Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Pffff, waarom is mijn vriend soms net een kleuter. Overal liggen sokken en boxers, ik heb gisteren de auto schoongemaakt, hij is ermee weggeweest en vanmorgen toen ik instapte lag er een plakkerige ijscoverpakking midden op de passagiersstoel, hij is een paar weken terug met een vriend een stukje gaan varen, kom ik net op de boot, staan alle bordjes, bestek en bekers er nog, alle resten lekker aangekoekt.
Ik ben er zó zat van om steeds de opruimsloof te zijn.
fleurtjeuh schreef:_San87_ schreef:Pffff, waarom is mijn vriend soms net een kleuter. Overal liggen sokken en boxers, ik heb gisteren de auto schoongemaakt, hij is ermee weggeweest en vanmorgen toen ik instapte lag er een plakkerige ijscoverpakking midden op de passagiersstoel, hij is een paar weken terug met een vriend een stukje gaan varen, kom ik net op de boot, staan alle bordjes, bestek en bekers er nog, alle resten lekker aangekoekt.
Ik ben er zó zat van om steeds de opruimsloof te zijn.
Niet meer doen dan
Captain schreef:_San87_ schreef:Het is gewoon zo vermoeiend. Ik vraag me af waarvoor ik schoonmaak, weet je. De volgende dag ligt alles weer vol papieren, doosjes van bestellingen en sokken.
Goed gesprek aangaan? En telkens als je iets ziet liggen hem roepen en hem het op laten ruimen. Wordt 'ie vanzelf zat.
_San87_ schreef:Pffff, waarom is mijn vriend soms net een kleuter. Overal liggen sokken en boxers, ik heb gisteren de auto schoongemaakt, hij is ermee weggeweest en vanmorgen toen ik instapte lag er een plakkerige ijscoverpakking midden op de passagiersstoel, hij is een paar weken terug met een vriend een stukje gaan varen, kom ik net op de boot, staan alle bordjes, bestek en bekers er nog, alle resten lekker aangekoekt, hij is vergeten voer voor de honden te halen en de boodschappen die hij zou doen, zijn ook niet gedaan.
Ik ben er zó zat van om steeds de opruimsloof te zijn en overal achteraan te moeten klepperen.
Myfairytale schreef:Een van onze hondjes heeft een angel, helemaal voor in zijn tong. Heb al geprobeerd het eruit te halen, maar hij staat het absoluut niet toe. Trek tong naar binnen, bekje dicht... en tongetje is glad. Hoe krijg ik die angel er nou uit?
Ergernis is in dit geval dat het me dus niet lukt en ik me zorgen maak.
Iemand tips?
@Telpeva: da's ook wel erg van je buurman hoor.