Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:51

Aan de site van Horseflex, jeeeee wat is die traag

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:13

Mijn man, wat krijg ik toch de zenuwen van die man soms. :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:17

Dat all mijn skincare tegelijkertijd op is en ik nu alles in 1 keer opnieuw moet kopen. € 288,- alstulieft :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:20

Amandavd schreef:
Mijn man, wat krijg ik toch de zenuwen van die man soms. :')

Hier hetzelfde

Hij had de hele week gewerkt dus ik kon de afwas (zijn klusje) wel doen.

Dat ik dat deze week al 3 dagen voor hem gedaan heb vergeet hij even. Oh en ik werk ook.

Ben geen prutsmuts.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:22

prutsmuts. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:23

Zo noemden we onze moeder altijd. _O-

(Was een geaccepteerd grapje)

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 12:01

MarlindeRooz schreef:
Zo noemden we onze moeder altijd. _O-

(Was een geaccepteerd grapje)

Oh die is leuk, hier is het de stofslet, ook geaccepteerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 12:05

Net in het tuincentrum ging ik nog snel wat lekkers halen voor onze hond. Ik stond naar de grote kluiven te kijken en wou bijna 1 nemen toen ik dacht: Kak, ik moet kleintjes hebben. Zo een grote eet Lilly niet… Het kwam even terug keihard binnen dat onze herder is ingeslapen deze week. Stond ik daar in tranen aan de kassa. Dat was geen ergernis. De mensen die mij ongegeneerd aan stonden te gapen wel. Sorry dat ik huil mensen. Ik heb ook gewoon gevoelens.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 12:06

Ah… sterkte Moestuin :knuffel:

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 12:16

Een duur cadeau... Het is absoluut lief bedoeld maar het oude apparaat werkte nog prima en er zijn een hoop andere dingen die wel aangekocht/vervangen moeten worden...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 13:20

Pffff, waarom is mijn vriend soms net een kleuter ;(. Overal liggen sokken en boxers, ik heb gisteren de auto schoongemaakt, hij is ermee weggeweest en vanmorgen toen ik instapte lag er een plakkerige ijscoverpakking midden op de passagiersstoel, hij is een paar weken terug met een vriend een stukje gaan varen, kom ik net op de boot, staan alle bordjes, bestek en bekers er nog, alle resten lekker aangekoekt, hij is vergeten voer voor de honden te halen en de boodschappen die hij zou doen, zijn ook niet gedaan.

Ik ben er zó zat van om steeds de opruimsloof te zijn en overal achteraan te moeten klepperen ;(.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 03-09-22 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 13:21

_San87_ schreef:
Pffff, waarom is mijn vriend soms net een kleuter ;(. Overal liggen sokken en boxers, ik heb gisteren de auto schoongemaakt, hij is ermee weggeweest en vanmorgen toen ik instapte lag er een plakkerige ijscoverpakking midden op de passagiersstoel, hij is een paar weken terug met een vriend een stukje gaan varen, kom ik net op de boot, staan alle bordjes, bestek en bekers er nog, alle resten lekker aangekoekt.

Ik ben er zó zat van om steeds de opruimsloof te zijn ;(.

Niet meer doen dan
'Waarom zijn m'n sokken en boxers niet schoon?'
'lagen niet in de wasmand'
'Waarom is al dat servies op de boot nog vies?'
'Je hebt het niet schoongemaakt'
Laatst bijgewerkt door fleurtjeuh op 03-09-22 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 13:23

fleurtjeuh schreef:
_San87_ schreef:
Pffff, waarom is mijn vriend soms net een kleuter ;(. Overal liggen sokken en boxers, ik heb gisteren de auto schoongemaakt, hij is ermee weggeweest en vanmorgen toen ik instapte lag er een plakkerige ijscoverpakking midden op de passagiersstoel, hij is een paar weken terug met een vriend een stukje gaan varen, kom ik net op de boot, staan alle bordjes, bestek en bekers er nog, alle resten lekker aangekoekt.

Ik ben er zó zat van om steeds de opruimsloof te zijn ;(.

Niet meer doen dan

Ja, dat zeg ik ook steeds... Maar we hebben net een voor ons nieuwe auto, en die wil ik graag netjes houden. De sokken en de boxers laat ik liggen, heb ik met mezelf afgesproken. Heeft ie niks meer, kan ie zelf de was doen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 13:24

Het is gewoon zo vermoeiend. Ik vraag me af waarvoor ik schoonmaak, weet je. De volgende dag ligt alles weer vol papieren, doosjes van bestellingen en sokken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 13:26

_San87_ schreef:
Het is gewoon zo vermoeiend. Ik vraag me af waarvoor ik schoonmaak, weet je. De volgende dag ligt alles weer vol papieren, doosjes van bestellingen en sokken.

