Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:31

idinn schreef:
Maar de "je leert elkaar pas kennen als je gaat samenwonen" en de "wat als het dan mis gaat" is toch ook gewoon van toepassing als je bv 2 jaar langer wacht met samenwonen?

Ik zou best deze zomer willen gaan samenwonen. Snel? Ja, maar we wonen al praktisch samen afwisselend hier en daar. Kosten technisch zou het dus gewoon veel handiger zijn. En misschien is het ook de leeftijd :+

Zou alleen niet heel snel al samen kopen. Liever 1 iemand kopen en ander erbij in. Als het dan mis gaat zit je niet met een hypotheek samen.

Klopt dat heb je na 2 jaar ook nog. Maar na 2 jaar heb je al iets meer van elkaars leven gezien dan na 1 jaar. Het blijft altijd een risico; ook na 30 jaar gaan mensen nog scheiden...

Ik zou nooit als we samen een huis gaan kopen het huis op de ander zijn naam alleen laten zetten. Als het dan mis gaat kun je met niks in je handen vertrekken. Er van uit gaande dat je wel hebt geholpen met inrichten enzo maar je in een gevecht uit elkaar gaat (wat vaak toch wel het geval is).

Ik zou dan eerder samen een huis kopen wat wel betaalbaar is in je uppie voor het geval het toch fout gaat. Zo kan de ene de andere uitkopen (toch...?).

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:31

florence123 schreef:
Danielle en Colien: jullie hebben gelijk, ik mag NY niet afzeggen :+

Snel samenwonen (na 1 jaar) kan ik ergens wel inkomen, je leert elkaar pas echt goed kennen als je samenwoont.

Eerst maar eens samen op vakantie, is ook een goede test :P

Martje80

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:33

Ik heb 19 Jr een relatie gehad wat ook stuk liep. Dus lengte vd relatie is geen garantie voor dat het goed blijft gaan.

Ik heb nu een half Jr een nieuwe relatie en wij gaan samen wonen.
Het kan altijd mis gaan. Geniet van het nu is wat ik geleerd heb. Denk als je de juiste vind dat het makkelijker gaat, en ook leeftijd. Ben geen 18 meer en doe het niet voor het eerst

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 15:04

Ik ben 22 en ben bij mijn vriend ingetrokken toen ik 21 was, dit was ook totaal niet de planning maar is eigenlijk meer gegroeid zo. Op een dag kreeg ik de sleutel en ben gewoon niet meer weggegaan XD sinds kort pas officieel gemaakt omdat ik afgestudeerd ben en nu ook mee kan dragen met de kosten. Overigens has mijn vriend dit app al gekocht voordat wij samen waren, dus mocht het ooit uitgaan krijgen we ook geen ruzie want app is van hem en die betaald hij

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 17:19

Ik spreek nu met een jongen, door miscommunicatie geloof ik een verkeerde start gemaakt maar nu gewoon gezellig appen. Vind het alleen zo (..) door mijn andere ervaringen met de mannen 'durf' ik gewoon niet meer.. terwijl hij wel echt heel hard zijn best doet en heel graag wilt ben ik gewoon heel erg terughoudend en dat vind ik ook zo oneerlijk tegenover hem.. -O-

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:48

mirthheee schreef:
Ik spreek nu met een jongen, door miscommunicatie geloof ik een verkeerde start gemaakt maar nu gewoon gezellig appen. Vind het alleen zo (..) door mijn andere ervaringen met de mannen 'durf' ik gewoon niet meer.. terwijl hij wel echt heel hard zijn best doet en heel graag wilt ben ik gewoon heel erg terughoudend en dat vind ik ook zo oneerlijk tegenover hem.. -O-

Vat dit niet persoonlijk op, maar is het niet beter om te wachten (met tinderen) tot je er echt aan toe bent? Als je zegt dat je het niet durft denk ik niet dat je eraan toe bent door te gaan en is het beter eerst jezelf wat tijd te geven. Dat is eerlijk naar iedereen toe!
Ik merk dat ook met sommige matches , die doen eerst heel leuk en open, en opeens is er een muur van hier tot Tokio, omdat ze niet toe zijn aan afspreken (Of die muur komt daarna, heb ik ook al meegemaakt).

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:55

Niet helemaal mee eens Jooproo. Ik ben inmiddels 2.5 jaar officieel single omdat ik ook niet echt meer durfde en vond dat ik eerst aan mezelf moest werken, maar vind het nog steeds spannend. Soms moet je het gewoon weer onbezorgd uitproberen zonder jezelf er meteen vast in te bijten, Mirthheee. Gewoon goed je grenzen bewaken :D

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:56

jooproo schreef:
mirthheee schreef:

Vat dit niet persoonlijk op, maar is het niet beter om te wachten (met tinderen) tot je er echt aan toe bent? Als je zegt dat je het niet durft denk ik niet dat je eraan toe bent door te gaan en is het beter eerst jezelf wat tijd te geven. Dat is eerlijk naar iedereen toe!
Ik merk dat ook met sommige matches , die doen eerst heel leuk en open, en opeens is er een muur van hier tot Tokio, omdat ze niet toe zijn aan afspreken (Of die muur komt daarna, heb ik ook al meegemaakt).

