Marocje schreef:Thanks NTL: dat ik het niet snap, betekent niet dat ik het niet wil begrijpen. Vorige keer zat ik er ook al midden in, maar toen zag je ook echt bijzondere auto’s voorbij komen. Of motoren. Veel (bijzonder) vrachtverkeer die dus ook toeterden en felle lichten hadden. Ja, dan begrijp ik wel dat het een bezienswaardigheid is.
Maar gister zag ik dat gewoon niet en wist überhaupt niet wat de gelegenheid was.
TT is elk jaar laatste weekend van juni. Kan die ook alvast in je agenda voor komende jaren
Dit jaar kwamen er uiteindelijk ook wat oldtimers (op trailers) nog langs. Was vanwege 100 jaar TT op Assen een Legend Parade, dus een aantal museumstukken mochten weer eens rondjes over het circuit rijden.
Ergens in het begin van het jaar is er ook Japfest, auto event voor Japanse auto’s. Kan druk zijn, maar vooral bijzonder rijgedrag wat het irritant kan maken. Meeste gekheid wordt met iets als Japfest al gedaan bij het verlaten van het circuit, ivm alle carspotters met hun camera's die staan te wachten op een burnout. Maar altijd wel aardig wat volk langs de snelweg.
Truckstar geen idee hoe druk dat kan zijn, want daar ben ik zelf dan nooit geweest. Zullen tussendoor nog wel wat drukkere events op Assen zijn, maar zo druk als de TT zal het denk ik nooit worden.