Anne_GTI schreef:Ik verbaas me elke dag weer over hoe slecht borden gelezen worden bij de werkzaamheden op de A28. Daardoor ontstaat onnodig file en duurt het dus veel langer voor ik thuis ben.
Die klinkt heel bekend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anne_GTI schreef:Ik verbaas me elke dag weer over hoe slecht borden gelezen worden bij de werkzaamheden op de A28. Daardoor ontstaat onnodig file en duurt het dus veel langer voor ik thuis ben.
Marocje schreef:Vandaag van Groningen naar Arnhem: de A28..
Gewoon een uur lang over de reis gedaan, zoveel motoren die tussen de auto’s reden..
[ Afbeelding ]
Ineke2 schreef:Nou echt he, ik snap dat ook nooit dat mensen geen gas bijgeven. Tijdens je rijlessen leer je dat toch? Ik hoor het mijn instructrice nog zeggen
Marocje schreef:Dit bedacht ik mij onderweg dus ook af; wtf is er nog leuk aan om langs een snelweg te staan? Er kwam niks bijzonders voorbij.. en dan een beetje zwaaien naar die auto’s/motoren.. ik snap het werkelijk waar niet.
Marocje schreef:Vandaag van Groningen naar Arnhem: de A28..
Gewoon een uur lang over de reis gedaan, zoveel motoren die tussen de auto’s reden..
[ Afbeelding ]
Marocje schreef:Thanks NTL: dat ik het niet snap, betekent niet dat ik het niet wil begrijpen. Vorige keer zat ik er ook al midden in, maar toen zag je ook echt bijzondere auto’s voorbij komen. Of motoren. Veel (bijzonder) vrachtverkeer die dus ook toeterden en felle lichten hadden. Ja, dan begrijp ik wel dat het een bezienswaardigheid is.
Maar gister zag ik dat gewoon niet en wist überhaupt niet wat de gelegenheid was.