Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Lestrange01 schreef:Gisteren om half twee snachts klonk er heel in de verte zo'n auto alarm geluid. Het duurde ruim een half uur voordat het ophield, en ik moest om 8 uur al op. Werd echt gek
Ik heb hier elke ochtend om 6 uur ergens buiten een vogel die dit imiteert, enkele uren lang. Hebben?
Lestrange01 schreef:Gisteren om half twee snachts klonk er heel in de verte zo'n auto alarm geluid. Het duurde ruim een half uur voordat het ophield, en ik moest om 8 uur al op. Werd echt gek
Princess_ schreef:Dat de apk van mijn auto duur uitvalt. Ik heb echt altijd pech met die dingen.
Marcella schreef:Nu heb ik trek in fruit-in-bladerdeeg.Britta31 schreef:We werden om 1.00 wakker gemaakt door onze dochter met de vraag of de aardbei plantjes waren afgedekt met stro
![]()
Wel lief dat ze meedenkt.
Dat de zelf gemaakte pruimenflappen heerlijk zijn, maar nu al weet dat darmen overreactie gaat geven.
Marcella schreef:casperzazoe schreef:Pony ontsnapt vanochtend maar de staldeur, alle hekken en draden zitten goed dicht. Als hij uit de paddock kruipt dan staat ie in de wei met goed gras. Die propt zich vol ipv nogmaals te ontsnappen en dus door 4 draden te gaan (en niks te slopen). Als de staldeur toch openstond was de andere ook mee gegaan maar die stond rustig in de paddock. Wat???
Sorry.![]()
![]()
Zie het helemaal voor mij namelijk heb er ook zo eentje gehad.
![]()
![]()
Mars schreef:[naam] schreef:
Erger aan mijn benen , ze zijn volgens de HA droog maar twijfel eraan . Paar maanden verder en probleem lijkt hoger te zitten dus de knieën moeten ook droog zijn nu want de rode lijn zit er boven ><
Hoe is t eigenlijk met je kat afgelopen, knapt ie op?
Mkango schreef:Steffi4 schreef:dat ons zoontje sinds een uur buikpijn lijkt te hebben en ik daar nu beneden mee zit en hij musti kijkt.![]()
![]()
ik wil slapen
Is dat nog op tv?Hoe vet! Hoop dat je zoontje zich inmiddels wat beter voelt.
Ik zit al een half uur naar m'n laptop te staren en heb nog geen klap uitgevoerd.