Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:20

Gisteren om half twee snachts klonk er heel in de verte zo'n auto alarm geluid. Het duurde ruim een half uur voordat het ophield, en ik moest om 8 uur al op -:(-. Werd echt gek

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-20 11:23

Lestrange01 schreef:
Gisteren om half twee snachts klonk er heel in de verte zo'n auto alarm geluid. Het duurde ruim een half uur voordat het ophield, en ik moest om 8 uur al op -:(-. Werd echt gek

Ik heb hier elke ochtend om 6 uur ergens buiten een vogel die dit imiteert, enkele uren lang. Hebben? :+

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:23

Aan de 218 euro die ik kwijt was voor inentingen voor 3 honden en oor ampullen voor 1 hond. Wat een geld.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:24

Dat de apk van mijn auto duur uitvalt. Ik heb echt altijd pech met die dingen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:33

xPabloBokt schreef:
Lestrange01 schreef:

Ik heb hier elke ochtend om 6 uur ergens buiten een vogel die dit imiteert, enkele uren lang. Hebben? :+

Oh die heb ik ook. Slaap op zolder en die vogels stampen heel de tijd op het dak, ruilen? :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:34

Lestrange01 schreef:

Ik las het eerste stuk en ik dacht 'he mijn buurman' :') Die loopt afgelopen nachten zijn opgevoerde auto nogal op te stomen voor hij weg gaat. -O-

Oh en die vogels, yup, ik wil voor prikkeldraad gaan in de goot _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:40

Tipje dakgoot schoonmaken kan een hoop schelen. :j

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:41

We werden om 1.00 wakker gemaakt door onze dochter met de vraag of de aardbei plantjes waren afgedekt met stro -:(-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:44

Britta31 schreef:
We werden om 1.00 wakker gemaakt door onze dochter met de vraag of de aardbei plantjes waren afgedekt met stro -:(-

_O-

Wel lief dat ze meedenkt. :')

Dat de zelf gemaakte pruimenflappen heerlijk zijn, maar nu al weet dat darmen overreactie gaat geven. :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:52

Princess_ schreef:
Dat de apk van mijn auto duur uitvalt. Ik heb echt altijd pech met die dingen.

Oooh had ik van de week ook! Ergerlijk he :=
Vind het ook zondegeld als er veel aan mijn auto moet gebeuren.
Laatst bijgewerkt door ynskek op 19-04-20 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Sneer verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 12:00

Erger aan mijn benen , ze zijn volgens de HA droog maar twijfel eraan . Paar maanden verder en probleem lijkt hoger te zitten dus de knieën moeten ook droog zijn nu want de rode lijn zit er boven ><

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 12:13

Marcella schreef:
Britta31 schreef:

_O-

Wel lief dat ze meedenkt. :')

Dat de zelf gemaakte pruimenflappen heerlijk zijn, maar nu al weet dat darmen overreactie gaat geven. :')
Nu heb ik trek in fruit-in-bladerdeeg. -O- Ik las even geleden iets over kalfjes eten en had meteen trek in vitello tonnato, daarna kreeg ik ineens trek in eisalade, en nu dus appelflappen, of pruimenflappen, of perenflappen, of het-boeit-me-niet-wat-voor-flappen. :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 12:16

*knip*

Pruimenflap klinkt echt super lekker! :9
Laatst bijgewerkt door ynskek op 19-04-20 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderd bericht verwijderd

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 12:18

Marcella schreef:
casperzazoe schreef:
Pony ontsnapt vanochtend maar de staldeur, alle hekken en draden zitten goed dicht. Als hij uit de paddock kruipt dan staat ie in de wei met goed gras. Die propt zich vol ipv nogmaals te ontsnappen en dus door 4 draden te gaan (en niks te slopen). Als de staldeur toch openstond was de andere ook mee gegaan maar die stond rustig in de paddock. Wat???

Sorry. _O- _O- _O- Zie het helemaal voor mij namelijk heb er ook zo eentje gehad. _O- _O- _O-

Nouja ik had even dikke paniek. Waar staat hij? Gaat ie rennen en de weg op? Staat hij al uren vers gras te vreten dat ie morgen hoefbevangen is?
Neuhhh, hij stond netjes op het erf op een plek waar al het gras al dood gespoten is en keek me aan van, "hehe eindelijk daar ben je. Verveelde me al hier" :+

Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 12:29

Hihihi geweldig he die paardjes :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 12:50

Nou was er toen ook niet zo blij mee hoor, want de hekken van het terrein stonden gewoon open en aan een drukke sluiproute weg waar te hard gereden werd. Tot ik op de loer ging achter het hoekje van de binnenbak om te kijken hoe hij eruit kwam. Toen lag ik in een deuk. Hij liep ook niet verder dan de paar sprieten gras naast de paddock. :')

De flappen zijn dus te lekker (pruimen van vorig jaar uit de vriezer). :')

Huis ruikt nu ook heerlijk wegens broodbakmachine die aan staat met maismeel. O:) :9 :9

Dat ik dus 2 dagen verplicht verse sla eet dankzij moestuin buurvrouw die ineens wat neer gelegd had op lage bak. :') <3

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 13:10

Rebecca schreef:
Erger aan mijn benen , ze zijn volgens de HA droog maar twijfel eraan . Paar maanden verder en probleem lijkt hoger te zitten dus de knieën moeten ook droog zijn nu want de rode lijn zit er boven ><

Hoe is t eigenlijk met je kat afgelopen, knapt ie op?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 13:12

Mars schreef:
[naam] schreef:

Hoe is t eigenlijk met je kat afgelopen, knapt ie op?

Nog niks van de dierenarts gehoord , gister laat in de middag hem er achtergelaten met een volle blaas .

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 13:14

Ach wat rot, duimen maar!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 13:43

Aan alles even ;(

Kreeg net super lief kaartje van een vriendin, ze kon niet wachten om weer drankjes te doen in de kroeg waar ik werkte. Ze weet alleen nog niet dat de kroeg nooit meer open gaat door Corona gedoe, ze hebben het niet gered ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-20 15:38

Dat ik me schaam voor mijn projectgroep tegenover de opdrachtgever terwijl andermans capriolen niet mijn verantwoordelijkheid zijn in deze setting -O- ik ben ook maar een student

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 15:41

Zwembad hebben we al 2j
De pomp hebben we al 2j
Eindelijk plaatsje gevonden om ze neer te zetten en de doos open te doen.

Ontbreekt de in en uitlaat van de pomp.
DUs kunnen we de pomp niet aansluiten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 15:49

Vanmorgen een abces gespoeld bij een cavia en ik krijg die lucht niet uit m'n neus :r

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 16:28

Mkango schreef:
Steffi4 schreef:
dat ons zoontje sinds een uur buikpijn lijkt te hebben en ik daar nu beneden mee zit en hij musti kijkt. :? :Z |( ik wil slapen

Is dat nog op tv? :wow: Hoe vet! Hoop dat je zoontje zich inmiddels wat beter voelt.

Ik zit al een half uur naar m'n laptop te staren en heb nog geen klap uitgevoerd.

Nee, youtube. :=

Lief dat je het vraagt, er kwam uiteindelijk een explosie uit zijn lichaampje :') goedgezind terug gaan slapen en wakker geworden met "nog musti!"

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 16:41

Net 5km geskeelerd. Maar m'n fit bit verkeerd ingesteld waardoor die stond op binnen hardlopen ipv buiten hardlopen. Nu heb ik geen 'bewijs' en weet ik niet hoeveel ik nou echt verbruikt heb.
Fitbit zegt nu maar 2.2 km.. Heel irritant.