Scheelt wel heel veel moeite qua datum onthouden maar ook qua cadeau's, hahahaha. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Scheelt wel heel veel moeite qua datum onthouden maar ook qua cadeau's, hahahaha. 
afgelopen vrijdag had ik ook een date gehad alleen de sukkel had zich verslapen... Helaas, jammer dan

ik had een Belg.. Jij ook? Robijntjah schreef:Ja dat, ik ga dan alles na wat ik wel of juist niet voel![]()
En is dat dan wel zoals het hoort te zijn?
Conclusie: Ik weet helemaal niet hoe het is om op een gezonde manier voor iemand te vallen. Wel hoe het is om jezelf zwaar afhankelijk en minderwaardig van een ander te maken. Tijd voor een nieuwe visie op liefde dus
)en de rest niet
Gingen samen een stukje motorrijden en ergens wat drinken. Hij zag er wat anders uit dan op de foto, helaas.
kwam wel overeen hoor, maar niet helemaal zoals in mijn gedachte.
), maar niet echt volwassen.. Hij weet bv ook niet hoe hij moet flirten enzo... Dus ja.. Ik ga niet alles uitleggen. Ik denk dat t gewoon een nee wordt.
Begon er meteen een dat ie liever een van de HEMA reed. Maar mijn tindermannen zijn sowieso raar, hoe komen jullie toch op al die leukerds?
Prijs ik mij gelukkig een -in vergelijking met Geryons ervaring- heel "normale" man gevonden te hebben...
Was heel gezellig, maar wel bevestiging waarom ik het heb uitgemaakt
petitparis schreef:![]()
Prijs ik mij gelukkig een -in vergelijking met Geryons ervaring- heel "normale" man gevonden te hebben...
Heb een match erover vertelt hoe belachelijk ik het vind en hij zei dat natuurlijk toen ook meteen, nu denk ik fiets misschien durft ie het gewoon niet meer te zeggen nu.
ik heb een trauma opgelopen denk ik. 
Was er vanaf het eerste moment 24/7. Echt belachelijk maar we wilden het beide graag.