Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 11:40

Wat fijn!
Ik gun het jou zo!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 12:13

Goed gedaan. Die openheid is zo belangrijk.

Ik weet nog de eerste keer dat mijn man mij een zoen wilde geven. Ik reageerde daar fel op met de woorden "rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Ik heb een rugzakje en daar past zo snel zoenen echt niet bij".
Hij ging daar zo enorm respectvol mee om. Fantastisch wat een fijne man. Gaf mij heel veel vertrouwen.
We maken er af en toe nog grapjes over.

Ik gun het jou ook zo Muronia. Goed gedaan!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 14:01

Wat goed dat je zo eerlijk bent geweest! Ben benieuwd wat er uit volgende dates kan groeien! En ook waar hij mee komt.

Wat leuk Pien zulke mannen. Ze bestaan nog. Spreek je hem nog als dates of neer vrienden geworden?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 14:28

Steenbok12 schreef:
Wat goed dat je zo eerlijk bent geweest! Ben benieuwd wat er uit volgende dates kan groeien! En ook waar hij mee komt.

Wat leuk Pien zulke mannen. Ze bestaan nog. Spreek je hem nog als dates of neer vrienden geworden?

Volgens mij is Pien met hem getrouwd. :))

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 14:43

Ik snap de verwarring wel gezien de titel van dit topic :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 15:11

Zo zie je dat iedereen anders is. Ik wil juist dat een man als ik hem leuk vind affectie toont. Daarvan ga je groeien en die bevestiging heb ik nodig.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 15:20

Kaitlyn schreef:
Steenbok12 schreef:

Volgens mij is Pien met hem getrouwd. :))

Yes hij is mijn man en om op de indirecte vraag van capojekop een antwoord te geven is, dat ik zo lang alleen ben geweest, dat ik probeer terughoudend hier aanwezig te zijn maar ik heb zoveel meegemaakt op date gebied dat ik vanuit die ervaring soms reageer want soms denk ik daardoor te zien dat het totaal niet gaat werken of juist wel etc.

De titel "tinder" maakte me indertijd nieuwsgierig daar ik er nog nooit van gehoord had toen.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 15:45

Zonnetje81 schreef:
Zo zie je dat iedereen anders is. Ik wil juist dat een man als ik hem leuk vind affectie toont. Daarvan ga je groeien en die bevestiging heb ik nodig.

Precies dit.. En ook met de gesprekken die we vooraf hadden was dit voor mij een vrij duidelijk signaal..

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 15:49

Maar hoe moet die man op een eerste date weten dat jij hem op die manier leuk vindt? Oprechte vraag hoor :) . Ik spreek met iemand af om diegene te leren kennen maar voordat we hebben kennis gemaakt weet ik nog niet hoe hij in het echt is en dus of ik er ook zo in sta. Dan zou ik het echt niet tof vinden als zo'n man zomaar moves begint te maken. Nou bedoel ik iemand van Tinder he, die ik dus nog niet eerder heb ontmoet.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 15:56

In een eerste date heb je nooit een helemaal 100% beeld van iemand. Dat heeft echt een date of 5 nodig om een beetje een beeld te hebben. Tuurlijk, de echte 'nee' heb je bij de eerste date er al heel snel uit. Maar de 'verrek jij bent echt leuk' duurt soms even. Bij mijn vent (inmiddels bijna een jaar geleden de eerste date) moest ik ook even de tijd nemen. En hij ook. Op een gegeven moment waren we aan het spelletjes doen op de bank en toen dacht ik wel 'verrek jij bent echt leuk-leuk-leuk'. Juist door het rustig aan te doen en elkaar niet te bespringen ga je verder kijken naar wie die persoon is ipv het omhulsel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:18

Als dat bij je past... 5 dates vind ik best wel te lang.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:20

Ik had mezelf bedacht; als hij mij op date 3 niet de kleren van het lijf scheurt ga ik alsnog naar huis, in plaats van daar blijven slapen en ghost ik hem. :')

1e date was lunch (tot 17.45 :') ) en onwijs gezellig, 2e date was de bioscoop. Die was niet zo handig, maar allemaal goed gekomen. :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:24

Een beetje passie, seks en geiligheid vind ik heel belangrijk.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:25

Urbanus schreef:

Om een beeld te hebben van iemand hoe iemand is? Of om ermee het bed in te duiken? Of om ermee te zoenen?

