Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Oh, mijn man is heel vaak en lang verkouden, en toen ik naast hem lag te rillen van de Coronakoorts kreeg hij gelukkig nergens last van, dus het zou een mogelijke verklaring kunnen zijn!
Ik ben ook benieuwd hoe we over 5 jaar op dit alles terug zullen kijken.
imaudy schreef:prompter schreef:Oh, mijn man is heel vaak en lang verkouden, en toen ik naast hem lag te rillen van de Coronakoorts kreeg hij gelukkig nergens last van, dus het zou een mogelijke verklaring kunnen zijn!
Dan zeggen we: "weet je nog die tijd dat we gezellig samen in de kroeg konden zitten?"
besita schreef:https://www.hln.be/buitenland/ikea-verl ... ~a5143af5/
In Uk
Maar Ikea gaat loon verlagen van ongevaccineerden die in quarantaine moeten
Citaat:Dat snap ik wel, want deze mensen lopen het meeste risico op ernstiger ziek worden en doen niets om dit te verkorten of dat risico te verkleinen, terwijl er een vaccin is.
Waarom moet de baas hiervoor opdraaien?
Leuk is het niet en triest dat het nodig is, maar dit soort maatregelen had ik wel verwacht. Ik denk als de wet dat toe laat in een land er meer werkgevers hiertoe overgaan.
imaudy schreef:prompter schreef:Oh, mijn man is heel vaak en lang verkouden, en toen ik naast hem lag te rillen van de Coronakoorts kreeg hij gelukkig nergens last van, dus het zou een mogelijke verklaring kunnen zijn!
Dan zeggen we: "weet je nog die tijd dat we gezellig samen in de kroeg konden zitten?"
besita schreef:https://www.hln.be/buitenland/ikea-verl ... ~a5143af5/
In Uk
Maar Ikea gaat loon verlagen van ongevaccineerden die in quarantaine moeten
pien_2010 schreef:Dat snap ik wel, want deze mensen lopen het meeste risico op ernstiger ziek worden en doen niets om dit te verkorten of dat risico te verkleinen, terwijl er een vaccin is.
Waarom moet de baas hiervoor opdraaien?
Leuk is het niet en triest dat het nodig is, maar dit soort maatregelen had ik wel verwacht. Ik denk als de wet dat toe laat in een land er meer werkgevers hiertoe overgaan.
Loretta schreef:imaudy schreef:
Ach, Spanje is al bezig met Corona langzaam aan als een gewone griep te behandelen. En het is nu met Omikron ook wel tijd om daar heel langzaam aan mee te beginnen.
Anna79 schreef:Precies, bij mijn man op het werk was op een gegeven moment een groepje fanatieke mountainbikers. Nou dat hebben ze geweten op de werkvloer de één na de ander geblesseerd of tegen een boom. Dan kun je wel vanalles gaan verzinnen, belachelijk van Ikea.
imaudy schreef:Het kan twee kanten op. Spanje heeft het absolute voordeel dat het klimaat mooier is. Wij zitten nog net iets te vroeg in de winter denk ik.