Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 15:00

De mevrouw die midden in het pad liep met een boog. Ik weigerde om haar heen te lopen en zij weigerde om een stukje opzij te gaan waardoor we tegen elkaar aan liep. Daarna zei mevrouw sarcastisch "oh sorry!" en haar vriendin mompelde wat over jongeren en asociaal...

maatje987

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 17:01

Dat ik altijd maar moe blijf en de domters alles al onderzicht hebben zeggen ze ik word er zo niet goed van

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 17:04

Buikgriep en een baby die de hele nacht heeft lopen spoken...geen goede combinatie :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 20:49

Mensen tegen elkaar uitspelen... naar.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:52

Dat ik al een aantal dagen niet lekker in mn vel zit, ik weet niet waardoor en wat ik moet doen.. :o?

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 21:13

Hoofdpijn, zo erg kan wel janken... en het ergste vind ik nog dat ik niet weet wat er tegen helpt

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 22:14

Aan die kriebel die in m'n neus blijft hangen waardoor ik blijf niesen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 11:07

Dat ik door een verkeerde afslag op het Keizer Karelplein in Nijmegen terecht kwam.Ik schoot gelijk in de stress.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 19:18

Dat de schoenen die ik wil elke keer uitverkocht zijn... :( :(

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 08:41

dat mijn telefoon gisteren uitviel, net op het moment dat een belangrijk telefoontje kwam, ik mijn telefoon de rest van de dag niet meer in orde kreeg, opstarten ging wel, maar binnen 10 seconden ging hij alweer uitschakelen. ik had dus ook geen mogelijkheid om te kijken welk telefoonnummer erbij hoorde, en geen idee welk bedrijf het was.

vandaag maar weer proberen om het nummer terug te bellen, is mijn contact persoon voor dat bedrijf nog niet aanwezig, en zal mij later vandaag terug bellen.... zul je zien dat mijn telefoon dan weer raar gaat lopen doen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 08:46

silvericathy schreef:
dat mijn telefoon gisteren uitviel, net op het moment dat een belangrijk telefoontje kwam, ik mijn telefoon de rest van de dag niet meer in orde kreeg, opstarten ging wel, maar binnen 10 seconden ging hij alweer uitschakelen. ik had dus ook geen mogelijkheid om te kijken welk telefoonnummer erbij hoorde, en geen idee welk bedrijf het was.

vandaag maar weer proberen om het nummer terug te bellen, is mijn contact persoon voor dat bedrijf nog niet aanwezig, en zal mij later vandaag terug bellen.... zul je zien dat mijn telefoon dan weer raar gaat lopen doen.

Even je sim in een oude telefoon ? Of een telefoon lenen van iemand? Vervelend zeg

naomi_rabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 09:55

Mensen die een heel sensibel paard met alle mogelijke hulpmiddelen gaan rijden.
(denk aan bijzetteugels voor het begrenzen van bepaalde hoofd/nek bewegingen, sporen, zweep, hele scherpe bitten.)
In mijn mening (bij verkeerd gebruik) verpest dit het paard.
Je rijd met een scherp bit zodat hij ´beter´ reageert als je eraan rukt. Maar je blijft hem wel slaan en trappen met je sporen omdat hij dan niet meer doorloopt.

(TOEVOEGING: Dit is niet naar iedereen bedoeld, dit gaat over 1 persoon, die haar paard niet goed behandeld)

naomi_rabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 11:16

En ik irriteerde me vanochtend ook dood aan de file tussen Deventer en Apeldoorn. Daardoor was ik een uur te laat op school.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 11:28

Aan het wachten op de paket dienst van de dhl. Bij hun is niet te voorspellen wanneer het komt en wil het zo graag hebben Haha

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 15:51

Dat ik morgen een toets heb over kernfysica en ik er nog steeds geen hol van snap.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 16:39

Dat mijn fantastische wifi hotspot er besluit mee te stoppen terwijl ik nog zo veel filmpjes moet kijken voor scheikunde.. zucht

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 10:33

Aan paard eigenaren die per se met hun veel te jonge paard aan het werk beginnen.... Als je niet kan wachten met inrijden enz had je een volwassen dier moeten kopen en geen veulen of jaarling 8)7
.....You can lead a human to knowledge but you can't make him think.... |o

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 13:48

Mensen waar je rekening mee houdt in je planning, waar je iets mee afspreekt en die dan vervolgens mededelen dat ze tóch niet kunnen. En dan ook nog met lachende poppetjes erbij. Serieus grrr

