Pikkepor schreef:Ik heb een voorstel. Als we niet worden geraden, raden we zelf wel wie het lootje was
Of geef net zo'n goeie hint als ik aan MerleSimone gaf.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detroit schreef:ik denk dat ik het wel weet.
wel jammer dat er ook niet actief gezocht wordt naar mijn idee, maar gewoon nu namen genoemd worden
StonedRomy schreef:Detroit schreef:ik denk dat ik het wel weet.
wel jammer dat er ook niet actief gezocht wordt naar mijn idee, maar gewoon nu namen genoemd worden
Ik ben echt al vanaf dat ik mijn pakketje heb mogen ontvangen druk bezig met uitvogelen wie mijn santa is. Ik ben gewoon echt heel slecht in hints. Echt heel slecht. Dus ik probeer het wel... zonder resultaat![]()
StonedRomy schreef:Detroit schreef:ik denk dat ik het wel weet.
Ik ben echt al vanaf dat ik mijn pakketje heb mogen ontvangen druk bezig met uitvogelen wie mijn santa is. Ik ben gewoon echt heel slecht in hints. Echt heel slecht. Dus ik probeer het wel... zonder resultaat![]()
zorro schreef:Is er al weer een up to date lijst? Daar word het vast ook gemakkelijker van. Al moet ik ook erg aan de 'andersom' lijst wennen
Citaat:Morgenochtend doe ik weer een nieuwe ronde met hints, lever je hints in voor 10 uur.
Linnie050 schreef:Ja dat dacht ik ook.
Of doen andere dat anders?
Je moet toch altijd de hele lijst langs....
AfricanLady schreef:Ik heb dit lijstje
Maar heb de profiels allemaal etc bekeken en kan mij ss zo niet herkennen
Detroit
Judith
Snoopydogy
Ami
irisskib X
MerelV
Banjer
Avalanche81
Nikkidekerf
theadora99
Ynskek
Daan13
Shiawase
M_D_H
Pikkepor
Fem
Citaat:een extra hint! Je zit goed met de hondenrassen, let alleen even op de spelling van die grote zwarte hond!
Roodvos schreef:Linnie050 schreef:Ja dat dacht ik ook.
Of doen andere dat anders?
Je moet toch altijd de hele lijst langs....
Ik heb mijn Santa geraden door met een paar steekwoorden het topic te doorzoeken. Toen bleef er maar 1 deelnemer over die aan alle zoektermen voldeed.
En ik had mijn boktnaam verwerkt in een puzzel. Puzzel oplossen = santa gevonden.
Komt geen lijst aan te pas.