Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 14:02

DeMolenhoek schreef:
Nou, ik vind ze zelfs in februari al prachtig! Inderdaad wat slecht in haar vel, maar ik ben enorm voor hoge witte aftekeningen, een wit hoofd op een gekleurd lijf etc. Ze spreekt mij immens aan!

Nou, ik ben geen supergrote fan van Mccalls, ze halen zeker de 20 uur brandtijd niet :P Maar er komt daar binnenkort een review van op mijn website, daarop gaan dan 3 geuren beschreven staan.

Oh ik ben heel benieuwd!

Haha ik ben echt fan van forse honden met veel vacht.

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:05

Ooh ja, knusvoorjehuis! Maak ik hier zo een reclame voor van: Hé, wisten jullie dat deze webshop bridgewater verkoopt, vergeet ik hun helemaal :P

Lisitano: Dan ben je helemaal weg van mijn berner sennens :) Heb een teef en een reu. Goed, eigenlijk zijn het mijn vader zijn honden. Moest ik mogen kiezen was het eerder een herder ofzo geweest, dat sportieve :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 14:19

DeMolenhoek schreef:
Ooh ja, knusvoorjehuis! Maak ik hier zo een reclame voor van: Hé, wisten jullie dat deze webshop bridgewater verkoopt, vergeet ik hun helemaal :P

Lisitano: Dan ben je helemaal weg van mijn berner sennens :) Heb een teef en een reu. Goed, eigenlijk zijn het mijn vader zijn honden. Moest ik mogen kiezen was het eerder een herder ofzo geweest, dat sportieve :)

Oja dan ben ik wel weer meer een herder mens :)) Berners vind ik dan wel weer erg fors, en dat kwijl iehh :=
Mijn Husky is qua uiterlijk echt de perfecte hond voor mij.

Oh ja knusvoorjehuis is een goede!
Ik wil vanavond mijn BCC jars nog eens aansteken en dan ga ik daar een review over schrijven. Zal voor jullie niet heel verrassend zijn wat daar in komt te staan :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:23

Haha berners heb ik ook niks mee.
Doe mij dan toch maar Herders ;) of een chihuahua natuurlijk lol

Ruik je de Jars wel Lisitano?
Ik rook die ene dus niet goed die Blue door.
De melts zijn ook niet mijn ding maar die ruik je wel sterk dus kan me voorstellen dat men daar wel happy van wordt.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 14:32

waxmeltsenzo schreef:
Haha berners heb ik ook niks mee.
Doe mij dan toch maar Herders ;) of een chihuahua natuurlijk lol

Ruik je de Jars wel Lisitano?
Ik rook die ene dus niet goed die Blue door.
De melts zijn ook niet mijn ding maar die ruik je wel sterk dus kan me voorstellen dat men daar wel happy van wordt.

Ja de Sweet Grace rook ik goed, de Free Spirit werd verpest door die idioot verrotte lont.
Sweet Grace had dat ook hoor, maar die rook ik er in elk geval niet doorheen. De lont splijt helemaal uit elkaar en valt uiteindelijk uit elkaar in je wax.
De Vanilla Cream heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga de Sweet Grace eens inpakken met folie en de lont proberen recht te trekken.

Ik kan dus weer lekker frunniken vanavond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:36

Jullie hebben weer lekker gekletst :')
Heb niet alles bijgelezen, even geen tijd voor.

Als het goed is heeft Raai Marsmallow en Wonderland voor mij mee besteld, de waxmelts.
Heb Wonderland bij haar geroken en die is echt <3
Daar wil ik ook wel een tumbler van.

Maar ik heb mezelf echt even een koopverbod gegeven.
Ga eind van de maand eerst op vakantie :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:22

Nou ladies, ik moet jullie toch teleurstellen, want ik heb het nagevraagd en mijn 1,5 maand geleden bestelde items (crunchy antique en vanilla tumbler) waren al apart gehouden en stonden dus nieteens op de voorraad van de site. Dus helaasch pindakaasch, andere zondebok zoeken jullie _O-

Leuk idee Molenhoek. Ik vind allebei een erg leuk idee maar het zou er voor mij aan liggen van welke shop de waardebon is of ik wel of niet mee zou doen.

Edit: Ga zo verder even bijlezen, tijdens plaatsen kwamen er geloof ik tig nieuwe berichten _O-

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:29

Haha, sorry voor de beschuldiging :(:) maar jij was hier de enige die de VW tumbler had. Maar als je het wel was geweest; hij is je gegund hoor. Ik gooide van alles in mijn winkelmandje en ging daarna eens kijken wat ik echt zou gaan bestellen en toen kreeg ik een melding dat ie niet meer op voorraad was

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:30

Yellomofoon, jij hebt voor je site een facebook toch? Misschien is het iets om een pol te maken met wat voor geuren een beetje in de smaak vallen. Volgens mij sowieso de Vanilla Wonderland als ik het zo lees _O-. En las de blog van je nichtje (leuk trouwens!), wellicht kan zij ook een post maken met een poll of iets eraan vast, zodat je wel een beetje weet krijgt waar je voorraad van kunt maken. Snap ook dat overal bam 10stuks van kopen niet te doen is.

