Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silvericathy schreef:dat mijn telefoon gisteren uitviel, net op het moment dat een belangrijk telefoontje kwam, ik mijn telefoon de rest van de dag niet meer in orde kreeg, opstarten ging wel, maar binnen 10 seconden ging hij alweer uitschakelen. ik had dus ook geen mogelijkheid om te kijken welk telefoonnummer erbij hoorde, en geen idee welk bedrijf het was.
vandaag maar weer proberen om het nummer terug te bellen, is mijn contact persoon voor dat bedrijf nog niet aanwezig, en zal mij later vandaag terug bellen.... zul je zien dat mijn telefoon dan weer raar gaat lopen doen.
lenaa_tje schreef:Aan het wachten op de paket dienst van de dhl. Bij hun is niet te voorspellen wanneer het komt en wil het zo graag hebben Haha
Merileth schreef:lenaa_tje schreef:Aan het wachten op de paket dienst van de dhl. Bij hun is niet te voorspellen wanneer het komt en wil het zo graag hebben Haha
Precies dit ja. Had een bezorgmoment gekozen, gisteren. Niks. 's avonds ineens veranderd naar vandaag, niet helemaal handig, maar oke. Vanochtend ineens veranderd naar maandag. En dat alles zonder melding (terwijl als er dingen zouden zijn zou dat gemeld worden), en het zelf iedere keer bij de track-and-trace moeten zien.
Spelt schreef:Aan de DPD hier... 11 april heeft de verkoper mijn pakket verzonden. Toen was mijn pakket ineens 10 dagen in Duitsland aan het rondzwerven. Toen was mijn pakket ineens kwijt en bestond het niet meerEn nu is mijn pakket ineens op het depot in Amsterdam... Krijg m maandag waarschijnlijk geleverd na dus precies 2 weken wachten
![]()
DPD reageerd overigens niet op mails, facebook posts of boze telefoontjes. Verschrikkelijk bedrijf, ik koop nooit meer iets bij een winkel die via DPD verzend. WAT een drama. Overigens niet de enige problemen met dit bedrijf. Vaak genoeg mijn pakket afgeleverd bij ''buren'' 3 wijken verder op
Spelt schreef:Aan de DPD hier... 11 april heeft de verkoper mijn pakket verzonden. Toen was mijn pakket ineens 10 dagen in Duitsland aan het rondzwerven. Toen was mijn pakket ineens kwijt en bestond het niet meerEn nu is mijn pakket ineens op het depot in Amsterdam... Krijg m maandag waarschijnlijk geleverd na dus precies 2 weken wachten
![]()
DPD reageerd overigens niet op mails, facebook posts of boze telefoontjes. Verschrikkelijk bedrijf, ik koop nooit meer iets bij een winkel die via DPD verzend. WAT een drama. Overigens niet de enige problemen met dit bedrijf. Vaak genoeg mijn pakket afgeleverd bij ''buren'' 3 wijken verder op