[HK] EK Voetbal 2012: Deze keer gaat de beker mee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Re: EK Voetbal 2012: Deze keer gaat de beker mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:30

Roma vindt keeper in Spanje en gaat niet meer voor Stekelenburg
Woensdag, 13 juli 2011 om 15:05
AS Roma gaat geen werk maken van de komst van Maarten Stekelenburg. De Italianen toonden vorige maand voor het eerst interesse in de doelman van Ajax, maar technisch directeur Walter Sabatani gaf vier dagen geleden al aan dat Roma op zoek was naar een sluitpost met een ‘iets andere spelopvatting’. Carlos Kameni van Espanyol zal aangetrokken worden als nieuwe eerste keus.

Luis Enrique en diens assistent Ivan de La Pena zijn zeer bekend met de kwaliteiten van Kameni: laatstgenoemde speelde vorig seizoen nog samen met de keeper. “Het is zeer waarschijnlijk dat hij komt”, zei Sabatani woensdag. “Daar bedoel ik mee dat dit meer dan zomaar een mogelijkheid is, al is er op de transfermarkt van alles mogelijk. Stekelenburg is een uitstekende doelman, maar we hebben een andere keuze gemaakt.”

De 27-jarige Kameni heeft er al zeven seizoenen bij Espanyol opzitten en beschikt over een contract dat tot 2013 doorloopt en dus afgekocht moet worden. Het is niet bekend wat Roma zal betalen voor de keeper uit Kameroen, die in de kleedkamer de plek moet gaan innemen van Alexander Doni. De Braziliaanse keeper is op weg naar Liverpool, waar hij stand-in zal worden van José Reina.

voetbalzone.nl

*\o/* 1 jarig contractje bijtekenen en nog 'n seizoen blijven, kan ie na volgend seizoen mooi naar 'n grote club én krijgt Ajax d'r nog geld voor :)

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 16:46

Rugnummers 2011-2012
15 juli 2011
Ajax heeft al diverse oefenduels gespeeld waarin de oplettende kijker een beetje inzicht kreeg wie komend seizoen met welk rugnummer zal spelen. Het rugnummer 14 is alleen in oefenduels van kracht. Dat legendarische nummer is namelijk 'bevroren' en behoort alleen toe aan Johan Cruijff.
Rugnummers seizoen 2011-2012

1. Stekelenburg
2. Van der Wiel
3. Alderweireld
4. Vertonghen
5. Anita
6. Enoh
7. Sulejmani
8. Eriksen
9. Sigthórsson
10. De Jong
11. Ebecilio
12. Vermeer
13. Ooijer
15. Boilesen
16. Janssen
17. Blind
18. Lodeiro
19. El Hamdaoui
21. Boerrigter
22. Silva
23. Özbiliz
25. Serero
26. Van der Heijden
27. Cvitanich
28. Lukoki
29. Rits
30. Verhoeven
31. Sneijder
32. Castillion
33. Koppers
34. Van Rhijn

Bovenstaande rugnummers zijn onder voorbehoud van transfers en officieus tot en met 31 augustus 2011 als de transfermarkt sluit.

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 14:13

Opstelling Ajax: Stekelenburg; Anita, Alderweireld, Ooijer, Blind; Sneijder, De Jong, Janssen; Sulejmani, Özbiliz, Ebecilio.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:04

Nog meer mensen die zondag naar Ajax-Independiente gaan? :)

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 16:35

:')

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 13:39

Hahahaha! :') :')

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 13:47

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:09

Die kijk ik ook wel 'ns ooit ja :P En dat filmpje van Eriksen z'n gastgezin :')

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:14

Ben ik ook weer een keertje!

Zijn idd hele leuke filmpjes, een meisje uit mijn team staat zo'n beetje met alle spelers op de foto incl Eriksen en vd Wiel :oo ben jaloers :o

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 19:14

Oooooh wil ik ook! :oo
Haha het is zo lang geleden dat ik bij ajax training was hé, toen was raf en wesley er nog! :))

Hahah en dat filmpje met Eriksen en zijn gast gezin kijk ik ook te vaak :')

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 19:25

Ja ik wil binnenkort ook weer 'ns, vriendin is nu op vakantie, maar als ze terug is gaan we maar weer 'ns^^

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:00

Ben ik de enige die kijkt? :=

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:08

Nee hoor, ik kijk ook :D Toch fijn uitzicht, Blind en Boilesen zo naast elkaar O:)

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:10

Mooie goal ook :=

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:53

Ons pap en ons mam zijn op vakantie en ik had gesmst dat Ronald Koeman trainer van Feyenoord wordt. Ons pap smst precies terug wat ik vanmiddag dacht: Die willen dus ook geen kampioen worden. :')
Dag dag Feyenoord.. En ergens vind ik 't ook wel heel zielig voor die gozers, maar aan de andere kant totaal niet: stel jonge gozers die hun trainer wegstemmen..

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:17

ik ben er heilig van overtuigt dat ajax weer kampioen word!

