Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 00:04

Toch beste reactie op de mini muggen bultjes en het zijn er niet een paar.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 00:06

mala26 schreef:
Dank jullie wel. Het is heel raar zo.

Jij ook sterkte Cowboy55.

Ach….het waren beide asielkatten. Kat #1 heeft 3 van ons 4 zo gebeten dat we in bij de spoedeisende hulp eindigden. Hij gaf wel signalen maar je had een academische opleiding nodig om de signalen dat ie ging bijten op te pikken. _O-

Kat #2 was super ok, je kon er alles mee doen maar ze was 19+ jaar oud, overgewichtig, verloor 1 miljoen haren per minuut, at onze meubels op en was ‘klaar’ met een gezwel in haar oren/neus/ogen/hersenen.

Blijft raar dat ze er niet meer zijn……

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 00:12

Cowboy55 schreef:
mala26 schreef:
Dank jullie wel. Het is heel raar zo.

Jij ook sterkte Cowboy55.

Ach….het waren beide asielkatten. Kat #1 heeft 3 van ons 4 zo gebeten dat we in bij de spoedeisende hulp eindigden. Hij gaf wel signalen maar je had een academische opleiding nodig om de signalen dat ie ging bijten op te pikken. _O-

Kat #2 was super ok, je kon er alles mee doen maar ze was 19+ jaar oud, overgewichtig, verloor 1 miljoen haren per minuut, at onze meubels op en was ‘klaar’ met een gezwel in haar oren/neus/ogen/hersenen.

Blijft raar dat ze er niet meer zijn……

Ah wat sneu en ook voor de andere mensen die beestjes verloren zijn.
Rockwitch op bokt zoekt nog een nieuw huisje voor een speciaal katje. Zie haar topic.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 00:34

Polarize schreef:
Hutcherson schreef:
Mijn man had serieus bretels aan vandaag.... Onder zijn shirt, op zijn blote pens.... Bretels. Want zn klusbroek zakte van zijn kont en riem vond ie niet fijn want hij moest veel bukken.... Ik moet nog trouwen over n maand :')

Ik snap zijn logica maar ik kan niet over het feit dat ie bretels onder zijn shirt droeg?? Dat zit toch voor geen meter??

Ik denk dat ie niet wilde dat iemand hem buiten over het terrein zag lopen met die dingen... Is mijn theorie. Wel beetje jammer dat hij het dan wel showt aan mij -O- :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 00:40

Ach dat klinkt ook droevig en opeens heel stil in huis Cowboy, jij ook sterkte!

Er zat een uurtje geleden een nachtvlinder op mijn bed... hij is inmiddels ongedeerd weer buiten aan het spelen maar ik doe geen oog dicht want ik heb nog helemaal de bibbers :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 03:55

Dat ik bij facebook tegenwoordig 30 reclameberichten og berichten van groepen waar ik niets mee heb moet door worstelen voor ik iets van een vriend zie. En weer 30 voor 1, en weer.

De verhouding tussen wat ik wil zien (nl wat vrienden posten) en rotzooi waarvan facebook vindt dat ik het moet zien is volkomen weg.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 06:03

Blijkbaar heeft mijn hond gisteravond bij het uitlaten een eikel opgepakt en heel doorgeslikt. Hoe ben ik daar achter gekomen? Omdat ze m net op mijn vloer weer uitkotste.
Dat is de 2e keer in een week dat ze bij het uitlaten iets heeft gegrepen wat niet goed viel, nog even en ze krijgt een muilkorf om zodat ze niks meer kan meepakken

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 07:15

mala26 schreef:
2 weken terug onze oude hond moeten laten inslapen en vandaag de oude poes moeten laten gaan. Ik ben er klaar mee. Hoofdpijn van het huilen.

Ach, wat verdrietig :knuffel: .

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 07:37

Femke_Tweety schreef:
Dat ik bij facebook tegenwoordig 30 reclameberichten og berichten van groepen waar ik niets mee heb moet door worstelen voor ik iets van een vriend zie. En weer 30 voor 1, en weer.

De verhouding tussen wat ik wil zien (nl wat vrienden posten) en rotzooi waarvan facebook vindt dat ik het moet zien is volkomen weg.