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 10:19

lenaa_tje schreef:
Aan het wachten op de paket dienst van de dhl. Bij hun is niet te voorspellen wanneer het komt en wil het zo graag hebben Haha

Precies dit ja. Had een bezorgmoment gekozen, gisteren. Niks. 's avonds ineens veranderd naar vandaag, niet helemaal handig, maar oke. Vanochtend ineens veranderd naar maandag. En dat alles zonder melding (terwijl als er dingen zouden zijn zou dat gemeld worden), en het zelf iedere keer bij de track-and-trace moeten zien.

gwennndolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 12:59

Merileth schreef:
lenaa_tje schreef:

Precies dit ja. Had een bezorgmoment gekozen, gisteren. Niks. 's avonds ineens veranderd naar vandaag, niet helemaal handig, maar oke. Vanochtend ineens veranderd naar maandag. En dat alles zonder melding (terwijl als er dingen zouden zijn zou dat gemeld worden), en het zelf iedere keer bij de track-and-trace moeten zien.

had laatst precies het zelfde..
zat nog heerlijk boven wakker te worden kon eindelijk een keer uitslapen...
gaat de bel -O-
Ik snel aankleden en naar beneden rennen wou die alweer bijna weg rijden... Volgens de track en trace zou die pas aan het eind van de dag komen

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 18:59

Nu heeft mijn vriend maandag gelukkig niks, maar het bezorgmoment staat tussen 8.00 en 18.00, en ik ben van 8.00 tot 17.30 aan het werk, en dan heb ik mijn reistijd nog niet eens er bij genoemd. Hij kan dus thuis blijven wachten op ons tv-meubel, terwijl we het gisteren eind van de middag al in elkaar hadden willen hebben.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 21:19

Aan de DPD hier... 11 april heeft de verkoper mijn pakket verzonden. Toen was mijn pakket ineens 10 dagen in Duitsland aan het rondzwerven. Toen was mijn pakket ineens kwijt en bestond het niet meer :? En nu is mijn pakket ineens op het depot in Amsterdam... Krijg m maandag waarschijnlijk geleverd na dus precies 2 weken wachten -:(-

DPD reageerd overigens niet op mails, facebook posts of boze telefoontjes. Verschrikkelijk bedrijf, ik koop nooit meer iets bij een winkel die via DPD verzend. WAT een drama. Overigens niet de enige problemen met dit bedrijf. Vaak genoeg mijn pakket afgeleverd bij ''buren'' 3 wijken verder op :o?

LauraO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:08

Spelt schreef:
Aan de DPD hier... 11 april heeft de verkoper mijn pakket verzonden. Toen was mijn pakket ineens 10 dagen in Duitsland aan het rondzwerven. Toen was mijn pakket ineens kwijt en bestond het niet meer :? En nu is mijn pakket ineens op het depot in Amsterdam... Krijg m maandag waarschijnlijk geleverd na dus precies 2 weken wachten -:(-

DPD reageerd overigens niet op mails, facebook posts of boze telefoontjes. Verschrikkelijk bedrijf, ik koop nooit meer iets bij een winkel die via DPD verzend. WAT een drama. Overigens niet de enige problemen met dit bedrijf. Vaak genoeg mijn pakket afgeleverd bij ''buren'' 3 wijken verder op :o?

Dit heb ik ook vrij recent met ze gehad. Mijn pakket ging van Zweden naar Duitsland naar Zweden weer naar Duitsland en toen weer naar een andere plaats in Duitsland en uiteindelijk naar Nederland. Ik heb er in totaal [b]6 weken[/b] op moeten wachten -:(-

De winkel waar ik het besteld had, kon er zelf ook niet achter komen wat er nu precies gebeurd was en ondertussen hadden ze mij het artikel opnieuw opgestuurd. Die was er dus eerder dan het eerste bestelde artikel, echt belachelijk. Ze hebben ook nooit excuses of iets dergelijks aangeboden...

Ik durf nu ook niet meer te bestellen bij winkels die bezorgen met dpd.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:07

Spelt schreef:

Ik heb ook altijd gedoe bij DPD. Ik heb een x 4 dagen gewacht.... EN altijd zo'n heerlijk breed tijdvak... Maar telkens kwamen ze niet toe aan mijn pakket op die dag en en namen ze het weer mee naar het depot... Dan doe je de volgende dag toch meteen het pakket waar je de dag ervoor niet aan toe bent gekomen? En niet nog 3x mee terug geven....

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 22:41

Iemand die zich niet aan afspraken houdt.