Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kosseh schreef:Is surfen belastend voor je enkel? Iemand ervaring met surfen die vaak door z'n enkel gaat?
Ik twijfel over een groepsvakantie, waarbij elke dag een surfles bij zit. Lijkt mij heel leuk om te leren, maar als ik na dag 1 al veel last heb is het toch wat minder fijn.
Kookaburra schreef:kosseh schreef:Is surfen belastend voor je enkel? Iemand ervaring met surfen die vaak door z'n enkel gaat?
Ik twijfel over een groepsvakantie, waarbij elke dag een surfles bij zit. Lijkt mij heel leuk om te leren, maar als ik na dag 1 al veel last heb is het toch wat minder fijn.
Golfsurfen, kitesurfen, windsurfen?
kosseh schreef:Haha, surfen op het internet dat kan ik pijn vrij![]()
Veel ander van het lijstje hierboven ken ik ook niet![]()
Ik ken golfsurfen alleen als surfen, dat bedoel ik dan ook. Denk dat het niet gaat helaas, ik ben niet het meest gezellige persoon als ik veel last heb...
Jullie misschien nog vakantie ideeën die niet belastend zijn voor een enkel? Kom niet veel verder dan een zon vakantie
kosseh schreef:Haha, surfen op het internet dat kan ik pijn vrij![]()
Veel ander van het lijstje hierboven ken ik ook niet![]()
Ik ken golfsurfen alleen als surfen, dat bedoel ik dan ook. Denk dat het niet gaat helaas, ik ben niet het meest gezellige persoon als ik veel last heb...
Jullie misschien nog vakantie ideeën die niet belastend zijn voor een enkel? Kom niet veel verder dan een zon vakantie
axel_1997 schreef:Op een windows computer open je het knipprogramma en klikt op nieuw of je kiest: Windows logotoets + Shift + S. Je scherm wordt grijs en je kan een kadertje trekken om wat je wil printen. De uitsnede verschijnt in het knipprogramma. Vanaf daar kan je opslaan als jpg of rechtstreeks printen. Je kan zelfs een vrije vorm uitsnede maken als je dat zou willen.
APCIII schreef:Op zich zou dat moeten werken, maar...
1. LET HEEL GOED OP de temperatuur. In de vrije lucht wordt 't lang zo warm niet als in een afgesloten auto achter het glas. Het zou kunnen dat 't na een tijdje kapot gaat door oververhitting, of zelfs in de fik vliegt...
2. het raam houdt een fractie van het licht tegen. Dus het is iets minder efficiënt.
APCIII schreef:Op zich zou dat moeten werken, maar...
1. LET HEEL GOED OP de temperatuur. In de vrije lucht wordt 't lang zo warm niet als in een afgesloten auto achter het glas. Het zou kunnen dat 't na een tijdje kapot gaat door oververhitting, of zelfs in de fik vliegt...
2. het raam houdt een fractie van het licht tegen. Dus het is iets minder efficiënt.