Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 21:13

chanicha schreef:
Niobe schreef:
Mijn vriend beheert onze rekeningen, want ik heb een gat in mijn hand en hij houdt zijn hand op de knip := maar ik kom niks te kort hoor. En ik kan er wel bij en ook wel geld uitgeven, maar ik vind het wel prettig zo. Op deze manier kunnen we ook goed sparen voor grote aankopen.
Maar wij doen ook veel samen en kosten verdelen.

Hier houd ik de hand op de knip en beheer ik de rekeningen want mijn man denkt nog weleens dat hij Caransa van zijn achternaam heet :=

Caransa?! Een redelijk groot deel van Bokt zal die naam weinig zeggen denk ik……. _O-

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 21:39

Mij wel hoor Chanicha, dus je bent goed bezig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 21:41

Eén of andere pauperjockey die onze oprit half blokkeert met z’n BMW en vervolgens een of andere doos die haar auto tegen de mijne aan parkeerde terwijl ik om die Beamer heen aan het manoeuvreren was. Ik stond nota bene nog half op straat, dus het is niet alsof ze er überhaupt langs had gekund. :n

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 21:43

_San87_ schreef:
Ik ben blij dat in onze relatie niet zo panisch met geld om wordt gegaan. Wat van mij is, is van hem, wat van hem is, is van mij :).

Wordt bij ons totaal niet panisch met geld omgegaan hoor :n
Wij weten gewoon heel goed wat gezamenlijk is en wat niet :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 22:13

Mijn bovenbuurvrouw heeft weer haar hele familie op visite. Het geschreeuw komt boven het geluid van mijn televisie uit :7.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 22:42

Ik kan voor 36 euro naar Rome vliegen.. met Brussels Airlines en ook via die site aan het kijken maar het is zo goedkoop dat ik het niet vertouw :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 22:45

Merlen schreef:
Aan belachelijke opmerkingen die je krijgt wanneer je als vrouw een vraag stelt in autogroepen.
Ik denk dat ik meer verstand heb van auto's dan 50% van de mannelijke bevolking.

Herkenbaar…

Mijn auto kon ik vandaag ophalen, flink bedrag moeten aftikken maar zou gemaakt zijn. Rijd ik 130 op de snelweg gaat mijn koelvloeistof alarm weer af! Het is dan of dat ze niet ontlucht hebben of dat het probleem niet verholpen is. Ik dus zo snel mogelijk naar een pomp, koelvloeistof bijvullen, stationair laten draaien en zoeken naar lek wat ik niet kon vinden, lag ook niks onder. Toch voor zekerheid anwb laten komen en zei wat ik dacht, namelijk idd dat ze dan niet ontlucht hadden. Heel slecht. Ben hierdoor nu te laat op werk en heeft weer extra stress gegeven. Ook weer niet naar m’n ouders kunnen gaan… ga dus morgen Eff met de garage bellen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 23:33

Rennie89 schreef:
Merlen schreef:
Aan belachelijke opmerkingen die je krijgt wanneer je als vrouw een vraag stelt in autogroepen.
Ik denk dat ik meer verstand heb van auto's dan 50% van de mannelijke bevolking.

Herkenbaar…

Mijn auto kon ik vandaag ophalen, flink bedrag moeten aftikken maar zou gemaakt zijn. Rijd ik 130 op de snelweg gaat mijn koelvloeistof alarm weer af! Het is dan of dat ze niet ontlucht hebben of dat het probleem niet verholpen is. Ik dus zo snel mogelijk naar een pomp, koelvloeistof bijvullen, stationair laten draaien en zoeken naar lek wat ik niet kon vinden, lag ook niks onder. Toch voor zekerheid anwb laten komen en zei wat ik dacht, namelijk idd dat ze dan niet ontlucht hadden. Heel slecht. Ben hierdoor nu te laat op werk en heeft weer extra stress gegeven. Ook weer niet naar m’n ouders kunnen gaan… ga dus morgen Eff met de garage bellen

Waardeloos is dat!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 23:57

3,5 voor bestuursrecht :') :')

Mijn diagnoses gekregen, stuk of 3.
Geen idee hoe ik dit aan mijn ouders moet gaan vertellen aangezien zij de reden zijn dat ik ze in eerste instantie heb.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 00:07

Ik krijg 2,5 miljoen dollar *\%/*
Afbeelding

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 00:09

Oh wow FBI, dan is het ook echt echt!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 00:14

Ja echt! :j

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 00:24

Mijn paard van 1.60 die denkt dat hij de perfecte shetlandpony is.

Hij kruipt onder alle draden door wanneer hij dat wil. Komt op plekken waar hij niet zou mogen komen (de tuin, het bos naast het huis, het andere weiland, bij de buurpaarden in de wei) en zodra je lichtelijk geïrriteerd zijn naam roept glipt hij weer terug naar waar hij vandaan kwam.

