Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 22:20

Ik heb gelukkig maar af en toe een migraine aanval. Vreselijk is dat.

Hier brandt weer een theelichtje onder Ghostly Treats.

Cerastes

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 08:41

Gister heerlijk mn Halloween kaars aan gehad!
Kan alleen geen foto's meer plaatsen :( iets vaags met mn telefoon ofzo..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:16

Joaltijd schreef:
'Waxmoods' bij de action gekocht..
Erg benieuwd of jullie verslaving ook mijn verslaving wordt :P

Bij de action gekocht om eens te proberen. Kost dan bijna niets :=

Jammer dat je gekozen hebt voor waxmoods.
De ruiken naar een chemische fabriek. Is totaal niet vergelijkbaar met de merken waar in dit toppic over gesproken wordt.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-16 14:18

waxmeltsenzo schreef:
Joaltijd schreef:

De ruiken naar een chemische fabriek. Is totaal niet vergelijkbaar met de merken waar in dit toppic over gesproken wordt.

Ik snap het opzich wel hoor,als ze iets wilt proberen.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:20

Gister had ik van goose creek cinnamon and doughnut op staan.
In het begin wel sterke kaneellucht maar later kwam de donut erbij en kreeg ik spontaan zin in donuts.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:30

waxmeltsenzo schreef:
Joaltijd schreef:

Ik vind persoonlijk sommige geuren best redelijk, doen niet onder aan scentchips waar veel mensen ook gek op zijn. Niet vergelijkbaar met de merken uit dit topic, maar daar betaal je dan ook wel een heel andere prijs voor :) deze merken zijn echt absolute top, wat is er mis mee om te beginnen met een wat budget vriendelijkere optie? Dan kan je altijd nog betere merken aanschaffen als je de waxmoods al aanspreken, dan is het helemaal thuiskomen met Goose Creek, Kringle of YC :j

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:07

Morgen krijg ik Tutti Frutti binnen, ben zo benieuwd *\o/* *\o/*

Het label is zoooo :9 :9 :9

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:14

Eight schreef:
Ik vind persoonlijk sommige geuren best redelijk, doen niet onder aan scentchips waar veel mensen ook gek op zijn. Niet vergelijkbaar met de merken uit dit topic, maar daar betaal je dan ook wel een heel andere prijs voor :) deze merken zijn echt absolute top, wat is er mis mee om te beginnen met een wat budget vriendelijkere optie? Dan kan je altijd nog betere merken aanschaffen als je de waxmoods al aanspreken, dan is het helemaal thuiskomen met Goose Creek, Kringle of YC :j

Maar wat als de geuren NIET aanspreken? Dan ben je misschien voor je leven genezen van waxmelts, terwijl er zoveel lekkerder geuren bestaan! Je hebt wel gelijk natuurlijk wat betreft de prijsklasse :j
En toch zou het jammer zijn als het echte spul geen kans krijgt omdat Action geuren het verpesten zeg maar :)

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:16

Ik snap ook best dat je daarmee begint om uit te proberen. Ze kosten niet veel en zijn overal verkrijgbaar.

Daarom heb ik een hekel aan eet-geurtjes Leestmee :') Krijg er ook altijd trek van.

Lekker Skessa! Ben benieuwd wat je er van vind.

Hier nog niks opstaan, vanochtend restje Campfire Marshmallow van gister maar heb heel de dag al onwijze hoofdpijn.
Moet eigenlijk nog poetsen dus misschien zo maar een zacht geurtje uitkiezen om de paardenlucht uit mijn neus te krijgen :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:23

Alwiene schreef:
Eight schreef:

Maar wat als de geuren NIET aanspreken? Dan ben je misschien voor je leven genezen van waxmelts, terwijl er zoveel lekkerder geuren bestaan! Je hebt wel gelijk natuurlijk wat betreft de prijsklasse :j
En toch zou het jammer zijn als het echte spul geen kans krijgt omdat Action geuren het verpesten zeg maar :)

