Jolien87 schreef:Versoepelingen: wel. Niet. Wel. Of toch maar niet.
https://www.facebook.com/EvenTotHierBnn ... 286262481/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Versoepelingen: wel. Niet. Wel. Of toch maar niet.
Nayomie schreef:Dat ik had besloten mijn haar te verven, wat meer donker naar mijn eigen haarkleur...maar ik heb vanaf mijn 12 ongeveer mijn haar laten blonderen (begonnen met highlights) dat ik gewoon even schrok van mijn eigen kleurDit is lang geleden
fleurtjeuh schreef:Nayomie schreef:Dat ik had besloten mijn haar te verven, wat meer donker naar mijn eigen haarkleur...maar ik heb vanaf mijn 12 ongeveer mijn haar laten blonderen (begonnen met highlights) dat ik gewoon even schrok van mijn eigen kleurDit is lang geleden
Ik had het andersom vorig jaar.
Toen ik jong was heb ik jarenlang mijn haar heel erg blond geverfd.
Daarna jaren niet meer.
Toen vorig jaar weer eens hoogblond gedaan.
Moest echt weer ontzettend wennen, terwijl ik jarenlang die kleur heb gehad
Mkango schreef:Dat filmpje van die fotograaf en zijn vriendin die met auto en al een sloot in geduwd zijn.Wat moeten die mensen bang geweest zijn en wat een smerige rioolratten zijn diegenen die ze dat hebben aangedaan.
Ineke2 schreef:Mkango schreef:Dat filmpje van die fotograaf en zijn vriendin die met auto en al een sloot in geduwd zijn.Wat moeten die mensen bang geweest zijn en wat een smerige rioolratten zijn diegenen die ze dat hebben aangedaan.
Echt he, die zullen letterlijk in doodsangst hebben gezeten en ik vind dat diegene die de shovel bestuurde berecht mag worden voor poging tot doodslag.
Veulen84 schreef:Terrassen idd, maar ook die stomme avondklok.
Wil zo graag een goede vriendin opzoeken. Woont 2 uur rijden hier vandaan. Dus dat is 4 uur reistijd en niet te doen met avondklok en werk. De 27ste was de perfecte dag geweest omdat we dan allebei vrij zijn. Nu moet ik wachten tot pinksteren.
Veulen84 schreef:Terrassen idd, maar ook die stomme avondklok.
Wil zo graag een goede vriendin opzoeken. Woont 2 uur rijden hier vandaan. Dus dat is 4 uur reistijd en niet te doen met avondklok en werk. De 27ste was de perfecte dag geweest omdat we dan allebei vrij zijn. Nu moet ik wachten tot pinksteren.