Spannend Invisible! Ik zou die van mij ook wel aan het kaarsen shoppen krijgen Alhoewel het dan echt oorlog zou worden over melts... Zijn melts en mijn melts
Wist helemaal niet dat YC een Pistache geur had! Vind dat zo lekker . Enige die ik wist was die van Village, maar die heeft een vage combinatie met een gore geur
Hier even wat tumblers aan het proberen leeg te krijgen: nu staat Campfire Marshmallow van Goose op. Moet eigenlijk nog ff DH in maar zit zo lekker
Die mal heb ik ook! Grappig zijn ze ja Wel heel klein helaas.
Vanavond weer lekker aan het branden! Halloween Ghostly Treats op de hal, Halloween trio in de slaapkamer en Trick or Treat swirl in de woonkamer terwijl ik op de bank met een glas en fles rode wijn als backup op de bank onder een kleedje The Walking Dead aan het bijkijken ben
Mazikeen
Geplaatst: 30-10-16 21:25
Heerlijk Halloweeny, ik brand ook Trick or Treat en 3 votives van Candy Corn. Straks een enge film kijken
Ik wacht op vriendje. Die zit in bad formule 1 te kijken The Walking Dead is zoooo spannend nu!
Ik heb van 's ochtends 11 tot 's middags 5 uur op het strand gelopen met de honden en vriendje. Tussendoor nog wel even een terras gepakt. Daarna uitgebreid gekookt en nu overal kaarsen aan, ik kan daar zo van genieten. Heerlijk!
Trick or Treat is wel echt lekker zoet hè? Ik heb ook een tumbler van Buttercream maar die brand ik eigenlijk zo weinig omdat die wel heul zoet is, zelfs voor mij
LM: 7 gram is inderdaad heel klein dus heb je er al snel 2 nodig op je brander Ik heb laatst Vanilla Snowflake in die mal gegoten, binnenkort even proberen. Wel een voordeel dat je ze dan eenvoudig kunt mixen!
Stamper, ik heb het bijv met de geur van acryl, de geur van wiet, Chanel no5, gaslucht (wij hebben een erg oud huis, enals het regent na een lange periode wil er hier weleens rioolgas naar boven komen ...) Gelukkig zijn er ook genoeg geuren waar ik niet of minder heftig op reageer