Ik heb hier van goose ook nog een aantal geuren liggen die mijn beleving rondom waxmelts behoorlijk hadden kunnen verpesten mochten dit de eerste zijn geweest :') :)) ik vind die van de action niet super slecht, dan kan ze altijd nog andere/betere halen als de beleving er omheen bevalt maar de geur niet. Ik denk dat ze zelf door dit topic ook wel weet dat er geuren van betere kwaliteit beschikbaar zijn mochten die van de action tegenvallen :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:12

Eight schreef:

Ik vind ze echt stinken, en ja ze zijn budget vriendelijk maar persoonlijk heb ik liever niks op dan iets wat echt stinkt of echt chemisch is alle opzichten dat is namelijk nog budget vriendelijker. Buiten het feit dat het stinkt en chemisch is zijn deze melts verwerkt in landen waar parfum op dieren wordt getest, waar fabrieken staan waar kinderen worden bloot gesteld aan schadelijke stoffen, dus alles bij elkaar doet mij toch besluiten deze merken. Links te laten liggen. Scent chips kan dan mogelijk kwa geur niet mijn ding zijn maar is echt niet vergelijkbaar. Ook al zou de geur er bij in de buurt komen. Ik geef mijn geld en dan bedoel ik nog geen duppie uit aan deze merken. Het kan echt geen kwaad om je hier in te verdiepen. Heel veel producten uit dergelijke landen zijn overigens van prima kwaliteit en de arbeidsvoorwaarden daar zijn ook steeds beter. Maar dit soort producten laat ik zelf links liggen ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:20

Vind de kaarsen (niet de melts) van Bolsius altijd heel lekker ruiken in het glas, maar het geeft bijna geen geur af....

Heb een acute keelontsteking -O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:23

Ik ken toch nog best mensen die het wel geweldig vinden hoor, action, xenon of scentchips... Moeten ze zelf weten.

Ik vind ze als ik eraan ruik ook niet echt sterk, veel minder in ieder geval dan een GC of YC jaar LM. Neemt niet weg dat ze in het glas inderdaad best lekker ruiken, maar vervolgens steek je ze aan en ruik je niets meer := Beterschap!

Ik wil een kaars aan... maar ben er nog niet over uit welke :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:26

Iedereen zijn eigen keuzes uiteraard, dat respecteer ik :j ik vind jouw webshop ook leuk om voor niet te veel geld wat leuke melts te scoren. Mijn moeder bestelt regelmatig bij je en dan neem ik vaak wat dingetjes van haar over :)

Ladymadonna, ellendig zeg! Veel drinken en honing om te verzachten en verder goed je rust nemen..

Ik steek vanavond Angels Wings weer aan :D heerlijke geur. Mijn bijrijdster had laatst een kaars die echt een geweldig geluid gaf, knisperend, ik geloof woodwick? Rook ook erg lekker :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:45

Bij mij was het inderdaad action om het eens te proberen :D
Tuurlijk begrijp ik dat de 'echte' waxmelts anders zijn qua geur en kwaliteit. Maar dat is bij veel items van winkels zoals de action zo.

Ik heb de gok zelf genomen en vind het idee leuk! De geur vind ik opzich wel oke.. Maar des te nieuwsgieriger ben ik om een 'echte' waxmelt te kopen!

Ik ben, met een actiongeurtje, om! En dit na anderhalve dag :P

Edit: Ik lees veel dat het handig is om via 1 van de online shops te bestellen.
In een webshop kun je de geur uiteraard niet ruiken, dus bestellen jullie op de gok? Dus: 'oh, een mooie bloem op het plaatje.. en het moet wat zoet ruiken.. Laat ik maar proberen..!'
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-11-16 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:49

Kijk anders eens bij de Big Bazar Joal :) Dit merk: http://static.voordeelmuis.nl/img/jpg/1631/1631068.jpg vind ik bijv echt lekkere geuren hebben en is ook niet duur. Ik zelf vind de action ook niet zo qua geur omdat het wat chemisch is. Sommige geuren van dit merk vind ik wel lekker al brand ik het eigenlijk nooit omdat ik Goose Creek bijv gewoon veel lekkerder vind maar dit is echt wel iets om te proberen eventueel voor je!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:49

Action is prima hoor. Xenos vind ik trouwens ook leuke melts hebben.