De passie en geiligheid is er wel hoor :+ Anders was ik ook niet al een jaar verder _O-

@kaitlyn: ghosten? Waarom niet gewoon eerlijk zijn? mag toch hopen dat ghosten als grapje er staat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:26

Winged schreef:
Urbanus schreef:

Om een beeld te hebben van iemand hoe iemand is? Of om ermee het bed in te duiken? Of om ermee te zoenen?

Echt leren kennen gaat ook in 5 dates niet, maar zoenen of seks vind ik te belangrijk om er zolang mee te wachten.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:28

Urbanus schreef:
Een beetje passie, seks en geiligheid vind ik heel belangrijk.

Ik ook inderdaad. :j

Winged schreef:
Urbanus schreef:

De passie en geiligheid is er wel hoor :+ Anders was ik ook niet al een jaar verder _O-

@kaitlyn: ghosten? Waarom niet gewoon eerlijk zijn? mag toch hopen dat ghosten als grapje er staat.

Nee die was ook sarcastisch bedoelt. Maar was wel naar huis gegaan en gezegd: ik denk dat de interesse er niet is.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:35

Ik zoek een maatje, een partner, iemand met wie ik echt een klik heb. Seks komt daarna wel, vind ik niet het belangrijkste.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:37

Ja ieder z'n ding. Het belangrijkste is dat iemand bij je past.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:43

Slechte seks in een relatie is 80% van de relatie. goede seks is 20% van de relatie. Qua effect op de stemming dan enzo. En ja, ik heb ook wel eens veel eerder met iemand in bed gelegen. In mijn huidige relatie duurde dat wat langer. Maar de emotionele band is wel veel sterker.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:45

Citaat:
Echt leren kennen gaat ook in 5 dates niet, maar zoenen of seks vind ik te belangrijk om er zolang mee te wachten.

Terwijl ik juist daarvan het meeste kan genieten als ik de man goed ken, hem vertrouw en we ook op andere vlakken een klik hebben.
Ik vind nl seks ook heel erg belangrijk en hou er van en mijn man ook.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 18:38

Urbanus schreef:

Als ik geen slakkenspoor meer krijg van mijn vriend dan is het klaar. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 18:50

Ik gil :') :') :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 19:04

Slakkenspoor :') :') :')

Bij onze eerste date waren we zo zenuwachtig en onwennig (allebei vers uit een relatie) dat we toen niet echt ons beste zelf waren. Hij was ook alles wat ik niet zocht :+ Wel vervolgdate gepland, toen werd het al wat beter en vanaf de derde date was het gewoon dik aan. Tegen de verwachting van iedereen in, hij kwam net uit een relatie van bijna 20 jaar en ik met een berg issues uit een relatie van 3 jaar. Plus hij met een kind, relatie die nog afgewikkeld moest worden qua huis etc.. Laat ik het zo zeggen, er was bijna niemand die enthousiast was geloof ik := Maar hij was het écht voor mij. Nog steeds :+:

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 19:38

Urbanus schreef:

Gewoon niet daten voor de seks :=

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 19:47

Tenzij je dat fijn vind natuurlijk.

Ik heb net een korte date gehad, was wel gezellig. Ook geen zoen, maar dat wist ik, type connectie bouwen en vriendschappen zijn ook fijn. Zelf vind ik een zoen wel belangrijk eigenlijk en doe dat wel het liefst op de eerste date. Als die aantrekkingskracht er niet is, dan ga ik er ook niet mee verder. Date was wel gezellig, maar het moet nog even landen wat ik ervan vind.

Dit weekend spreek ik denk ik met iemand af die ik al even heb 'gebenched'. Daar kan vast een zoen bij komen wanneer het klikt & aantrekkingskracht er is.

Beiden uitgangspunt gewoon plezier hebben maar wel fijne verbinding en vertrouwen. Dus geen ons, maar ook geen relatie.
Mijn fwb en ik staan op een laaaaag pitje dus het werd tijd voor een verbreding.

Laatst tijdens een festival met 4 mannen gezoend, ik kan maar twee herinneren :+
Euh... Life flirten/ontmoeten gaat me wel wat beter af.