Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 21:09

Op je werk op laten halen een optie? Weet niet wat voor werk je doet :+
Of een lieve buurvrouw/man?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 21:12

ik leg zoiets dan in de stal of garage ed
hier kan het trouwens best aan de deur gehangen worden :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 21:18

Celiien schreef:
Op je werk op laten halen een optie? Weet niet wat voor werk je doet :+
Of een lieve buurvrouw/man?

Werk is 10km verderop, maar ik wil privé niet meenemen naar mijn werk. Vind ik een beetje onprofessioneel... Ik laat wel eens belangrijke pakketjes op het werk bezorgen, maar dat doe ik zelfs al liever niet.

Alja schreef:
ik leg zoiets dan in de stal of garage ed
hier kan het trouwens best aan de deur gehangen worden :D

Nouja, wij hebben ook jaren een leesmap gehad, wat prima ging... Nooit gejat of geld uit gehaald (daar zat ook gewoon los geld in). Maar toch vind ik dit een beetje eng...

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 21:46

Zo het niet doen persoonlijk. Dalijk krijg je gezeur met nee hoor lag er niet terwijl ze het wel meenemen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:07

Dat lijkt mij hun probleem :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:54

Zoals de waard is vertrouwd hij zn gasten denk ik dan.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:55

Foto van maken :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 12:20

Alja schreef:
Zoals de waard is vertrouwd hij zn gasten denk ik dan.

Vind ik nogal kort door de bocht..

Ik zou het ook niet doen. Ophalen kan als ik thuis ben, dan kun je het zien en dan weet je in welke staat het is. Ben ik er niet, dan kun je dat niet en straks is het meegenomen of weet ik het..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 12:46

maar dat is toch hun probleem? Als jij zegt van dit zijn de risico's van aan de deur hangen en zij willen het nog steeds op die manier.. Nou prima dan toch. Achteraf ook niet meer klagen dus.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 13:39

Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar voor hetzelfde geld tref je één of andere volhardende klaagbaak en dan weten ze wel waar je woont. Staan ze straks om de haverklap voor de deur. Daar zou ik voor passen. Er moet toch wel een tijdstip zijn dat jullie allebei kunnen?

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 15:23

Nice! Gisteren weer wat advertenties geplaatst, waarschijnlijk de crossbeschermers alweer verkocht, morgen een afspraak en meerdere reacties op andere spullen! Altijd fijn!

Ik zou het trouwens ook niet aan de deur hangen hoor...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:30

Kirsha schreef:
Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar voor hetzelfde geld tref je één of andere volhardende klaagbaak en dan weten ze wel waar je woont. Staan ze straks om de haverklap voor de deur. Daar zou ik voor passen. Er moet toch wel een tijdstip zijn dat jullie allebei kunnen?

Heb ook gemaild dat ik graag garant wil staan voor een goede afhandeling en daarom liever niet spullen aan de deur hang e.d.

En zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten gaat hier niet op denk ik :') Dat zou betekenen dat ik spullen bij anderen uit de tuin jat die duidelijk niet voor mij bestemd zijn... :Y) Dat zou toch wat zijn zeg.... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 18:02

Ik ben inmiddels niet zo naïef meer om te denken dat anderen net zo eerlijk zijn als dat ik ben, ben daar iets te vaak mee op m'n plaat gegaan.
Dat zou inhouden dat je de spullen ook kan verzenden als er nog niet betaald is want je betaald zelf de spullen toch ook netjes? Denk dat ik dan heel wat spulletjes gratis weggegeven had.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 18:18

Heb een scapa deken op de kop getikt voor 20,00 hoop dat hij goed is zag op de foto niks bijzonders en de site's gaven groen licht dus ga ervan uit dat alles goed is :D

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:44

Kent iemand n handelsstal in Andalusiers in Ede? Ben benaderd voor mijn zadel ( plus set) en als stukje bij paaltje komt, hoor je of niets of beloftes. .. bah... en daarvoor maak je dan weer extra foto's. .. ga je weer extra opmeten... ben er behoorlijk klaar mee... plus anderen die mij voor de zoveelste keer vertellen, dat hetzelfde zadel voor 250 op mp staat - klopt ook wel, maar van ZM en niet van een goede Fabriek, haha.
Ik denk zadel plus set ga ik gewoon in de woonkamer hangen ter decoratie

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:51

Ik ken dat Sasja, ik heb een middeleeuwse jurk te koop gehad. Mensen met interesse, bergen vragen stellen, meer foto's vragen en puntje bij paaltje hoor je niks meer.