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:21

Je bent niet de enige :=

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:24

Ik ook :j Psv is niet veel, alleen Twente is op zich nog wel sterk.. En gewoon 'n hele sterke selectie dit jaar, wat die Serero allemaal heeft laten zien in die wedstrijd vandaag :oo Rodney daarna was 'n beetje onzichtbaar..

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:30

Twente mist wel Janssen natuurlijk, dat is eigenlijk gelijk een verzwakking. Heb verder ook niet gehoord of ze goede vervanging voor hem hebben. PSV heeft een verdediging van niks, heeft alleen voorin wat bijgekocht geloof ik.

We hebben natuurlijk een overdosis aan middenvelders dit jaar, denk dat het Janssen - Eriksen - De Jong/Anita wordt, en dan inderdaad Serero en Rits een paar wedstrijden/minuten laten spelen.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:49

Ik ben nooit zo weg van de Jong op 't middenveld.. En ik ben ook niet zo weg van Janssen als verdedigende middenvelder :') Doe mij maar Janssen - Anita - Eriksen :) En Lodeiro moet ook minuten maken O:) Maar helaas vindt de Boer de Jong helemaal geweldig..

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:12

Ajax onderhandelt met AS Roma
Uitgegeven: 21 juli 2011 07:46
Laatst gewijzigd: 21 juli 2011 09:59
AMSTERDAM - Vertegenwoordigers van AS Roma hebben zich woensdag in Amsterdam gemeld om te praten over de overname van Ajax-doelman Maarten Stekelenburg. Dat meldden diverse media donderdag.

Stekelenburg stond woensdag niet in het doel stond in het vriendschappelijke duel met het Deense Bröndby (3-0 zege Ajax).
Hij wordt al maanden begeerd door AS Roma, dat naar verluidt 5 á 6 miljoen euro overheeft voor de doelman van het Nederlands elftal.
Ajax wil echter een aanzienlijk hoger bedrag ontvangen voor de keeper die in Amsterdam een contract heeft dat nog slechts één jaar doorloopt. Stekelenburg zou zelf al rond zijn met Roma.

Onderhandelingstactiek
De Italiaanse topclub suggereerde onlangs nog niet voor Stekelenburg maar voor Carlos Kameni te gaan als nieuwe doelman. Dat lijkt nu onderdeel van de onderhandelingstactiek te zijn geweest.
Namens Roma is directeur Walter Sabatini momenteel in Amsterdam aanwezig om tot een akkoord te komen met Ajax.
Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen van Sport-Promotion kan het nog even duren voor er een akkoord bereikt wordt.

Moeizaam
"De onderhandelingen verlopen heel moeizaam", laat Jansen weten aan Voetbal International. "De clubs liggen nog ver uit elkaar, maar donderdag onderhandelen we verder in Amsterdam. Ajax heeft nog geen deadline gesteld."
Stekelenburg zou zelf graag naar de Italiaanse hoofdstad willen verkassen. "Maarten wil graag naar AS Roma, anders ga ik ook niet in gesprek met die club', aldus Jansen.
De eerste keeper van Oranje heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2012. De club wil graag zijn verblijf in Amsterdam verlengen, aangezien Stekelenburg anders komende zomer transfervrij kan vertrekken uit de hoofdstad.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:51

Jep, dat las ik vannacht ook al :\ Hij is gek als ie naar Roma gaat..

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:08

:D

Rob Jansen, zaakwaarnemer van Maarten Stekelenburg, bevestigt donderdag dat Walter Sabatini namens AS Roma in Amsterdam verbleef. De technisch directeur van i Giallorossi kwam naar ons land om te praten over de transfersom van Stekelenburg, maar keerde onverrichter zake terug naar Italië. “We houden telefonisch contact”, benadrukt Jansen echter. Het lijkt er dus op dat de ontmoeting maar heel kort duurde.

Aan Corriere dello Sport legt Jansen uit dat het Roma menens was in de jacht op Stekelenburg. De drievoudig Serie A-winnaar liet Sabatini afreizen naar Amsterdam om met Jansen te spreken. “Maar de onderhandelingen verliepen stroef en gisteren is nu een verloren dag”, aldus Jansen. “We zullen hard werken om de onderhandelingen weer open te breken.”

“Of er een groot gat zit tussen de vraagprijs en de aanbieding? Ja, het gat is groot, maar getallen noem ik niet”, wordt de belangenbehartiger gequote. “Voor nu staat er geen nieuwe afspraak gepland met AS Roma, maar het telefonisch contact zal doorgaan. Of ik optimistisch ben? We doen ons best”, aldus Jansen.

Bron is voetbalzone.

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 12:22

Naomi_Jortje schreef:
Jep, dat las ik vannacht ook al :\ Hij is gek als ie naar Roma gaat..

Ja vind ik ook. Waarom niet 1 seizoen wachten en nog een jaartje knallen en ver komen in Europees verband. Wedden dat er dan een veel betere club komt, een mooie club uit Engeland ofzo? :))
Nouja hopen dat ie dus nog blijft, maar ach Vermeer is ook wel goed!!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 12:35

Plus dat volgend jaar natuurlijk ook nog 't EK is ;)