Of een lieve buurvrouw/man?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celiien schreef:Op je werk op laten halen een optie? Weet niet wat voor werk je doet![]()
Of een lieve buurvrouw/man?
Alja schreef:ik leg zoiets dan in de stal of garage ed
hier kan het trouwens best aan de deur gehangen worden
Kirsha schreef:Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar voor hetzelfde geld tref je één of andere volhardende klaagbaak en dan weten ze wel waar je woont. Staan ze straks om de haverklap voor de deur. Daar zou ik voor passen. Er moet toch wel een tijdstip zijn dat jullie allebei kunnen?
Tallie1979 schreef:Ik ken dat Sasja, ik heb een middeleeuwse jurk te koop gehad. Mensen met interesse, bergen vragen stellen, meer foto's vragen en puntje bij paaltje hoor je niks meer.
En het is echt een pracht van een jurk! Handgemaakt in Schotland, dus absoluut geen carnavalswinkel kwaliteit ofzo..
Ik heb hem dus nog steeds..
Kirsha schreef:Ik ben ook een raar mens op MarktplaatsIk had voor 51 euro een fijn formaat zadelkast op de kop getikt. Niet enorm, dus ergens een VW Passat geleend met het idee dat het wel zou passen. Komen we daar, past het niet
Stonden we daar, 'wat nu'. Zag het al helemaal gebeuren dat ik de boel moest afblazen, en toen boden die mensen aan dat ze hem anders wel kwamen brengen. Ze zijn vanavond geweest en hebben ook nog geholpen om het ding op de juiste plaats te krijgen. Ik heb ze als dank een appelkruimeltaartje gegeven, dat was wel het minste dat ik kon doen.
Moraal van dit verhaal: meet altijd je auto op