En het is echt een pracht van een jurk! Handgemaakt in Schotland, dus absoluut geen carnavalswinkel kwaliteit ofzo..

Ik heb hem dus nog steeds.. :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:59

Tallie1979 schreef:
Ik ken dat Sasja, ik heb een middeleeuwse jurk te koop gehad. Mensen met interesse, bergen vragen stellen, meer foto's vragen en puntje bij paaltje hoor je niks meer.

En het is echt een pracht van een jurk! Handgemaakt in Schotland, dus absoluut geen carnavalswinkel kwaliteit ofzo..

Ik heb hem dus nog steeds.. :')

Ik geloof dat ik die gezien heb, er gek op was maar uiteindelijk besloten heb dat het te duur was. Ik kan me iig n jurk herinneren die zoiets was.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 20:01

Ja, hij was voor mij ook erg duur ( €200 ) dus € 90 inclusief verzenden is imo een mooi bedrag. :)

Maar kreeg ook biedingen van € 30. :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 20:23

Ik ben ook een raar mens op Marktplaats :') Ik had voor 51 euro een fijn formaat zadelkast op de kop getikt. Niet enorm, dus ergens een VW Passat geleend met het idee dat het wel zou passen. Komen we daar, past het niet :')

Stonden we daar, 'wat nu'. Zag het al helemaal gebeuren dat ik de boel moest afblazen, en toen boden die mensen aan dat ze hem anders wel kwamen brengen. Ze zijn vanavond geweest en hebben ook nog geholpen om het ding op de juiste plaats te krijgen. Ik heb ze als dank een appelkruimeltaartje gegeven, dat was wel het minste dat ik kon doen.

Moraal van dit verhaal: meet altijd je auto op :')

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 20:37

Haha handige actie! Wel erg vriendelijk van die mensen idd.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 20:51

Kan gebeuren, toch? Wel onwijs aardig van ze dat ze hem zijn komen brengen! :D

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:28

Kirsha schreef:
Ik ben ook een raar mens op Marktplaats :') Ik had voor 51 euro een fijn formaat zadelkast op de kop getikt. Niet enorm, dus ergens een VW Passat geleend met het idee dat het wel zou passen. Komen we daar, past het niet :')

Stonden we daar, 'wat nu'. Zag het al helemaal gebeuren dat ik de boel moest afblazen, en toen boden die mensen aan dat ze hem anders wel kwamen brengen. Ze zijn vanavond geweest en hebben ook nog geholpen om het ding op de juiste plaats te krijgen. Ik heb ze als dank een appelkruimeltaartje gegeven, dat was wel het minste dat ik kon doen.

Moraal van dit verhaal: meet altijd je auto op :')

Ik heb mijn zadelkast in een Daihatsu Coure kunnen proppen, dan moet dat in een passat toch zeker wel passen?
Wat versta jij onder een "fijn formaat"?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:37

Hij is 1.45 hoog, 1.05 breed en 60 diep. De wielkasten zaten in de weg, het paste echt niet. Net een paar cm te breed. Diagonaal o.i.d. ging ook niet.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 10:17

weer goeie ervaring hier (als t goed is tenminste :) ) gister een crossbeschermers set gezien op mp, goeie maat, goeie staat en nette prijs.
Ook nog in de buurt.
Fijn mail contact, alle vragen beantwoord en ga ze vanavond ophalen :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 14:00

Ik heb per ongeluk een verkeerd dekje gekocht, maar omdat ik als een blinde de tag er af heb getrokken met het idee zal wel goed wezen, kan ik het niet meer ruilen of retourneren. Niet eens gebruikt. NP 19.95, biedt het aan op FB voor 15 euro.. vaste prijs... Krijg ik een bod van 7,50.. Ben in staat om te vragen of je dan wel goed bij je hoofd bent. Ik maar netjes gezegd dat het een vaste prijs is.. Stuur ze nog terug “dan gaat het over”.

Euh.. ja duh.. :=