Anders zou ik zeggen: bij de haast is de winkel altijd sneller

Ik zou het er niet op wagen, doe het tegenwoordig echt alleen bij mensen die ik ken ( en die ik dan ook vertrouw uiteraard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
barrymuis schreef:foxy80 schreef:Dat is het hem net, bij betalen heb ik niet op het paypal icoon geduwd maar dat van visa en aan het eind van de rit, waar je je pincode van de visa moet opgeven, daar zie ik dan weer het paypal logo verschijnen. Ik ben benieuwd of er morgen iets anders staat bij het geschil wat ik geopend had, zodat ik automatisch verder kan naar de customer service.
Ik weet dat het bij jullie in België altijd via de creditcard gaan en jullie het niet rechtstreeks aan de bank rekening kan koppelen zoals hier in Nederland maar dan is het volgens mij wel via PayPal gegaan.
Of je moet een x bedrag op je PayPal rekening hebben staan dan kun je van daaruit direct betalen.
Ik heb geen creditcard dus kan me het niet helemaal voor de geest halen maar zijn aankopen op een creditcard ook niet op een bepaalde manier verzekerd ??
Ik zit ook op hete kolen te wachten dat het morgen is en ik met ebay customer service verder kan.
Kentaro schreef:suikermeisje, het is dus helaas niet alsnog positief afgelopen??