Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:45

Rytir schreef:
Dat is inderdaad best een verschil. Ik vind die mannen die daar ok mee zijn ook altijd wat viezig. Heb er geen goed argument voor, puur een gevoel.

Kijken jullie 90 days wel eens op TLC? Daar zitten ook regelmatig van die viezerds in, Big Ed bijvoorbeeld 55 jaar oud en via internet contact met een filippijnse van 24. Ronduit goor.....de gast op zich al (zij ook trouwens hahaha) maar dat is hoogst ongezond in mijn beleving.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:47

daffodil schreef:
20 jaar pffff ik ben dus 47 maar als ik nu denk aan 20 jaar ouder, krijg ik een hartverzakking. Die is dus serieus tegen de 70!!!! Geen haar op mijn hoofd, nee ik zoek ze liever wat jonger uit hahaha.

Hhaa ja dat heb ik dus ook.
Waar ik vroeger op oudere mannen viel, val ik nu op dezelfde leeftijd of jonger.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 14:14

MarcoBorsato schreef:
Laten we maar switchen van onderwerp, Jildau hoe gaat het met je dates?

Woon inmiddels ruim een jaar samen met m'n Tinder vriend. :D

Pfff lastig Maanlicht.. Ik viel ook wel eens op oudere mannen en vond dat ook heel lastig en dan heb ik nog niet eens een directe kinderwens.

Shaggy dat zou ik gewoon nu afkappen dan.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 14:25

Als je echt gek bent op iemand neem je die leeftijd er misschien bij maar als het er nog niet is, zou ik er voor bedanken.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:49

Ik ben ook 26 en zou 46 echt wel oud vinden. Het kan natuurlijk prima maar het lijkt me wel ingewikkeld. Zeker omdat zoals mijn vader met 55 echt wel een oude man werd, en jij bent dan pas 35 en nog in dd bloei van je leven. Lastig haha

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:04

Echt dé dooddoener aller tijden....hou je van massages.....ja enorm maar de mensen die dat goed kunnen vind je niet op een dating site. Die doen dat professioneel en proberen niet na drie keer wrijven hun vinger ergens te prikken waar dat op dat moment nog volkomen ongewenst is......

Ok, ik ben hier ook een keer ingetrapt hahaha maar dat gebeurt dus niet meer!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:20

Bij massages weet je altijd gelijk wat er gaat gebeuren, niks mis mee als je er voor in bent.
Ik ben altijd benieuwd hoe lang ze het volhouden zonder een stap verder te gaan }:)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:25

Silly1972 schreef:
Bij massages weet je altijd gelijk wat er gaat gebeuren, niks mis mee als je er voor in bent.
Ik ben altijd benieuwd hoe lang ze het volhouden zonder een stap verder te gaan }:)

Nou ik heb dat dus echt opgegeven hahahaha, zinloos. Maar goed ik word dan ook elke twee weken overheerlijk professioneel gemasseerd op een volkomen legale wijze waarbij niemand in een buurt komt waar die niets te zoeken heeft hahaha.

Mijn vriend knijpt ook maar wat rond zo nu en dan en das best lekker maar masseren is echt iets anders :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:26

Oh ik heb wel goede meegemaakt hoor.
Nu kan ik een echt ook niet betalen, maar dat is weer wat anders ;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:30

Als je hier in de buurt zat, kon je dat wel. Ik heb echt een mega goeie gevonden die maar 30 euro rekent voor een uur. Ik hoef niet eens meer iets te zeggen, ga alleen maar liggen en zij voelt wel wat er nodig is.

Stukje onderhoud en lief zijn voor mezelf!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:39

Oh wauw dat is zeker goedkoop ja, hier betaal je minimaal het dubbele

Ik ga nu eens in de maand naar de fysio, die doet mijn nek en schouders, maar dat is het dan ook.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:47

MarcoBorsato schreef:
Beste relatietest is samen een tentje opzetten in de stromende regen!

We did this!

27 juni jl. en de relatie heeft het overleefd! Sterker nog het ging zonder problemen! We hebben een week gekampeerd en het was echt geweldig <3

Ook over de toekomst gehad incl. samenwonen. Dus het kan, zitten een hoop gekkies tussen dus flink zoeken haha

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 07:14

Dayanara schreef:
MarcoBorsato schreef:
Beste relatietest is samen een tentje opzetten in de stromende regen!

We did this!

27 juni jl. en de relatie heeft het overleefd! Sterker nog het ging zonder problemen! We hebben een week gekampeerd en het was echt geweldig <3

Ook over de toekomst gehad incl. samenwonen. Dus het kan, zitten een hoop gekkies tussen dus flink zoeken haha

Wat fijn! *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 09:38

Super zeg Dayara!

Ik had maandag weer een date. Was echt super leuk! Met een OV fiets naar de duivelsberg gefietst en daar gewandeld (spierpijn ook). Daarna lekker uit eten geweest, biertje gedronken ergens en toen bij hem thuis lekker gepraat. Ben pas de volgende ochtend naar huis gegaan. :))

Volgende week maandag en dinsdag zie ik hem weer. Wel echt jammer dat hij zo ver weg woont. Maar dat komt vast goed. -O-

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:16

RedPassion schreef:
Wat leuk Marlinde! Inderdaad wel jammer dat hij zo ver weg woont dan.

Mijn date woont 70 km verderop, maar dat vind ik voor iets dat casual blijft niet zo'n punt. Voor een relatie zou ik het wel wat lastiger vinden.

