Gefeliciteerd Marit! Jammer genoeg doet mijn geluid het om de een of andere reden het niet, dus je filmpje heb ik niet bekeken, maar wat een geweldige blooper-gifjes. Haha!
Ik kende het 52-project helemaal niet. Gaaf dat je daar aan mee doet Saar. Ik ben ontzettend benieuwd naar de portretten.
Vandaag snel even een quote met een klein persoonlijke verhaaltje: crazy cat lady. Vanaf volgende week hoop ik weer wat regelmatiger te kunnen bloggen, maar door mijn onregelmatige werktijden en nachtrust van soms nog geen 5 uur heb ik daar nu even de inspiratie en puf niet voor.
En dus geen mensen die enige idee hebben hoe het precies werkt met RSS-feeds? Zonder bloglovin voelt het een beetje kansloos om te bloggen namelijk. Aangezien de meeste mensen die mij volgden er vanuit gaan dat de updates wel op bloglovin zullen verschijnen... We zullen zien.
Vandaag heb ik op mijn site de natuurenquête van natuurmonumenten gepromoot, misschien willen een paar van jullie hem ook invullen? Het is altijd goed om de stem van zo veel mogelijk ruiters gehoord te laten worden. Grote Natuurenquête van Natuurmonumenten
De laatste tijd lees ik veel blogtips. 'Regelmaat', 'berichten waar je 100% achter staat' en 'een vast thema'. Dat laatste heb ik gevonden Ik schreef er hier over.
Ik heb er drie dagen van gemaakt met af en toe iets op een maandag extra. De drie dagen weet ik van dat ik dat kan nakomen en die vierde dag weet ik niet zeker dus die doe ik af en toe.
Als je je niet per se aan vaste dagen kan houden, kan je ook gewoon schrijven en ze inplannen om op bepaalde dagen te publiceren. Ik heb soms ook plots inspiratie voor 3 posts na 3 weken niks geschreven te hebben, en dan spreid ik ze over een week tijd voor wat meer verspreide output.
Geven jullie dan ook echt aan op je blog dat je op... maandag en donderdag schrijft bijvoorbeeld, of is het meer dat je voor jezelf die regelmaat aanhoudt en je lezers dat vanzelf oppikken?
Voor mijn blogstop van drie maanden postte ik drie keer in de week op vaste dagen en ik had inderdaad het idee dat mijn blog beter bezocht werd. Ik vermeldde trouwens niet op welke dagen ik blogde. Het vaste thema heb ik toen ook ingevoerd, al heb ik daar nog niet zo heel veel mee gedaan. Dat wil ik wel weer op gaan pakken. Leuk thema trouwens Sabini. Biologie is wat mij betreft altijd goed.
Waar het door komt - of bloglovin sneller met een oplossing is gekomen dan verwacht of dat er een wonder is gebeurd - weet ik niet, maar mijn blogposts worden weer opgepikt!
Ik heb geen vaste dagen waarop ik blog, maar probeer wel om +- 1x in de drie dagen wat online te zetten, zodat er toch een beetje regelmaat inzit. (al moet ik zeggen dat het soms wel lastig is om tijd te vinden, ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om nog meer te posten )
Pff, de tijd vinden, heel herkenbaar! Ik zou nu eigenlijk ook niet moeten bokken, maar heb af en toe gewoon behoefte aan een korte break, haha.
Al is er nu gewoon ook niet zoveel te melden over de camper. We zijn er wel veel mee bezig, maar er gebeuren geen hele grappige of bijzondere dingen. Dus ik wacht nu gewoon weer even tot er wat klusjes af zijn en dan kan ik een nieuwe update maken.
Wat leuk Marit! En wat een statistieken zeg, daar kom ik bij lange na niet aan! Niels van der Laan is een cabaretier. Zit ook in De Kwis van dat programma met Paul de leeuw
Leuk artikel Marit! Je buitenlandse bezoekers zoals de VS kan ook betekenen dat de server van de gebruiker in het buitenland staat, de gebruiker hoeft er niet perse te zijn. Of je hebt gewoon Nederlandse Amerikanen die je blog ook volgen