Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esmolove schreef:Wat een super leuk pakket heb ik ontvangen! Niet alleen ik maar ook mijn zoontje zijn erg verwend en zelfs voor mijn man zat er wat bij.
De doos.
[ [url=m/QvPmEQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Opengemaakt
[ [url=m/gVYxG9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NJC6Ku.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kaart die leuk is volgeschreven met leuke en lieve dingen
[ [url=m/QIVOf9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het pakje voor mijn zoontje, erg leuk gedaan ook hij is er heel blij mee.
[ [url=m/N5eBwD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Filmpje van mijn zoontje met zijn pakket. Duurt erg lang maar is wel heel leuk hoe hij op alles reageerd.Let niet op de stemmen die je op de achtergrond hoort mijn man en moeder hadden niet gelijk door dat ik filmde.
https://youtu.be/ft2aRJrL8OI
Mijn pakje
[ [url=m/VTuKkw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Manlief met zijn verrassing die binnen 10minuten op was.
[ [url=m/ki9kJm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn cadeautjes
[ [url=m/vCbmB2.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hints
[ [url=m/BF2tjI.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hints uitgepakt
[ [url=m/IzHywk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles bij elkaarde auto's en stuiterballen heb ik moeten zoeken den stuiterballen lagen onder de bank en de autootjes tussen zijn speelgoed bij oma.
[ [url=m/gvaHgR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met de hints heb ik leuk kunnen nadenken. Ergens begon me al iets te dagen over het gratis meenemen van sinterklaas lekkers bij de lidl. En in combinatie met de naam van de knuffel denk ik dat fem mijn secret santa is?
We zijn er echt super blij mee en hebben genoten van alle pakjes op te maken en de hints te ontraadselen. Ik kon het net niet laten om de envelop open te maken en kwam niet meer bij van het lachenmanlief snapte er niks van.
Ik hoop dat de onderste duidelijk is met wat erin zit.
[ [url=m/1jwRSA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jkmVRV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lieve secret santa nogmaals hartstikke bedankt voor al het leuks/lekkers. Wij zijn er heel blij mee!!
Miesemuisje schreef:NikkiDeKerf schreef:XmissdaphX heb ik zien langskomen én onthouden, want ik was zo benieuwd wat dat leuke eenhoorn-schoteltje (?) nou precies is?
is om je sieraden op te leggen(geen idee of Daphne het zelf weet, dus ik reageer maar haha!) de hoorn kun je dan je ringen om heen doen.