Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
                                                         Kaitlyn schreef:Steenbok12 schreef:Wat goed dat je zo eerlijk bent geweest! Ben benieuwd wat er uit volgende dates kan groeien! En ook waar hij mee komt.
Wat leuk Pien zulke mannen. Ze bestaan nog. Spreek je hem nog als dates of neer vrienden geworden?
Volgens mij is Pien met hem getrouwd.
 . Ik spreek met iemand af om diegene te leren kennen maar voordat we hebben kennis gemaakt weet ik nog niet hoe hij in het echt is en dus of ik er ook zo in sta. Dan zou ik het echt niet tof vinden als zo'n man zomaar moves begint te maken. Nou bedoel ik iemand van Tinder he, die ik dus nog niet eerder heb ontmoet.                                                         Urbanus schreef:Als dat bij je past... 5 dates vind ik best wel te lang.
 Anders was ik ook niet al een jaar verder 
Winged schreef:Urbanus schreef:Als dat bij je past... 5 dates vind ik best wel te lang.
Om een beeld te hebben van iemand hoe iemand is? Of om ermee het bed in te duiken? Of om ermee te zoenen?
Urbanus schreef:Een beetje passie, seks en geiligheid vind ik heel belangrijk.
 Winged schreef:Urbanus schreef:Als dat bij je past... 5 dates vind ik best wel te lang.
Om een beeld te hebben van iemand hoe iemand is? Of om ermee het bed in te duiken? Of om ermee te zoenen?
De passie en geiligheid is er wel hoorAnders was ik ook niet al een jaar verder
@kaitlyn: ghosten? Waarom niet gewoon eerlijk zijn? mag toch hopen dat ghosten als grapje er staat.
Citaat:Echt leren kennen gaat ook in 5 dates niet, maar zoenen of seks vind ik te belangrijk om er zolang mee te wachten.

Wel vervolgdate gepland, toen werd het al wat beter en vanaf de derde date was het gewoon dik aan. Tegen de verwachting van iedereen in, hij kwam net uit een relatie van bijna 20 jaar en ik met een berg issues uit een relatie van 3 jaar. Plus hij met een kind, relatie die nog afgewikkeld moest worden qua huis etc.. Laat ik het zo zeggen, er was bijna niemand die enthousiast was geloof ik 
 Maar hij was het écht voor mij. Nog steeds