Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 12:23

Ik heb heel cheasy iets gekregen met Valentijnsdag :+ Scheelt wel heel veel moeite qua datum onthouden maar ook qua cadeau's, hahahaha.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 12:39

Haha allemaal 6 maanden jubilea :D

Ik heb vrijdag een lunch date met die ene die ik in het wild heb gevonden _O- afgelopen vrijdag had ik ook een date gehad alleen de sukkel had zich verslapen... Helaas, jammer dan :roll:

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 13:20

Gefeliciteerd allemaal!

Verder weinig wilde verhalen hier. Is het op Tinder ook zomervakantie? :D

Robijntjah dat herken ik wel, dat nadenken. Als ik dan ga nadenken dan filosofeer ik alles stuk meestal..

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 13:25

Ik zat op sappige buitenland-tinder verhalen te wachten! hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:16

Ja dat, ik ga dan alles na wat ik wel of juist niet voel :')
En is dat dan wel zoals het hoort te zijn?

Conclusie: Ik weet helemaal niet hoe het is om op een gezonde manier voor iemand te vallen. Wel hoe het is om jezelf zwaar afhankelijk en minderwaardig van een ander te maken. Tijd voor een nieuwe visie op liefde dus :)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:30

Wauw veel relaties die in februari zijn ontstaan. Gefeliciteerd allemaal.

Hier lijkt er geen normale leuke gozer op Tinder te zitten. Moet zeggen dat ik ook niet weet of ik wel een relatie wil op het moment na alle nare dingen die er zijn gebeurd. We swipen rustig verder en zien wel :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:40

MissBambi schreef:
Haha allemaal 6 maanden jubilea :D

Ik heb vrijdag een lunch date met die ene die ik in het wild heb gevonden _O- afgelopen vrijdag had ik ook een date gehad alleen de sukkel had zich verslapen... Helaas, jammer dan :roll:

Hadden wij dezelfde? :')

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:41

dubbele boeking? :D

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:47

:') ik had een Belg.. Jij ook?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:50

Robijntjah schreef:
Ja dat, ik ga dan alles na wat ik wel of juist niet voel :')
En is dat dan wel zoals het hoort te zijn?

Conclusie: Ik weet helemaal niet hoe het is om op een gezonde manier voor iemand te vallen. Wel hoe het is om jezelf zwaar afhankelijk en minderwaardig van een ander te maken. Tijd voor een nieuwe visie op liefde dus :)

maar dat is ook niet zo gek nu toch?
Je komt uit een niet helemaal ideale relatie en zeker het einde niet.

Snap wel dat je wat zoekend bent, neem lekker je tijd en doe waar je je goed bij voelt (met mij de vrijgezel uithangen :') :') :') )en de rest niet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:55

Ja precies ik sta voor het eerst in m'n leven voorop voor mezelf. En dat voelt al heel anders, ook nu ik iemand heb leren kennen waar ik wel oprecht gek op aan het worden ben. Gelukkig geeft hij me ook alle ruimte die ik nodig heb.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 16:24

MissBambi schreef:
:') ik had een Belg.. Jij ook?

Nee :D

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 17:16

Godzijdank := :')

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:07

Ik heb van het weekend een date gehad! :') Gingen samen een stukje motorrijden en ergens wat drinken. Hij zag er wat anders uit dan op de foto, helaas. :') kwam wel overeen hoor, maar niet helemaal zoals in mijn gedachte.

Dag daarna weer wat afgesproken. Toen kreeg ik duidelijker het gevoel dat dit t niet was. Hij was zoveel jaar ouder dan mij (3 :') ), maar niet echt volwassen.. Hij weet bv ook niet hoe hij moet flirten enzo... Dus ja.. Ik ga niet alles uitleggen. Ik denk dat t gewoon een nee wordt. :')

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:17

Een jongen stuurde vandaag 'heyy, mooie trui. Doet me denken aan een uil' :') _O-

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:41

:') goede openingszin!

Ik snap echt helemaal niks van mannen. zij komen echt van mars... en dan maar klagen over vrouwen.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 16:06

Mannen op tinder denken meteen dat ze als ze een meid treffen die paard rijd dat ze ook moeten gaan rijden. Uh nee. Mijn sport en dat hou ik graag voor mezelf :') Begon er meteen een dat ie liever een van de HEMA reed. Maar mijn tindermannen zijn sowieso raar, hoe komen jullie toch op al die leukerds?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 16:22

Ik ben weer een beetje hoop verloren in de mens. Ik praat altijd erg open en neutraal waardoor mensen alles durven te vertellen. En maar goed ook, kom er liever van te voren al achter dat ze stiekem kicken op dierenseks, of op hun zusje. Het ergste is nog, het zijn gewoon normale jongens waarvan je het gewoon nooit zal weten als je er zelf niet neutraal/tot positief aan toe over praat. Brr.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 16:25

:oo :wow: Prijs ik mij gelukkig een -in vergelijking met Geryons ervaring- heel "normale" man gevonden te hebben...

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 16:28

Ik had zo'n vage getroffen. Zo een waarbij je een hint geeft om wel af te spreken, geen reactie op krijgt, vervolgens vraagt of het wel aangekomen is. Ja vorige week al. REAGEER DAN!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 16:35

Hier geen Tinderrelatie meer. Wel gisteren een drankje gedaan met Tinder-ex :)) Was heel gezellig, maar wel bevestiging waarom ik het heb uitgemaakt :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 17:49

petitparis schreef:
:oo :wow: Prijs ik mij gelukkig een -in vergelijking met Geryons ervaring- heel "normale" man gevonden te hebben...

Of, hij houdt het stiekem. Haha daar ben ik nu zo bang voor he bij de volgende.. :+ Heb een match erover vertelt hoe belachelijk ik het vind en hij zei dat natuurlijk toen ook meteen, nu denk ik fiets misschien durft ie het gewoon niet meer te zeggen nu. _O- ik heb een trauma opgelopen denk ik. :')

Maar wat ben ik jaloers op jullie zeg. Ik heb een tijd geleden zo een leuke jongen ontmoet via tinder. Helemaal gek op elkaar. Voelde zo fijn! <3 Was er vanaf het eerste moment 24/7. Echt belachelijk maar we wilden het beide graag. :+
Ik had toen nog vriendschappelijk contact met m'n ex. Hij had daar heel erg moeite mee. Toen is het allemaal fout gegaan en kwam ie tot de conclusie dat ie geen relatie wilde/durfde. :(

Ben nog geen ander persoon tegen gekomen waarvan ik denk daar wil ik wel een date mee..

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:58

Hier kwam gister tijdens t stappen een match langs... Eind vd avond is ie er met n vriendin vandoor

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 10:06

Oeps! Dat is banketstaaf Loes!

Wat een vage verhalen Geryon. Moet er niet aan denken zulke idioten tegen te komen.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 10:36

hij heeft ook zijn "eigenaardigheden" waarbij ik soms mijn bedenkingen bij heb. Maar globaal genomen zit het enorm goed. Hij scoort op alle punten die ik sinds mijn vorige relatie vooropgesteld heb, zonder dat ik die hem verteld heb.
En mijn vriendinnen denken dat hij nog te "braaf" is om een vlieg dood te doen :+

Wat jammer dat het misgelopen is met die ene match, geryon. Heb je daar nog contact mee? Misschien dat tijd wel een uitkomst biedt.