Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:M_D_H schreef:Oh eens even, mijn bericht is oprecht vanuit een vriendelijk oogpunt geschreven.
Ik ben nergens tactloos of te direct geweest. Ik herken mij juist enorm in hoe [***] zich uit en juist daarom wilde ik haar helpen.
Als ik niet iemand had gehad die mij jaren geleden hierop had gewezen dan was ik nu ook nog steeds zo aan het reageren geweest.
Terwijl het oprecht beter voor haar eigen gezondheid is, om het los te laten en niet overal op te reageren.
Ik bedoelde het niet banketstaaf, maar oprecht als helpende hand. Ik heb er over nagedacht het per pb te doen, maar dat voelde niet goed.
Maar nu heb ik het gevoel dat vooral ik in de laatste paar berichten wordt aangesproken en wordt gezien als de bad guy omdat ik begon over zwijgen is zilver.
Zwijgen is ook zilver, en misschien had ik dat beter kunnen doen. Maar nogmaals, als niemand mij destijds hierop gewezen had, zat ik nog steeds in mijn eigen negatieve spiraal vast, en ik gun [***] oprecht veel beter
Degene waar ik het over had was degene die in twijfel trok dat ik op een geheim adres woon. Ik word continu in twijfel getrokken, dat doet echt heel veel pijn. Zeker omdat niet geloofd worden ook onderdeel is van mijn trauma.
Het stukje over lange tenen intrekken was ook niet fijn, ik weet niet wie dat zei. Maar dat was in verhouding met alweer niet geloofd worden iets kleins.
Telpeva schreef:mirna6308 schreef:Ik zag laatst een leuke trui met:sorry dat ik te laat ben, ik zag koeien. Maar nu nergens meer te vinden
Oeh daar hou ik van!
Misschien eens rondkijken op spreadshirt.nl? Ik zag hem daar zelf zo snel niet maar ze hebben wel veel grappige kleding, ik zag ook meerde leuke met koeien
AmyII schreef:Aan dat er voor minipony’s amper producten zijn die reflecterend zijn en ALS ze er al zijn, zijn ze roze of schreeuwend duur.
Geef mij gewoon alles in fluo oranje met reflectieband en het liefst led (wit voor, rood achter) dan hoor je mij niet meer klagen.
Loeky01 schreef:AmyII schreef:Aan dat er voor minipony’s amper producten zijn die reflecterend zijn en ALS ze er al zijn, zijn ze roze of schreeuwend duur.
Geef mij gewoon alles in fluo oranje met reflectieband en het liefst led (wit voor, rood achter) dan hoor je mij niet meer klagen.
Kan je niet mensen spullen gebruiken en die ombouwen tot iets wat je mini pony past?
AmyII schreef:Op zich kan dat wel maar dat is elke keer als ik wil wandelen een ‘dingetje’ omdat met LEDverlichting je niet even een stuk eruit kan knippen. Tenminste, niet met mijn vaardigheden. Ik wandel 4x per week met hem buiten, dus het zou fijn zijn als er producten zijn die om kunnen en die, wanneer niet nodig, niet voor extra (over)last of belasting zorgen. Ik ga bij daglicht weg maar het wordt nu wel elke dag flink eerder schemer/ donker. Wanneer de zon laag staat wil ik eigenlijk al wat ‘aan’ kunnen zetten voor betere zichtbaarheid.
Lau07 schreef:Vorig jaar juli is mijn relatie uitgegaan. Ik zag gisteravond op Facebook ineens dat hij al vier maanden getrouwd is. Ik heb er de hele nacht wakker van gelezen en erger me aan het feit dat ik er zo verdrietig over ben.
Kon je je hersenen en hart af en toe maar even uitzetten en op standje gevoelloos door het leven gaan. Dat zou zó fijn zijn.
[***] schreef:AmyII schreef:Op zich kan dat wel maar dat is elke keer als ik wil wandelen een ‘dingetje’ omdat met LEDverlichting je niet even een stuk eruit kan knippen. Tenminste, niet met mijn vaardigheden. Ik wandel 4x per week met hem buiten, dus het zou fijn zijn als er producten zijn die om kunnen en die, wanneer niet nodig, niet voor extra (over)last of belasting zorgen. Ik ga bij daglicht weg maar het wordt nu wel elke dag flink eerder schemer/ donker. Wanneer de zon laag staat wil ik eigenlijk al wat ‘aan’ kunnen zetten voor betere zichtbaarheid.
Ken je die licht halsbanden voor honden? Daar kun je gewoon in knippen. Kun je misschien met tiewraps vastmaken aan het halster enzo?
MarcoBorsato schreef:Lau07 schreef:Vorig jaar juli is mijn relatie uitgegaan. Ik zag gisteravond op Facebook ineens dat hij al vier maanden getrouwd is. Ik heb er de hele nacht wakker van gelezen en erger me aan het feit dat ik er zo verdrietig over ben.
Kon je je hersenen en hart af en toe maar even uitzetten en op standje gevoelloos door het leven gaan. Dat zou zó fijn zijn.
Nou... dat is niet niks. Gun jezelf even piekertijd maar bedenk je daarna dat jouw mooiste hoofdstuk nog moet komen.
En wens hem in gedachten heftige voetschimmel toe