Goed gesprek aangaan? En telkens als je iets ziet liggen hem roepen en hem het op laten ruimen. Wordt 'ie vanzelf zat.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 13:33

Captain schreef:
_San87_ schreef:

Goed gesprek aangaan? En telkens als je iets ziet liggen hem roepen en hem het op laten ruimen. Wordt 'ie vanzelf zat.

Ja, dat moet maar weer.

Dat laatste is wel een goeie :)).

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 14:29

_San87_ schreef:
Pffff, waarom is mijn vriend soms net een kleuter ;(. Overal liggen sokken en boxers, ik heb gisteren de auto schoongemaakt, hij is ermee weggeweest en vanmorgen toen ik instapte lag er een plakkerige ijscoverpakking midden op de passagiersstoel, hij is een paar weken terug met een vriend een stukje gaan varen, kom ik net op de boot, staan alle bordjes, bestek en bekers er nog, alle resten lekker aangekoekt, hij is vergeten voer voor de honden te halen en de boodschappen die hij zou doen, zijn ook niet gedaan.

Ik ben er zó zat van om steeds de opruimsloof te zijn en overal achteraan te moeten klepperen ;(.

Dat 'zien ze niet', aldus alle mannen die ik ken. :roll:

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 14:35

De mijne wel, als het van mij is.
Dus dat mijn koffietas nog op het aanrecht staat is voer voor 5 minuten gezaag maar dat hij zelf nog 20 afgewassen bierglazen terug moet zetten in zijn eigen, persoonlijke kamer met bierglazenverzameling “ziet hij niet”.
Overigs heb ik ze afgewassen en was die koffie mijn “beloning”

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 15:26

Wat vervelend San. Ik zou er ook moe en geïrriteerd van worden.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 15:59

San, ik zou ook laten liggen wat zijn was is (gedaan bij ex die daar heel rap van leerde) en voor de rest, terug roepen, naar de auto sturen etc. Met de melding “als je je als puber/kleuter gedraafd, krijg je ook die behandeling”.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 16:04

Mijn buurman die niet mee werkt om het stuk boom van hem wat in mijn tuin neergestort is, op te ruimen. Een deel hebben we al kleiner gemaakt, verzameld in een aanhanger, welke bij mij voor de deur staat... We hadden afgesproken dat we het vandaag na de lunch weg zouden brengen naar het milieupark. Ik een chauffeur + hulp om te tillen geregeld want ik heb geen auto en mijn buurman zelf ook niet...

Vervolgens op de afgesproken tijd is ons vervoer daar, en de buurman... Die heeft de aanhanger met een kettingslot vast gezet, dus we konden helemaal niks weg brengen. En de buurman zelf? Gewoon helemaal niet thuis.... Diegene die vrijwillig en gratis voor ons wou komen rijden en tillen, heeft urenlang voor jan *** staan wachten. Wàt genant.

Ik heb zin om alles los te maken, op te pakken en over de schutting terug zijn tuin in te flikkeren. Wat ik niet ga doen hoor, maar de gedachte is leuk...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 16:08

Een van onze hondjes heeft een angel, helemaal voor in zijn tong. Heb al geprobeerd het eruit te halen, maar hij staat het absoluut niet toe. Trek tong naar binnen, bekje dicht... en tongetje is glad. Hoe krijg ik die angel er nou uit?

Ergernis is in dit geval dat het me dus niet lukt en ik me zorgen maak.
Iemand tips?

@Telpeva: da's ook wel erg van je buurman hoor. :(:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 16:12

Myfairytale schreef:
Een van onze hondjes heeft een angel, helemaal voor in zijn tong. Heb al geprobeerd het eruit te halen, maar hij staat het absoluut niet toe. Trek tong naar binnen, bekje dicht... en tongetje is glad. Hoe krijg ik die angel er nou uit?

Ergernis is in dit geval dat het me dus niet lukt en ik me zorgen maak.
Iemand tips?

@Telpeva: da's ook wel erg van je buurman hoor. :(:)

Doorzetten, iemand houdt de bek vast, jij de tong en snel eruit halen met eventueel een pincet. Is niet leuk maar moet even.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 16:46

Bloemetje75 schreef:
San, ik zou ook laten liggen wat zijn was is (gedaan bij ex die daar heel rap van leerde) en voor de rest, terug roepen, naar de auto sturen etc. Met de melding “als je je als puber/kleuter gedraafd, krijg je ook die behandeling”.

:=. Wel een goed idee, maar eens een poosje doen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 16:51

Net meegedaan aan 100 km mountainbiken.

Ik voel echt helemaal niks meer