Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Es_ther schreef:Ik heb stage in Apeldoorn, maar de streektreinen rijden niet, dus ik strand in Zutphen, maar de bussen ook niet en dan strand ik op Arnhem CS.
En om nou te gaan fietsen... Liever niet.
maava schreef:Es_ther schreef:Ik heb stage in Apeldoorn, maar de streektreinen rijden niet, dus ik strand in Zutphen, maar de bussen ook niet en dan strand ik op Arnhem CS.
En om nou te gaan fietsen... Liever niet.
Via deventer? Dat is allebei NS
@banjer
Airbnb heeft ook nog een hoop plekken vrij voor die data!
https://www.airbnb.nl/s/Groningen/homes ... g=BUxJaxet
mvdende schreef:@banjer
[ [url=m/NoGSpK.png]Afbeelding[/url] ]
€90 voor 3 nachten totaal. Is niet leuk, maar wel een oplossing.
Booking.com

Destination schreef:Banjer, kan je niet bij iemand in de stad slapen? Een bokker of collega oid?
Hilli schreef:Of het gewoon bespreekbaar maken, of vrij nemen. Er zijn echt nog meer opties dan alleen blinde paniek...
Emmaa_ schreef:ik geb geen rijbewijs... en ik ben wagenziekBanjer, is het niet makkelijker om voor die dagen dan een auto te huren? Dan ben je denk ik nog goedkoper uit dan drie nachten in een hotel moeten.
Natuurlijk is het voor veel mensen vervelend maar ik hoop wel dat er iets gaat gebeuren n.a.v de staking en dat de arbeidsomstandigheden voor mensen op het lokale- en streekvervoer beter wordt. Dus wat dat betreft steun ik de actie volledig.

Rijden die wel? (R-Net) purny schreef:Het moment dat iemand uitcheckt en nog een halte zwart rijd. Word tijd dat er allemaal controle in burger op de tram komt
Ook niet echt redelijk.