Op sommige plaatsen is de laagste plek 75 cm (voor de rest hebben we driedubbel schriklint). Daar krijgt hij het voor elkaar om eronderdoor te kruipen. Hij komt ook nooit in de problemen, alleen zijn weidemaatje vind het soms wel spannend dat hij alleen op onderzoek gaat. Aardbei _O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 01:11

Zebrastreep schreef:
Dat mijn beste vriendin voor vanavond heeft afgezegd met een goede reden , en mijn huisgenoot is op pad dus ik zit hier nu een beetje zielig alleen :')

En dat ik vanmiddag nog geen 5 km volhield op de mountainbike en ben omgekeerd naar de auto. Fiets was niet vooruit te krijgen en ik was ervan overtuigd dat het aan mijn eigen conditie lag. Kom ik thuis zie ik dat de remblokjes vast zijn blijven zitten en ik dus continue met de rem erop aan het fietsen was. Ja dan ben je wel kapot na 5 km met heuveltjes.

En ik maar chagrijnig zijn dat ik niks vol kan houden

Whaha die remblokjes :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 01:19

Mijn fijne nieuwe witte trui gewoon weer compleet verwassen. Spijkerbroek erbij gekomen… waarom ben ik ook zo |o

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 07:29

Vannacht om 12 uur een hoop kabaal hier, slaande deur van een grote bus, schreeuwende mannen en daarna het geluid van ijzer op ijzer. Ik zat rechtop in mijn bed.

Wat blijkt: zondag is de plaatselijke hardloopwedstrijd en dit was blijkbaar het ideale moment om de verkeersborden de grond in te rammen. Je bent toch niet helemaal lekker in je bovenkamer als je bedenkt dat dat wel even om middernacht kan? Ik heb de organisatie een niet heel subtiel mailtje gestuurd vannacht met wat ik daarvan vond. Het geeft al super veel overlast want de hele zondag kun je je erf niet op en af en dus kan niemand hier komen of naar zijn paard. Maar als ze dan ook nog dit soort fratsen uit gaan halen….

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 07:55

Hond is loops, al een weekje nu maar het bloeden was echt minimaal dus was best happy. Tot vanmorgen, nu is het een Hans en Grietje spoor van druppels door het huis. Ondertussen heeft mijn (gecastreerde) reu zich maar opgeofferd :r Dat wordt weer 2x per dag dweilen

Vandaag zou ze naar mijn moeder gaan, in de zomer was dat geen probleem want de hele dag buiten maar nu binnen op het parket :n Broekje aan en hopen dat mijn moeder het lukt om het uit en terug aan te doen als ze gaat wandelen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 10:01

Patiënt Poes lijkt wat op te knappen. Was wel slapeloze nacht 2, en vandaag retedruk met eerst paard, daarna vriend helpen verhuizen en dan uit eten met ex-stalgenootjes. Hoe dan :=

Afbeelding
<3

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 10:52

Berdien fijn dat je kat zich minder ellendig voelt.

Mijn moeder heeft psychische problemen.
Zit weer in een dip dus haar partner en ik zijn de klos.

Wat is de psychiatrie toch slecht geregeld.
Niemand kan en mag iets als patient niks wil.
En omgeving gaat eraan onderdoor en heeft gewoon pech.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 14:16

Dat mijn man een buikje heeft gekregen en nu zijn broeken halverwege zijn kont hangen.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 14:24

Mijn man gaat dood, aan een verstopte neus.

Oh, en schoonzusje wil perse voor haar kruisgespuis alles wat wij voor de onze hebben, en ergens hoor je de verwachting om het te “krijgen”. Ik heb er ook voor gewerkt, ga ook wat doen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 14:39

Bezig met verhuizen, horen we geroep op straat. Blijkt de overbuurvrouw te zijn, ze is gevallen. Ze denkt zelf dat ze haar arm/pols heeft gebroken. Verder niemand thuis, dus na eindeloos gesoebat met 112 is mijn vriend nu met haar naar het ziekenhuis. Een wildvreemde! Niemand van de buren (die wel thuis zijn!) kwam helpen. Wat als wij niet aan het verhuizen waren geweest?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 16:16

Goddomme afzetters bij de Shell :'). 1,05 voor LPG, helemaal van de pot gerukt.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 16:38

Optiwolk schreef:
Mijn man gaat dood, aan een verstopte neus.

Oh, en schoonzusje wil perse voor haar kruisgespuis alles wat wij voor de onze hebben, en ergens hoor je de verwachting om het te “krijgen”. Ik heb er ook voor gewerkt, ga ook wat doen.

Mijn broer ook... wij hebben wat switch games die we weg doen. "Oh die wil mn zoon wel". Ja mag, we willen ze in april bij Gamemania inruilen als er 2 games uitkomen die we willen. "Oh moet ik ervoor betalen?" Ja lijkt me wel he... Wij hebben ze toen ook voor €60,- ps gekocht... Inruil zijn ze €20,- ps waard.
"Nouja, laat maar weten hoeveel je per spel wilt, ze zijn vast niet allemaal €20,- waard". Klopt, op marktplaats kan ik er gemakkelijk €30,- voor krijgen, dus eigenlijkzijn ze meer waard :+ . Stilte... En dan is hij degene die netto het meeste verdiend van de hele familie :Y) .

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 19:21

Aan mezelf.. kon me weer eens niet inhouden bij Eppljejeck, divoza en kramer.... maar goed het was een gezellige middag _/-\o_