Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Ga ik een vraag hier neergooien omdat lijkt het meer mensen hier mee worstelen. Wat is dan belangrijker, gillend verliefd (wetende dat dat gevoel een chemische reactie is die gegarandeerd stopt na paar weken of maanden) of eerst een goede vriendschap en van daar verder omdat al dan duidelijk is dat je het met elkaar kunt vinden. Of is dat het men wil tegenwoordig snel lichamelijke actie hebben? Vroeger "liep" je eerst langere tijd met elkaar met gestolen kusjes en knuffels voor je daadwerkelijk verder ging. Of is dat ook weer iets van de snelle alles is altijd voor handen en wel nu maatschappij (mobiele telefoons dus altijd bereikbaar ipv een aan een touwtje) winkels die altijd open zijn, krediet voor telefoon ipv eerst sparen enz. Niet meer kunnen accepteren dat je soms moet sparen of wachten voor iets kan. En soms kan iets gewoon niet. En ook teleurstellingen en afwijzingen horen bij het leven en maakt een mens sterker
Ailill schreef:Wat bedoel je dan?
Het klassieke daten, elkaar langdurig het hof maken, leren kennen, naar/tot elkaar groeien vs. snel schakelen, weinig dates, direct resultaat?

. Samen sporten, thuis bij hem gechilld (en een massage gekregen tegen de spierpijn haha), pasta gegeten in de stad en vervolgens naar strandje/park en heerlijk zonnen. Hij is ontzettend lief, maar ik vraag me wel af of dit echt wat voor mij is. Er zijn wel wat dingetjes. We zijn beide best introvert dus niet honderduit aan het praten. Dat is wel een groot contrast met extroverte fwb die mij wel wat meer uit de kast trekt daarin. Ik weet niet of ik met deze man echt kan praten op momenten dat er wat is en ik ben wat dat betreft ook altijd best afwachtend. Ook mijn fout, maar we hebben het nog niet gehad over elkaars intenties. Oh en we hebben ook nog niet gekust
Dat laatste is toch wel behoorlijk vreemd gezien er wel andere dingen zijn gebeurd
We hebben wel heel veel geknuffeld overigens
.
Ik vind 'de rest' zonder zoenen ook vrij weinig aan, vooral omdat een goede zoenpartij zo leuk is
volledig omgekeerd dus. Ligt denk ik aan mijn toch wat terughoudende aanrd wat betreft gevoelens en emoties. Geef me niet zo maar bloot figuurlijk maar dus ook letterlijk. Heb gewoon tijd nodig daarin.
Maar dat doe ik bij niemand snel, relatie of niet. Maar in de tussentijd kan ik het wel leuk
met iemand hebben. Seks zonder emotie vind ik niks, maar ik kan wel seks met iemand hebben zonder dat het de ware is of pas na een hele lange tijd.
zal ik hier niet verder in details gaan
zijn werk alles is heel dichtbij en woont in Rotterdam dus is niet nodig. karuna schreef:Als ik mijn bericht zo terug lees klinkt het wat zakelijk en objectief, niet m'n bedoeling. Verre van zelfsAilill schreef:Wat bedoel je dan?
Het klassieke daten, elkaar langdurig het hof maken, leren kennen, naar/tot elkaar groeien vs. snel schakelen, weinig dates, direct resultaat?
Ja klopt.
Een crush hebben waarvan het gevoel snel weer weg is. Dat is de chemische onbelans van wat verliefde gevoelens zijn, dat is niet te sturen door je bewust. dat wat langer nodig heeft om te groeien is liefde. Dat is de stabiele band die groeit. Heeft niks met chemie te maken maar is wel stuurbaar meestal

Ben een beetje drukkies de laatste tijd! Sorry!
maar daarmee kan ik ook gelijk peilen of diegene aan de andere kant ook zo is. Kan die daar niet tegen dat word het toch nooit wat
Relaxed schreef:Oh nu vraagt ie waarom mijn blauwe vinkjes uit staanWaarom had ik hem ook alweer mijn nummer gegeven
Haha jullie zijn creatiever met antwoorden dan ik