Urbanus schreef:Captain schreef:Hoe zijn de maten? Vallen ze kleiner of vergelijkbaar met in Europa?
Kankerverwekkender.

Moet toch ergens aan sterven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Suliko schreef:Ik had nog nooit van Temu gehoord, is dit een nieuw soort aliexpress?
Ja helaas wel. Alle rommel die je daar koopt komt rechtstreeks uit China en het moedigt overconsumptie aan. Daarnaast is het net als Ali echt zooi en voldoet het niet aan de standaarden. Ik zou dus nooit die chemische kleding aantrekken en zeker niet bij je kinderen. Om nog maar te zwijgen van de arbeidsomstandigheden die je sponsort.
Tijd dat zulke sites aan banden worden gelegd.
verootjoo schreef:Maar the must haves valt toch ook gewoon in de categorie ali/shein en co.
Ik koop daar niet.
Citaat:Fashionmusthaves.nl is de meest uitgebreide en snelst groeiende Musthaves webshop van de Benelux op het gebied van mode en accessoires. Dagelijks zijn wij met het team van Fashion Musthaves op zoek naar de nieuwste en leukste betaalbare fashion Musthaves van dit moment. Bijna iedere dag worden er nieuwe producten aan onze webshop toegevoegd met daarbij alle benodigde informatie om deze producten leuk te combineren.
Wij ontwerpen, produceren, stylen en creëren, laat je door Fashion Musthaves inspireren.
Urbanus schreef:Maar Verootje koopt daar ook niet, ik ook niet trouwens.
Helemaal voorkomen dat je iets koopt wat niet 100% schoon is, is niet te doen en ik heb voor mijn dochter wel wat Zara spullen gehaald speciaal voor school, maar 90% van wat ik koop aan kleding is in Europa geproduceerd.
Maar daar zit een prijskaartje aan.
Janine1990 schreef:Urbanus schreef:Maar Verootje koopt daar ook niet, ik ook niet trouwens.
Helemaal voorkomen dat je iets koopt wat niet 100% schoon is, is niet te doen en ik heb voor mijn dochter wel wat Zara spullen gehaald speciaal voor school, maar 90% van wat ik koop aan kleding is in Europa geproduceerd.
Maar daar zit een prijskaartje aan.
Ik bedoel ook niet dat jullie daar kopen... Ik doel er op dat menigeen die sites als Ali/Temu/Shein ontwijkt, alsnog via een omweg een hogere prijs betaalt voor de artikelen die daar wel vandaan komen.
Urbanus schreef:Toch sta ik straks weer te zwoegen op de kermis om een Huggywuggy te winnen die waarschijnlijk is gemaakt door iemand die werkdagen maakt van 18 uur en onderbetaald is.
Dat is poedersuiker.
verootjoo schreef:Ik begrijp van die docu niet goed waarom ze alleen die twee uitersten willen presenteren.
Beetje goedpraten vind ik dat. Rechtlullen wat zo krom als een hoepel is.
We hebben veel meer opties dan alleen in een slechte fabriek werken of anders maar op de vuilnisbelt of sekswerk te laten doen.
Dat doen we hier toch ook niet met Nederlandse kinderen
Urbanus schreef:Nee, maar je kunt daar niet de boel in 1 keer omgooien en alles veranderen naar westerse maatstaven.
verootjoo schreef:Urbanus schreef:Nee, maar je kunt daar niet de boel in 1 keer omgooien en alles veranderen naar westerse maatstaven.
Niet in een keer nee, dat hoeft ook niet.
Maar het presenteren alsof wij het zo goed bezig zijn door hun werk te geven omdat ze anders in de prostitutie belanden is niet de waarheid.
Zij zijn zo arm omdat wij zo rijk zijn en de oneerlijke verdeling zelf in stand houden.
Dat mag best belicht worden.
Er zijn prima spullen te koop die wél rekening houden met een eerlijke wereld.
verootjoo schreef:Ik begrijp van die docu niet goed waarom ze alleen die twee uitersten willen presenteren.
Beetje goedpraten vind ik dat. Rechtlullen wat zo krom als een hoepel is.
We hebben veel meer opties dan alleen in een slechte fabriek werken of anders maar op de vuilnisbelt of sekswerk te laten doen.
Dat doen we hier toch ook niet met Nederlandse kinderen