Grappig, ik heb het liever andersom. Voor casual vind ik het wel handig als iemand een beetje in de buurt woont, maar voor iets serieus wil ik best een stukje reizen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:26

Ik denk hetzelfde Jip! Nou studeer ik in Utrecht en wanneer ik wil studeer maakt het dus weinig uit of ik vanaf hem of vanaf mijn eigen huis naar de uni ga. Maarja dat is toekomstmuziek waar ik niet echt mee bezig ben. :P

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:18

Tussen ons zit 100 km maar allebei zijn we makkelijk in rijden met de auto dus geen enkel punt. Daarnaast vind ik doordeweeks toch niet heel handig ivm werk. Hij weet nooit hoe laat hij klaar is en ik heb bijvoorbeeld maandag tot 23.15 en gisteren tot 22.30 gewerkt. Dan hoef ik echt daarna niet nog iemand te zien hoor, we appen en das best!

Nou ik heb alles geregeld, paard, honden, lessen, werk, dus ik kan een week weg, spannend zat hahaha! NOrmaal zou ik voor twee opdrachtgevers gewoon online blijven en dus wat werk kunnen doen. Dit keer heb ik er voor gekozen om mezelf volledig vrij te geven, voor het eerst in 4 jaar!

Ohwee als het niet gezellig wordt :D :D :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:23

Ja wij hebben beiden geen auto en ik heb vanaf maart ook geen gratis OV meer. Hij moet ook betalen voor het OV. :=

Maar hij heeft wel een motor die hij na de zomer weer rijklaar gaat maken. :))

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:15

daffodil schreef:
Tussen ons zit 100 km maar allebei zijn we makkelijk in rijden met de auto dus geen enkel punt. Daarnaast vind ik doordeweeks toch niet heel handig ivm werk. Hij weet nooit hoe laat hij klaar is en ik heb bijvoorbeeld maandag tot 23.15 en gisteren tot 22.30 gewerkt. Dan hoef ik echt daarna niet nog iemand te zien hoor, we appen en das best!

Nou ik heb alles geregeld, paard, honden, lessen, werk, dus ik kan een week weg, spannend zat hahaha! NOrmaal zou ik voor twee opdrachtgevers gewoon online blijven en dus wat werk kunnen doen. Dit keer heb ik er voor gekozen om mezelf volledig vrij te geven, voor het eerst in 4 jaar!

Ohwee als het niet gezellig wordt :D :D :D

Dan stuur je 'm een factuurtje :')

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 13:36

Mag ik mee komen praten? Ik heb vannacht in een dronken bui Tinder aan gemaakt. Samen met vrienden een beetje geswipt en nu heb ik een best wel leuke match maar 4 km van mij vandaan.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 14:49

Haha ja hoor natuurlijk :D

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 16:19

Hier ook weer via tinder een leuke date (niet meer verwacht). Elkaar nu 2x gezien en gisteren naar elkaar uitgesproken samen verder te willen daten en elkaar beter te willen leren kennen. Tinder hebben we allebei verwijderd.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 16:43

Ik heb er alle vertrouwen in. Was gisteren niet helemaal lekker en zat elke keer tegen flauwvallen aan maar eigenlijk wel half en half afgesproken. Dus ik appen wat ie in gedachten had en of ie de mijne kon lezen, hij gaf aan dat ie eigenlijk (hij kreeg gisteren familiebezoek) vandaag bij zijn ouders langs wilde en thuis het nodige moest doen. En ik durfde dat een soort niet te zeggen dat ik eigenlijk gewoon ff niks wilde . Dat blijf ik prachtig vinden aan m. Direct erachteraan krijg ik dan wel dat ie me heel graag volgend weekend wel ziet en dat ie heel veel zin heeft in week 32 :D

Dus iedereen gelukkig, ik gisteren een halve dag geslapen en vandaag lekker aan de klus. In een opwelling nog een elektrische fiets gekocht, en dat fietst me toch lekker! En dat voor iemand die een hekel heeft aan fietsen....het wordt nog wat met mij!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 00:33

welkom _mjwb.. tuurlijk mag je lekker meekletsen.
Ik ben zelf niet extreem actief hier, maar lees vooral lekker mee en reageer af en toe.

Daffodil, dat klinkt ook goed. Het is fijn als je elkaar aan weet te voelen.
En ik herken het... ik heb ook een elektrische fiets en sinds ik die heb ga ik liever op de fiets ergens heen dan met de auto.. Bizarre omschakeling..

Wat mooi Phylos.
Zo fijn als het zo goed voelt! Heerlijk van gaan genieten!

Ik heb de laatste tijd niet echt serieus geTinderd.
Was erg druk met afstuderen.
En op Tinder had ik ook niet echt veel matches en als ik ze al heb, dan worden er geen gesprekken gevoerd.
Dus heb Happn ook maar aangeslingerd en daar wel meer mannen die het gesprek aangaan. Maar veelal was het toch niet serieus en na een tijdje krijg je dat er dan wel uitgetrokken dat ze vooral voor fun erop zitten.

Maar vanavond had ik een match en daar heb ik wel zulke fijne gesprekken mee.
Bizar hoe goed het klikt.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 09:20

Phylos - Wat fijn! Geniet ervan! :D

Daffodil - Dat is echt zo fijn dat als je elkaar aan weet te voelen. Echt een van de pluspunten vind ik wel. Leuk van je elektrische fiets!

Fem - Wat leuk van je match!

Ik had gistermiddag ook een match (een andere dan die 4 km hier vandaan) en daar heb ik vannacht tot kwart over 3 non stop mee geappt. We hebben zo’n goede klik. Bizar dat - dat kan. Dat je zulke mensen kunt ontmoeten via een app.