Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LoveGlove schreef:Ik vind het geweldig hoe mam het me gisteren vertelde dat het had geregend:
Ja er kwam iets uit de lucht vallen, en we weten niet wat her is. Het was in ieder geval doorzichtig.
Het duurde eventjes voordat ik hem snapte
LoveGlove schreef:Ik vind het geweldig hoe mam het me gisteren vertelde dat het had geregend:
Ja er kwam iets uit de lucht vallen, en we weten niet wat het is. Het was in ieder geval doorzichtig.
AbbyBlues schreef:LoveGlove schreef:Ik vind het geweldig hoe mam het me gisteren vertelde dat het had geregend:
Ja er kwam iets uit de lucht vallen, en we weten niet wat her is. Het was in ieder geval doorzichtig.
Ik hou van zulke mensen
Ik kreeg gister een heel belangrijk bericht binnen dus ik bedacht me geen moment, pakte mijn telefoon en spurtte naar buiten om te bellen. Ik was zo ongelofelijk opgewonden dat het zeker 5 minuten duurde tot ik in de gaten had dat ik in de stromende regen stond
Morganlefay schreef:LoveGlove schreef:Ik vind het geweldig hoe mam het me gisteren vertelde dat het had geregend:
Ja er kwam iets uit de lucht vallen, en we weten niet wat het is. Het was in ieder geval doorzichtig.
Moet je hier eens naar kijken
https://www.youtube.com/watch?v=aBE61kClV5s