Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mala26 schreef:Dank jullie wel. Het is heel raar zo.
Jij ook sterkte Cowboy55.
Cowboy55 schreef:mala26 schreef:Dank jullie wel. Het is heel raar zo.
Jij ook sterkte Cowboy55.
Ach….het waren beide asielkatten. Kat #1 heeft 3 van ons 4 zo gebeten dat we in bij de spoedeisende hulp eindigden. Hij gaf wel signalen maar je had een academische opleiding nodig om de signalen dat ie ging bijten op te pikken.![]()
Kat #2 was super ok, je kon er alles mee doen maar ze was 19+ jaar oud, overgewichtig, verloor 1 miljoen haren per minuut, at onze meubels op en was ‘klaar’ met een gezwel in haar oren/neus/ogen/hersenen.
Blijft raar dat ze er niet meer zijn……
Polarize schreef:Hutcherson schreef:Mijn man had serieus bretels aan vandaag.... Onder zijn shirt, op zijn blote pens.... Bretels. Want zn klusbroek zakte van zijn kont en riem vond ie niet fijn want hij moest veel bukken.... Ik moet nog trouwen over n maand
Ik snap zijn logica maar ik kan niet over het feit dat ie bretels onder zijn shirt droeg?? Dat zit toch voor geen meter??
Femke_Tweety schreef:Dat ik bij facebook tegenwoordig 30 reclameberichten og berichten van groepen waar ik niets mee heb moet door worstelen voor ik iets van een vriend zie. En weer 30 voor 1, en weer.
De verhouding tussen wat ik wil zien (nl wat vrienden posten) en rotzooi waarvan facebook vindt dat ik het moet zien is volkomen weg.
Hutcherson schreef:Mijn man had serieus bretels aan vandaag.... Onder zijn shirt, op zijn blote pens.... Bretels. Want zn klusbroek zakte van zijn kont en riem vond ie niet fijn want hij moest veel bukken.... Ik moet nog trouwen over n maand
Femke_Tweety schreef:Dat ik bij facebook tegenwoordig 30 reclameberichten og berichten van groepen waar ik niets mee heb moet door worstelen voor ik iets van een vriend zie. En weer 30 voor 1, en weer.
De verhouding tussen wat ik wil zien (nl wat vrienden posten) en rotzooi waarvan facebook vindt dat ik het moet zien is volkomen weg.
Keizerinnnn schreef:Ik ben teruggekomen van vakantie met een oorontsteking, luchtweginfectie en koorts. Maandag naar de huisarts geweest en alleen oordruppels gekregen. Andere oor begint nu ook al te zeuren en het hoesten gaat door tot kokhalzen aan toe. Iedereen om mij heen wordt knettergek inclusief ikzelf
Alja schreef:Keizerinnnn schreef:Ik ben teruggekomen van vakantie met een oorontsteking, luchtweginfectie en koorts. Maandag naar de huisarts geweest en alleen oordruppels gekregen. Andere oor begint nu ook al te zeuren en het hoesten gaat door tot kokhalzen aan toe. Iedereen om mij heen wordt knettergek inclusief ikzelf
Ik heb sinds vorige week dinsdag oorontsteking, inmiddels nu aan beide en ook keelontsteking erbij.
Vorige week donderdag naar de huisarts geweest, maandag weer en kom niet verder dan oordruppels…
Hoor ook gewoon 100 % niks
Keizerinnnn schreef:Ik heb sinds vorige week dinsdag oorontsteking, inmiddels nu aan beide en ook keelontsteking erbij.
Vorige week donderdag naar de huisarts geweest, maandag weer en kom niet verder dan oordruppels…
Hoor ook gewoon 100 % niks