Ik ga je blog straks even bijlezen Lisitano. Heb je trouwens bloglovin? En jij, Molenhoek? Volgt een stuk fijner :).

Hier doen de McCall's het echt wel supergoed! Toen ik echt nulkommanul rook, was dat het enige merk die me wel iets liet roken. En geloof me, heb echt heel veel geuren gebrand die 2 weken :=. Op wat voor brander doe je ze?

Lekker Anc, wanneer ga je precies?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:31

Ja, ben nu heeeeeeeel verdrietig dat er gewoon aan bannen gedacht wordt |( |( |( |( .
Niet dat ik me er iets van aan zal trekken maar toch :P _O-. Ik was het echt niet! Sorry!
Carjacken op webshops is trouwens wel vre-se-lijk irritant! Heeft me in het verleden bij restocks van nagellak behoren leren vloeken _O- . Maar volgens mij gingen de bestellingen megahard nadat die post of facebook verscheen? Of ik moet het fout hebben hoor :D.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:42

Yv_ schreef:
Ja, ben nu heeeeeeeel verdrietig dat er gewoon aan bannen gedacht wordt |( |( |( |( .
Niet dat ik me er iets van aan zal trekken maar toch :P _O-. Ik was het echt niet! Sorry!
Carjacken op webshops is trouwens wel vre-se-lijk irritant! Heeft me in het verleden bij restocks van nagellak behoren leren vloeken _O- . Maar volgens mij gingen de bestellingen megahard nadat die post of facebook verscheen? Of ik moet het fout hebben hoor :D.

Ik was al voor het FB-bericht op haar site. Ik had haar een bericht gestuurd over de GC die binnen zou komen. Toen schreef ze dat ze het binnen had en erop ging zetten. Ik hoopte al dat Vanilla Wonderland (melts) erbij zou zitten, maar moest wachten totdat ie op de site stond, vandaar dat de rest ge-jacked kon worden. Ik heb in het verleden ook wel eens op USA waxmelt-sites besteld, die maar open waren zolang er voorraad was, een ramp... bleef niks over in je mandje :P

Goed idee om een poll te maken, lijkt me idd ook lastig inschatten hoeveel je moet inkopen

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:57

hahaha, ik had al een aantal melts in bestelling staan en heb gister 3 tumblers bij besteld.
Wilde dus ook de VW maar die was net uitverkocht...

Anc, je hebt bij mij Campfire Marshmallow geroken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:59

Ja, weet ik.
Bedacht me net dat Wonderland van Village Candle was, niet GC :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:03

Vanilla wonderland is ook goose creek maar die heb ik nog niet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:04

Nee, dat weet ik!
Ik heb Winter Wonderland van Village Candle bij jou geroken :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:05

Oh, ik weet niet meer wie t zei over hoe De tumblers zouden branden van GC
Maar die branden als een malle!
Super goede geur verspreiding en nooit problemen met poolen!
Zijn in mijn ogen de kaarsen die het dichts bij B&BW komen :j

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:05

Oh die bedoel je :')
Nu snap ik het weer! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:06

_O-
Al die op elkaar lijkende namen...

:')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:17

Dat jullie t sowieso allemaal al weten :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 16:30

Yv_ schreef:
Ik ga je blog straks even bijlezen Lisitano. Heb je trouwens bloglovin? En jij, Molenhoek? Volgt een stuk fijner :)

Ik ben nu dus al 20 minuten aan het prutsen hoe ik dat in vredesnaam voor elkaar moet krijgen :')

Ik vind het wel leuk om te doen. Toen ik in Frankrijk woonde hield ik ook een blog bij. En dit is van geuren, waar iedereen gek van wordt, maar zo kan ik lekker doorkletsen 8)7
Alle geuren die ik ooit heb uitgeprobeerd heb ik bijgehouden ( :') ) Mijn legacy voor mijn geliefden. Als ik de pijp uit ga heb je een heel boekwerk aan mijn ervaringen met waxmelts _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 16:31

Oh lieve liefdes. Weet je wat ik gisteren gedaan heb?

De elektrische brander bij de Duizendpoot besteld.
Ze staan namelijk op de site.

*\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:33

Welke heb je besteld?

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:47

Oh, lisitano, waarom.zeg je dat nou :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 16:50

DnT schreef:
Welke heb je besteld?

Afbeelding

Maar maar maar.
Ik wil eigenlijk dat glas in lood achtig ding. Maar die staat er nog niet op en ik was bang dat ik mis zou grijpen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 16:51