Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joaltijd schreef:'Waxmoods' bij de action gekocht..
Erg benieuwd of jullie verslaving ook mijn verslaving wordt
Bij de action gekocht om eens te proberen. Kost dan bijna niets
waxmeltsenzo schreef:Joaltijd schreef:'Waxmoods' bij de action gekocht..
Jammer dat je gekozen hebt voor waxmoods.
De ruiken naar een chemische fabriek. Is totaal niet vergelijkbaar met de merken waar in dit toppic over gesproken wordt.
waxmeltsenzo schreef:Joaltijd schreef:'Waxmoods' bij de action gekocht..
Jammer dat je gekozen hebt voor waxmoods.
De ruiken naar een chemische fabriek. Is totaal niet vergelijkbaar met de merken waar in dit toppic over gesproken wordt.
Eight schreef:Ik vind persoonlijk sommige geuren best redelijk, doen niet onder aan scentchips waar veel mensen ook gek op zijn. Niet vergelijkbaar met de merken uit dit topic, maar daar betaal je dan ook wel een heel andere prijs voordeze merken zijn echt absolute top, wat is er mis mee om te beginnen met een wat budget vriendelijkere optie? Dan kan je altijd nog betere merken aanschaffen als je de waxmoods al aanspreken, dan is het helemaal thuiskomen met Goose Creek, Kringle of YC
Alwiene schreef:Eight schreef:Ik vind persoonlijk sommige geuren best redelijk, doen niet onder aan scentchips waar veel mensen ook gek op zijn. Niet vergelijkbaar met de merken uit dit topic, maar daar betaal je dan ook wel een heel andere prijs voordeze merken zijn echt absolute top, wat is er mis mee om te beginnen met een wat budget vriendelijkere optie? Dan kan je altijd nog betere merken aanschaffen als je de waxmoods al aanspreken, dan is het helemaal thuiskomen met Goose Creek, Kringle of YC
Maar wat als de geuren NIET aanspreken? Dan ben je misschien voor je leven genezen van waxmelts, terwijl er zoveel lekkerder geuren bestaan! Je hebt wel gelijk natuurlijk wat betreft de prijsklasse![]()
En toch zou het jammer zijn als het echte spul geen kans krijgt omdat Action geuren het verpesten zeg maar
Eight schreef:Ik vind persoonlijk sommige geuren best redelijk, doen niet onder aan scentchips waar veel mensen ook gek op zijn. Niet vergelijkbaar met de merken uit dit topic, maar daar betaal je dan ook wel een heel andere prijs voordeze merken zijn echt absolute top, wat is er mis mee om te beginnen met een wat budget vriendelijkere optie? Dan kan je altijd nog betere merken aanschaffen als je de waxmoods al aanspreken, dan is het helemaal thuiskomen met Goose Creek, Kringle of YC