Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik heb gisteren nog iemand ontvriend die de zwangerschap van nr 2 aankondigde.
Captain schreef:Captain schreef:Ik heb gisteren nog iemand ontvriend die de zwangerschap van nr 2 aankondigde.
Het was ook geen vriendin vriendin, maar iemand van de middelbare. We volgde elkaar nog op SM maar ik kan er gewoon niet achter staan dat je in deze wereld een 2e zou willen dus dan ontvriend ik maar voor mijn eigen gemoedsrust.
Tancreda4 schreef:Ik heb best wel wat vrienden met kinderen en vind ik prima. En ik vind hun verhalen en dingen ook prima, en vraag ook hoe het met de kinderen gaat, toon interesse. Het is hun leven, wat belangjk voor hun is, en dat vind ik ook oprecht fijn voor ze, en ben blij voor ze. De meeste kinderen van vrienden zijn ook gewoon leuk. Zolang 't ook maar de andere kant op werkt. Mijn dieren zijn mijn leven, en ik verwacht dan wel ook dat ik met mijn verhalen bij hen terecht kan en dat ze interesse er in tonen, vragen hoe het met m'n beesten is. Als het maar 1 kant op gaat, ben ik er ook klaar mee en dat zijn geen echte vrienden
Josien_ schreef:Tancreda4 schreef:Ik heb best wel wat vrienden met kinderen en vind ik prima. En ik vind hun verhalen en dingen ook prima, en vraag ook hoe het met de kinderen gaat, toon interesse. Het is hun leven, wat belangjk voor hun is, en dat vind ik ook oprecht fijn voor ze, en ben blij voor ze. De meeste kinderen van vrienden zijn ook gewoon leuk. Zolang 't ook maar de andere kant op werkt. Mijn dieren zijn mijn leven, en ik verwacht dan wel ook dat ik met mijn verhalen bij hen terecht kan en dat ze interesse er in tonen, vragen hoe het met m'n beesten is. Als het maar 1 kant op gaat, ben ik er ook klaar mee en dat zijn geen echte vrienden
Hier hetzelfde inderdaad. We hebben het even over kinderen en even over mijn dieren. Iedereen blij.
nav van het ontvrienden hier had ik nog even snel bij iemand gekeken die ik een aantal maanden terug ontvolgd had omdat die elke dag hele verhalen en foto's van elke poep en scheet bij haar baby plaatste. Nou ik ben weer extra blij dat ik dat gedaan heb.
Daphara schreef:Nee hoor, dat zou mij ook storen. Wij kregen vroeger ook echt vernietigende blikken toegeworpen als we begonnen te tetteren terwijl m'n moeder aan de lijn was. En als we dan niet stil waren, stampte ze een keer met haar voet - dan wist je dat je na het telefoongesprek nog even op je lazer kreeg.Wat is dat toch met mensen met kinderen dat zij niet eens meer normaal een telefoon gesprek kunnen voeren. Mijn moeder belde me vandaag, mijn 4 jarige neefje logeerde dit weekend bij haar. Ze kon nog geen zin afmaken zonder tussendoor tegen mijn neefje te praten. Ik heb op een gegeven moment de verbinding verbroken toen ze weer tegen mijn neefje begon te praten. Belt ze terug dat de verbinding weggevallen was, nee hoor ik had opgehangen. Waarom, omdat ik het niet nodig vind om te luisteren naar hele gesprekken met J, je belt mij als je liever tegen hem praat en hij niet 5 minuten zonder je aandacht kan, bel me dan maar weer als hij weg is.
Mijn zus heeft daar ook een handje van, die kun je ook niet aan de telefoon hebben zonder dat ze continu tussendoor wat tegen haar zoontje moet zeggen.
Ben ik de enige die zich daar mateloos aan ergert?
Daphara schreef:Wat is dat toch met mensen met kinderen dat zij niet eens meer normaal een telefoon gesprek kunnen voeren. Mijn moeder belde me vandaag, mijn 4 jarige neefje logeerde dit weekend bij haar. Ze kon nog geen zin afmaken zonder tussendoor tegen mijn neefje te praten. Ik heb op een gegeven moment de verbinding verbroken toen ze weer tegen mijn neefje begon te praten. Belt ze terug dat de verbinding weggevallen was, nee hoor ik had opgehangen. Waarom, omdat ik het niet nodig vind om te luisteren naar hele gesprekken met J, je belt mij als je liever tegen hem praat en hij niet 5 minuten zonder je aandacht kan, bel me dan maar weer als hij weg is.
Mijn zus heeft daar ook een handje van, die kun je ook niet aan de telefoon hebben zonder dat ze continu tussendoor wat tegen haar zoontje moet zeggen.
Ben ik de enige die zich daar mateloos aan ergert?