Nouja dat is het probleem, afspreken wil ik wel graag want ik wil wel gewoon ontdekken hoe het gaat, maar intussen gaat er wel vanalles in mijn hoofd. Maar dit probleem heb ik ook met eerdere relaties gehad en die zijn ook gewoon goed gegaan. Ik heb het ook met vriendschappen: ze ditchen me toch wel een keer. Misschien ben ik wat dat betreft gewoon te pessimistisch :+

Edit: ik wil gewoon zeker weten dat het ook goed kan zitten met iemand. En wat ik nu merk is dat we wel heel veel gemeen hebben :+ Al wilt hij het liefste nu meteen afspreken, maar ik zit op het moment met 3 banen tot sowieso het einde van deze maand, dus voor nu heb ik ook gewoon geen tijd..

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 19:36

Spannend is anders dan niet durven ;).
Maar het lijkt erop dat ik je verkeerd heb begrepen

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 19:57

jooproo schreef:

Misschien heb ik het verkeerd verwoord dan :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 20:06

Ik heb vrijdagavond een date. Ik durf ook niet :')

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 21:01

mirthheee schreef:
jooproo schreef:

Misschien heb ik het verkeerd verwoord dan :j

Nee want anderen snapte het wel komt misschien door het feit dat ik man ben dat ik het anders interpreteer, plus ervaringen dat mensen op Tinder eerst aan zichzelf moeten werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 02:59

Ik heb net een spontane date gehad met iemand naast me uit de file :')

Toch wel m'n spontaanste actie ooit geloof ik!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 05:34

Haha geweldig robijntjah! Dus dat fenomeen file flirten bestaat echt? En was het dan ook leuk?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 07:10

Oh echt? Geweldig!

Gelukkig sta ik nooit in de file hahah.. maar dat is wel heel grappig!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:04

Berdien leuk een date!! Niks te verliezen dus niet te zenuwachtig zijn!
Robijntjah ik ben toch wel benieuwd naar het hele verhaal nu hahah..

Ik lag vannacht wakker dus toch maar weer wat gaan swipen, wel wat leuke matches en ook al aan het praten, maar mijn hoofd zit nog bij mijn vorige date. Hoop stiekem dat hij vrijdag als hij terug is van zijn zakenreis gewoon voor m'n deur staat en heeft besloten dat ie ook wel aan zichzelf kan werken terwijl ie mij blijft zien O:) Heb me tot nu toe wel kunnen inhouden hem te appen.. maar vind het lastig.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:08

Goedzo dat je hem nog steeds niet hebt geappt.

Ja lastig hoor, jullie hebben elkaar toch al wel aantal keren gezien + steeds blijven slapen enzo. Hoop ook dat dat kan inderdaad en dat hij dan niet meer met het andere meisje bezig is (zou wel mijn eis zijn in ieder geval)

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:11

Wat gaaf Robijntjah! Ik wil dat ook eens meemaken :Y) zijn jullie samen uit de file gereden en dan iets gaan drinken ofzo?

Anne_bento: ik hoop mee voor jou :(:)

Hier even een rustperiode want ik merk dat ik nog sterk met die andere jongen in mijn hoofd zit dus even geen tinder en geen dates.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:17

DanielleB schreef:
Goedzo dat je hem nog steeds niet hebt geappt.

Ja lastig hoor, jullie hebben elkaar toch al wel aantal keren gezien + steeds blijven slapen enzo. Hoop ook dat dat kan inderdaad en dat hij dan niet meer met het andere meisje bezig is (zou wel mijn eis zijn in ieder geval)

Ja dat zou zeker een eis van mij ook zijn! Nouja afwachten maar.. -O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:52

Robijntjah schreef:

Dat is heel tof!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:22

Robijntjah schreef:

Iemand gebaarde koffie en toen was er een date bij het tankstation?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:22

Ja, samen naar een benzinepomp gereden, echt een geweldige actie _O-

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:32

Robijntjah schreef:
Ja, samen naar een benzinepomp gereden, echt een geweldige actie _O-

File flirten op een heel nieuw level {:}

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:45

Daarna nummers gewisseld?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:51

Hahah echt grappig, en inderdaad, nummers uitgewisseld? Zou toch grappig zijn als je op zo'n manier gewoon even de man van je dromen tegenkomt :D