadden niet gelijk door dat ik filmde.
https://youtu.be/ft2aRJrL8OI
Mijn pakje
[ [url=m/VTuKkw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Manlief met zijn verrassing die binnen 10minuten op was.
[ [url=m/ki9kJm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn cadeautjes
[ [url=m/vCbmB2.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hints
[ [url=m/BF2tjI.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hints uitgepakt
[ [url=m/IzHywk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles bij elkaarde auto's en stuiterballen heb ik moeten zoeken den stuiterballen lagen onder de bank en de autootjes tussen zijn speelgoed bij oma.
[ [url=m/gvaHgR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met de hints heb ik leuk kunnen nadenken. Ergens begon me al iets te dagen over het gratis meenemen van sinterklaas lekkers bij de lidl. En in combinatie met de naam van de knuffel denk ik dat fem mijn secret santa is?
We zijn er echt super blij mee en hebben genoten van alle pakjes op te maken en de hints te ontraadselen. Ik kon het net niet laten om de envelop open te maken en kwam niet meer bij van het lachenmanlief snapte er niks van.
Ik hoop dat de onderste duidelijk is met wat erin zit.
[ [url=m/1jwRSA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jkmVRV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lieve secret santa nogmaals hartstikke bedankt voor al het leuks/lekkers. Wij zijn er heel blij mee!!
BlueStar schreef:Vandaag heb ik mijn SS pakket ook binnen gekregen. Pakket was al eerder thuis dan ik dus moest hij even wachten op me.
[ [url=m/WUu95C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij thuiskomst aan mijn man gevraagd of hij foto's wilde maken, natuurlijk wilde onze pup Ziva niets missen.
[ [url=m/RsoqD2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na aanleiding van een tip in dit topic heb ik voorzichtig de doos uitgepakt.
Hier een mooie kerstkaart vol geschreven, mijn SS heeft veel moeite gedaan om dingen uit te vinden over mij. Ik post niet veel dus was dat niet makkelijk. Het was dus slim van haar om mijn facebookpagina te bezoeken![]()
[ [url=m/n6ulrm.jpg]Afbeelding[/url] ]
En natuurlijk open gemaakt, na deze foto moesten we een kleine pupsel weg houden uit de doos want papierrrrrrrrrrrrr.
[ [url=m/CZHJK0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles mooi verpakte cadeau's uit de doos gehaald samen met hints en soms een halve hond.
[ [url=m/JRUhI5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben zo blij met mijn cadeau's een mooi dienblad, 3 kaarsen in mijn kleuren, een tweedelige fotolijst waar Ziva haar foto in gaat komen, thee met thee ei, pepernoten, chocoladeletter en kauwsticks voor de hond. De laatste vindt ik lief aangezien ik had doorgegeven dat wij geen dieren meer hadden. Dit klopte ook op het moment dat ik me aanmeldde. Maar mijn facebook melde wat anders.
[ [url=m/viUxkT.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hints:
de eerste: jou ster is blauw, die van mij goud.
Heeeeeel veel pagina's afgespeurd naar een gouden ster, maar niet gevonden.
de tweede:
man + koe - k Manoe
Hier wel wat namen gevonden maar niet weten wie er bij hoorde.
de derde:
Livin on a prayer
niet lachen maar ik heb alle onderschriften zo wat gelezen en niet gevonden.
Ergens ging het lampje branden, via Manoe een verhaaltje gelezen die wat tranen gaven.
Hier dus Manoe en de gouden ster is van De gouden ster aan de hemel.
Bij jou naam staat eerst Jovi, hoe het kwam weet ik niet maar ben op BonJovi gaan zoeken met jou hint en ja hoor die klopte ook, en je komt uit Brabant.
[ [url=m/53Zx2p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jovimanoe ben jij mijn SS?
Super bedankt voor dit mooie kerstpakket,
BlueStar schreef:Vandaag heb ik mijn SS pakket ook binnen gekregen. Pakket was al eerder thuis dan ik dus moest hij even wachten op me.
Bij thuiskomst aan mijn man gevraagd of hij foto's wilde maken, natuurlijk wilde onze pup Ziva niets missen.
Hier een mooie kerstkaart vol geschreven, mijn SS heeft veel moeite gedaan om dingen uit te vinden over mij. Ik post niet veel dus was dat niet makkelijk. Het was dus slim van haar om mijn facebookpagina te bezoeken![]()
En natuurlijk open gemaakt, na deze foto moesten we een kleine pupsel weg houden uit de doos want papierrrrrrrrrrrrr.
Alles mooi verpakte cadeau's uit de doos gehaald samen met hints en soms een halve hond.
Ik ben zo blij met mijn cadeau's een mooi dienblad, 3 kaarsen in mijn kleuren, een tweedelige fotolijst waar Ziva haar foto in gaat komen, thee met thee ei, pepernoten, chocoladeletter en kauwsticks voor de hond. De laatste vindt ik lief aangezien ik had doorgegeven dat wij geen dieren meer hadden. Dit klopte ook op het moment dat ik me aanmeldde. Maar mijn facebook melde wat anders.
De hints:
de tweede:
man + koe - k Manoe
de derde:
Livin on a prayer
Ergens ging het lampje branden, via Manoe een verhaaltje gelezen die wat tranen gaven.
Bij jou naam staat eerst Jovi, hoe het kwam weet ik niet maar ben op BonJovi gaan zoeken met jou hint en ja hoor die klopte ook, en je komt uit Brabant.
Chasingmood schreef:BlueStar schreef:Vandaag heb ik mijn SS pakket ook binnen gekregen. Pakket was al eerder thuis dan ik dus moest hij even wachten op me.
De hints:
de tweede:
man + koe - k Manoe
de derde:
Livin on a prayer
Moet toch niet gekker worden![]()
Voordat ik mijn hond 2 jaar geleden Ziva noemde had ik nog nooit van die naam gehoord, en nu heet ineens elke hond die ik tegen kom Zivadaar gaat mijn orginaliteit
![]()