Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
-Namiro- schreef:Ooh ik baal echt enorm! Had een hele mooie rok gekocht en kwam vandaag aan.
Pakketje opengemaakt en nu zit er een beige gebreid niemendalletje van SHEIN in![]()
Foto’s gestuurd en verkoper gaf al meteen aan dat het haar pakket helemaal niet is.
Waarschijnlijk bij het pakketpunt dus omgewisseld… ben benieuwd hoe dit opgelost wordt want de rok is dus verdwenen..
Denk wel dat de dame die de rok nu krijgt in plaats van dit lelijke ding er nu beter bij loopt..
Giolli schreef:Bij mij speelt ook precies dezelfde kwestie alleen ben ik de kopende partij. Er is inmiddels meer dan 14 dagen verstreken dus na 5 dagen werd de koop geannuleerd door Vinted omdat de verkoper het pakket niet zou hebben opgestuurd, ik kreeg toen mijn geld terug en de verkoper is haar geld en product kwijt, echt heel balen. Zij is naar het pakketpunt geweest en zeggen dat ze niets kunnen doen, heeft ook geen verzendbewijs gehad. Vinted doet zonder verzendbewijs niets. Ik gok dat het wachten is of het pakket ooit nog aan gaat komen maar ik vermoed van niet omdat het nooit gescand is om te verzenden, dus waar het is…. geen idee.
-Namiro- schreef:Ooh ik baal echt enorm! Had een hele mooie rok gekocht en kwam vandaag aan.
Pakketje opengemaakt en nu zit er een beige gebreid niemendalletje van SHEIN in![]()
Foto’s gestuurd en verkoper gaf al meteen aan dat het haar pakket helemaal niet is.
Waarschijnlijk bij het pakketpunt dus omgewisseld… ben benieuwd hoe dit opgelost wordt want de rok is dus verdwenen..
Denk wel dat de dame die de rok nu krijgt in plaats van dit lelijke ding er nu beter bij loopt..
Esther_ schreef:-Namiro- schreef:Ooh ik baal echt enorm! Had een hele mooie rok gekocht en kwam vandaag aan.
Staat er op het pakket wel jouw naam? Of heb jij het verkeerde meegekregen?
iirrssjjee schreef:Ik had schoenen verkocht die teruggestuurd waren, omdat ze op vakantie was en ze ze dus niet kon ophalen. Nu heb ik ze weer online gegooid en zijn ze meteen weer verkocht aan een ander.
Kan ik dat maken?Ikzelf denk dan; als je het had gezegd, ik ga op vakantie, wil je het reserveren, had ik dat gewoon gedaan. Andere kant, is dit ook wel een beetje l*llig lijkt me?