Dus dan gaat het na 18u gewoon verder aan de belgische kant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Belgische burgemeesters: ga niet naar Nederlandse terrassen - https://nos.nl/l/2378397#UPDATE-container-52733058
Dit dus
purny schreef:Sowieso vond ik het al belachelijk dat het koningsgezin wel erop uit ging dit jaar. Had het gewoon nog een jaar overgeslagen...
Maar ik ben dan ook geen fan van het koningshuis en vind het pure geldverspilling. Maar dat is een andere discussie
besita schreef:En die mondmaskers buiten ( in BE ) mogen zo ook echt wel eens afschaffen
Sheran schreef:Lokaal had een raam open en ik maak altijd mijn bureau schoon.
Ja wat jullie omschrijven is inderdaad een beetje mijn afweging. Ben in de verste verte geen nauw contact en ik heb denk ik met hem evenveel contact gehad als ik zou kunnen hebben gehad met een praatje in de supermarkt, maar ben wel erg voorzichtig en verantwoordelijk van aard. Ik heb het mezelf daarmee de laatste maanden alleen heel erg lastig gemaakt.
Ik word sowieso niet verplicht om te testen, maar mág het wel na vijf dagen. Vandaag is dag vijf.
Pandora2 schreef:Ik las ook nog een artikel dat die afstandsregels achterhaald zijn. Belangrijker zou het dragen van mondmaskers en ventilatie zijn.
bigone schreef:Terrassen heb ik geen moeite mee, al dat voornamelijk jonge volk in de parken wel. We zijn net over de berg extra besmettingen van Pasen heen dus over twee, drie weken de volgende. Vraag me af wat ouders zeggen indien ze hun achttienjarige op de foto’s herkennen.
bigone schreef:Terrassen heb ik geen moeite mee, al dat voornamelijk jonge volk in de parken wel. We zijn net over de berg extra besmettingen van Pasen heen dus over twee, drie weken de volgende. Vraag me af wat ouders zeggen indien ze hun achttienjarige op de foto’s herkennen.
Relaxed schreef:Ik ga het terras nu ook niet op en ook winkelen sla ik nog ff over (las alweer over enorm rijen bij de Ikea) Ik doe het voor de zorg en probeer dat echt voor ogen te houden. Hun situatie lijkt me zo uitzichtloos, want na corona komt die hele hoos aan uitgestelde zorg nog, vreselijk lijkt me dat.
Berdien schreef:Relaxed schreef:Ik ga het terras nu ook niet op en ook winkelen sla ik nog ff over (las alweer over enorm rijen bij de Ikea) Ik doe het voor de zorg en probeer dat echt voor ogen te houden. Hun situatie lijkt me zo uitzichtloos, want na corona komt die hele hoos aan uitgestelde zorg nog, vreselijk lijkt me dat.
Nou dat dus.. Ik vind nu gezellig op het terras gaan zitten echt een dikke middelvinger naar de zorg. Ik wil héél graag, maar doe het echt niet