Hier brandt Red Apple Wreath na een strandwandeling van 16 km. Ik kreeg het briljante idee naar Monster te lopen vanaf huis en toen begon het op de terugweg te regenen en werd het vloed dus moest ik lekker bijna 2.5 uur door mul zand ploegen :') Ik ben tot op mijn onderbroek natgeregend dus ik moet even opwarmen. Deze kaars is daar ideaal voor <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:54

Hahaha hier ook verzopen wandeling gehad, geen 16km gelukkig. Maar wel een rondje van anderhalf uur, waar we de laaste 30 min behoorlijk wat regen gevangen hebben. En dat is voor Toot best wel zielig, vind hij zelf dan hé. Ik moet nog wat lekkers uitzoeken. heb zin in iets kruidigs.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:00

Joaltijd, ik kijk altijd naar de omschrijving van de geurtjes. Ik ben persoonlijk helemaal weg van vanille en kaneel geur. Daarom zit ik altijd wel safe als deze erbij staan :) en als iets niet bevalt, kan je altijd proberen te ruilen met andere bokkers :j merken zoals Goose creek, kringle, Yankee candle zijn bokkers meestal wel geïnteresseerd in.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:25

@Joaltijd, sommige tuincentra hebben Bridgewater, ik vind dit zeker geen verkeerd merk en dan kun je het toch ruiken!
Verder kun je bij bijvoorbeeld Kadoshopdeduizendpoot maar ook bij Knusvoorjehuis.nl per blokje bestellen, zodat je een geur eerst kan proberen. Vind je hem lekker dan kan je altijd nog een heel doosje bestellen. Duizendpoot heeft wat meer keuze in merken. Ik heb met beide webshops prima ervaringen.
Ik was in het begin ook heel huiverig om via internet te bestellen. Maar als je de geuromschrijving leest heb je vaak al wel een beetje een idee van hoe de geur zal zijn. En ja ik kom geuren tegen die me onwijs tegen vallen. Die gebruik ik dan meestal om te ruilen of ik geef ze weg in blokjes om mensen kennis te laten maken met verschillende merken.

Als je dat zou willen kan ik je best een aantal blokjes per post toesturen, dan kan je wat verschillende merken ervaren. Ik ben alleen wel beperkt in de geurlijnen die ik beschikbaar heb, ik ben zelf compleet niet van de bloemengeuren en ook niet van de wasmiddelluchtjes. Dus als jou voorkeur daar ligt dan gaat het hem niet worden. Ik heb veel zoet, koffie, voedselgeurtjes, en van Bridgewater zijn allemaal beetje parfumachtig, en heb denk ik ook nog wel wat kerstigs beschikbaar :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:58

En alles wat Alwiene niet lekker vind, vind ik wel lekker _O- Dus ik wil je wel wat sturen om te proberen als het wel wasmiddel of bloemig moet zijn :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 19:11

Hahaha Santigo, dat vult elkaar lekker aan toch :D

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 19:20

Van de action vind ik de melts ook niet fijn.

Deze type geurkaars wil ik nog wel eens branden van de action, vooral de vanille en de Berry. Je moet geen hoogstandjes qua geuren verwachten maar ze doen het prima bij ons thuis.

Afbeelding
Ik heb er een hoesje voor gehaakt zodat die leuk staat op tafel en als ze opgebrand zijn gebruiken we ze als waxinelichthouder of om bijv natte theezakjes in te doen. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 19:37

Alwiene en Santigo, dat zou ik wel heel lief vinden!
Ik stuur jullie eventjes een PB straks.

Qua geuren gok ik dat ik zoet sowieso lekker vind. Mijn pa vindt bijvoorbeeld mijn parfum veels te zoet, en ik totaal niet _O-

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 19:51

Wat lief van jullie :)) !

Nu voor de tweede keer goosecreek opstaan, maar ben er niet echt weg van om eerlijk te zijn. Beetje synthetische geuren of zo.

En zon groot stuk terug in de regen over het strand, ik vond het al erg om vanmiddag van school naar de bus te lopen. Ben je wel een bikkel :7