Wat bij mij werkt (wel tijdelijk) is dan bij zo’n bericht rechtsboven op de drie puntjes tikken en dan kiezen voor “Bericht verbergen”. Dat doe ik een keer of 4-5, daarna sluit ik de app helemaal (niet alleen terug naar je home scherm, maar echt wegswipen, zeg maar). Direct erna open ik FB weer en dan ziet het er weer een tijdje normaal uit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 07:51

Na weer een nacht vol nachtmerries door de stress kan ik weer lekker een dag gaan werken in de horeca. Kan ik de hele dag leuk gaan doen. -O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 07:52

Haha van die bretels! Ik hoop dat die van mij dit niet bedenkt, voorlopig gaat die nog een riem halen als zijn broek wel heel erg afzakt. En in de winter draagt hij overalls maar dat is nu te warm vindt hij. Beetje jammer dat het doel van een overall is dat hij alle stof en rotzooi buiten laat als hij koffie komt drinken en nu mee naar binnen neemt maar daar hebben ze stofzuigers voor uitgevonden :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 07:53

Zo veel slaaptekort dat ik er 20 jaar ouder uit zie :') schrok er echt even van toen ik in de spiegel keek.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 07:56

We zijn sinds maandag avond terug van vakantie en de kinderen slapen al 2 nachten enorm slecht... heb de neiging om de vouwwagen weer te pakken en naar de camping te rijden

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 07:58

Ik kom op zo een leeftijd dat je vouwen in je gezicht hebt als je wakker wordt. Waar is m'n jeugd gebleven?!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 08:02

JudithGigi schreef:
Zo veel slaaptekort dat ik er 20 jaar ouder uit zie :') schrok er echt even van toen ik in de spiegel keek.

Ik heb dus al 2 weken geen nacht doorgeslapen.

Zegt een collega gisteren dat ik er goed uit zag???

Oké ik had make-up op wat ik normaal nooit heb. :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 08:19

Hutcherson schreef:
Mijn man had serieus bretels aan vandaag.... Onder zijn shirt, op zijn blote pens.... Bretels. Want zn klusbroek zakte van zijn kont en riem vond ie niet fijn want hij moest veel bukken.... Ik moet nog trouwen over n maand :')

Als andere mannen dit nou ook zouden doen. Geen ongevraagde butcrack shows meer _/-\o_

Maar onder T-shirt... dat kan toch niet lekker zitten?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 08:22

Roosch schreef:
Ik kom op zo een leeftijd dat je vouwen in je gezicht hebt als je wakker wordt. Waar is m'n jeugd gebleven?!

Ik begin op de leeftijd te komen dat die vouwen overdag niet meer verdwijnen :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 09:04

Femke_Tweety schreef:

Mijn god ik heb het ook, vreselijk irritant. Groepen over wat eten we vandaag en bbq dingen, heel vaag. Maar vooral irritant.

Ik ben teruggekomen van vakantie met een oorontsteking, luchtweginfectie en koorts. Maandag naar de huisarts geweest en alleen oordruppels gekregen. Andere oor begint nu ook al te zeuren en het hoesten gaat door tot kokhalzen aan toe. Iedereen om mij heen wordt knettergek inclusief ikzelf ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 09:33

Schijnbaar is het zo druk bij de huisarts dat afspraak deze week niet mogelijk is.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 09:41

Keizerinnnn schreef:
Ik ben teruggekomen van vakantie met een oorontsteking, luchtweginfectie en koorts. Maandag naar de huisarts geweest en alleen oordruppels gekregen. Andere oor begint nu ook al te zeuren en het hoesten gaat door tot kokhalzen aan toe. Iedereen om mij heen wordt knettergek inclusief ikzelf ;(

Ik heb sinds vorige week dinsdag oorontsteking, inmiddels nu aan beide en ook keelontsteking erbij.
Vorige week donderdag naar de huisarts geweest, maandag weer en kom niet verder dan oordruppels…
Hoor ook gewoon 100 % niks

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 09:48

Thee drinken uit een thermos waar eerst koffie in heeft gezeten

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 09:49

Alja schreef:
Keizerinnnn schreef:

Ik heb sinds vorige week dinsdag oorontsteking, inmiddels nu aan beide en ook keelontsteking erbij.
Vorige week donderdag naar de huisarts geweest, maandag weer en kom niet verder dan oordruppels…

Oh ellende, ik hoor idd aan 1 kant echt niks en ben bang dat ik straks beide kanten niks hoor...
Hopen dat de huisarts nog wat meer voor je kan doen.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 09:50

Polarize schreef:
Thee drinken uit een thermos waar eerst koffie in heeft gezeten

:r :r :r

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 09:51

Keizerinnnn schreef:

Oh ellende, ik hoor idd aan 1 kant echt niks en ben bang dat ik straks beide kanten niks hoor...
Hopen dat de huisarts nog wat meer voor je kan doen.[/quote]
Ik ben ook nog eens op vakantie dus vreemde huisarts gehad…
Overweeg ook gewoon om maar eerder naar huis te gaan….

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 10:00

Alja schreef:
Ik ben ook nog eens op vakantie dus vreemde huisarts gehad…
Overweeg ook gewoon om maar eerder naar huis te gaan….

Oh dat snap ik inderdaad, ik was gelukkig thuis toen de oorpijn begon dus kon maandag gelijk naar mijn eigen huisarts toe.