Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 10:49

DeMolenhoek schreef:
Mijn motor heeft het net begeven -:(- Net nu ik wou bestellen bij ilovecandles

Oh wat balen, wordt het duur ?

estja

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 10:54

Dankjewel voor alle beterschapswensen.

Balen Molenhoek, van je motor.
Pirouette, ik kan niet vinden van welk merk jouw bestelling is? Die geuren klinken n.l. heel lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 10:56

mmmm. ik kan WME geurkorrels niet in een zak bestellen.
wilde ze eens uitproberen ( stofzuiger ) , maar 6,50 verzendkosten voor een pot van 4,50 is me net wat teveel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:01

MariekeB schreef:
DeMolenhoek schreef:
Mijn motor heeft het net begeven -:(- Net nu ik wou bestellen bij ilovecandles

Oh wat balen, wordt het duur ?

Als kapot is wat mijn vader denkt dat kapot is is het onderdeel alleen al minstens €100. Te overzien, maar voor een motor die binnen 3 weken wordt binnengebracht voor verkoop is dit wel heel zuur.

Estja: Volgens mij, of ik ben er vrij zeker van, zijn dat GC geuren :)

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:14

Weer lekker wat bij te lezen!
Mooie bestellingen en leuke Blogs.

Balen van je motor Molenhoek, zeker als hij er uit moet!

Zelf niet zoveel gebrand de laatste dagen, alleen mijn mini Jar van H&H en die doet het (tot zover) best oke. En de Crushed Velvet van Mc Calls fijn en subtiel luchtje.
Van het weekend wilde ik gaan voor YC maar was wat aan de late kant en de winkel was al gesloten, helaas..
Nu snot verkouden dus misschien straks een sterk luchtje uitkiezen maar alles prikkelt in mijn neus :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:37

Verdorie toch, wou de Vanilla wonderland bestellen en hij is al uitverkocht -O-
Moest iemand hem nog ergens vinden, laat het mij weten.

Spoiler:
Ik had toch beter gisterenavond besteld ipv te wachten tot deze morgen :x

Dames, ik zou op mijn blog graag een weggeefactie organiseren, om wat meer volk te lokken. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Een waardebon of een samengesteld pakket?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:49

Estja; Beterschap! En mijn bestelling is op 1 YC tart na allemaal Goose Creek :)

Balen van die kosten Molenhoek, vooral zo vlak voor het inruilen...
Ik zag gisteravond al dat Vanilla Wonderland en Crunchy Leaves al uitverkocht waren, is heel hard gegaan!
Maar je krijgt toch wel een tumbler in die geur of niet??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:52

Ik heb een tumbler Campfire marsmallow gereserveerd en 2 tumblers zit hem er niet in momenteel :P Misschien volgende maand, als hij er nog is :) Maar ik meende mij te herinneren dat er een kortingsbon zat bij mijn bestelling die normaal vandaag moest toekomen, dus toen ik gisteren op bestellen wou klikken dacht ik: Hmm, morgen moet die bon er zijn, tegen dan zal dat toch nog wel niet verkocht zijn... Wel dus :')

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:53

DeMolenhoek schreef:
Ik heb een tumbler Campfire marsmallow gereserveerd en 2 tumblers zit hem er niet in momenteel :P Misschien volgende maand, als hij er nog is :) Maar ik meende mij te herinneren dat er een kortingsbon zat bij mijn bestelling die normaal vandaag moest toekomen, dus toen ik gisteren op bestellen wou klikken dacht ik: Hmm, morgen moet die bon er zijn, tegen dan zal dat toch nog wel niet verkocht zijn... Wel dus :')

De vanilla wonderland tumbler was gisteren al uitverkocht -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:56

Ook al? Oh god... Maar de beschrijving is ook zo heerlijk <3

Yellomofoon, ik zou in het vervolg toch echt wel meer bestellen hoor :D
Volgende keer sta ik gewoon aan jouw deur te wachten tot de levering er is en neem ik lekker hebberig alles wat ik wil O:)

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:58

De Vanilla Wonderland is ingepikt door Yv_ :P
Ik had 'm in mijn winkelmandje, maar werd gecart-jacked |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:01

Yv_ Je wordt verbanden uit het topic, dit doe je niet! }:)

_O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:17

Ben mou wel benieuwd hoe die ruikt!!
Kan niet wachten tot t binnen is :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 12:48

Ik wil heel graag een Peanut Butter Sugar tumbler en meer waxmelts, dat is een geur die ik x 10 moet hebben :D

Ik ben heel benieuwd hoe die tumblers branden, dus wel een review graag *\o/*

Iemand nog aanvullingen? http://kaarskop.weebly.com/webshops.html
Ik weet er nog wel een paar, maar die zijn vrij klein.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:50

Lisitano schreef:
Ik wil heel graag een Peanut Butter Sugar tumbler en meer waxmelts, dat is een geur die ik x 10 moet hebben :D

Oooh jaaaaa die is echt <3

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:02

Peanut butter??? Die lijkt mij echt niet lekker Xd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:04

Nou, geen kortingsbon, heb ik voor niets gewacht om te bestellen :P Verdorie toch, domme ik. Het stond nochtans wel in de brief van de vorige bestelling: Bij een volgende bestelling krijg je opnieuw een kortingsbon. Toch juist onthouden dus. Ach, dan bestel ik nu maar wat ik wil en kan bestellen, het zij zo. :)

Moest er iemand vanilla wonderland nog ergens te koop weten, je mag mij gerust de link sturen :)

En met dat de motor allemaal wel lijkt mee te vallen, even dit besteld (nou goed, mijn vader zegt dat het wel mee gaat vallen en ik hoop dat ik hem kan beloven, anders is het mijn spaargeld :P)

Red Velvet Cupcake wax melts
Winter Splendor wax melts
Peppermint Snowflake wax melts
Campfire Marshmallow medium tumbler
Royal Amber wax meltblokje
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-01-16 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:09

Lisitano schreef:

Ik ben heel benieuwd hoe die tumblers branden, dus wel een review graag *\o/*

Iemand nog aanvullingen? http://kaarskop.weebly.com/webshops.html
Ik weet er nog wel een paar, maar die zijn vrij klein.

Alice en Jo :)

Edit: Wat is Uma mooi <3

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:24

DeMolenhoek schreef:
Nou, geen kortingsbon, heb ik voor niets gewacht om te bestellen :P Verdorie toch, domme ik. Het stond nochtans wel in de brief van de vorige bestelling: Bij een volgende bestelling krijg je opnieuw een kortingsbon. Toch juist onthouden dus. Ach, dan bestel ik nu maar wat ik wil en kan bestellen, het zij zo. :)

Moest er iemand vanilla wonderland nog ergens te koop weten, je mag mij gerust de link sturen :)

En met dat de motor allemaal wel lijkt mee te vallen, even dit besteld (nou goed, mijn vader zegt dat het wel mee gaat vallen en ik hoop dat ik hem kan beloven, anders is het mijn spaargeld :P)

Red Velvet Cupcake wax melts
Winter Splendor wax melts
Peppermint Snowflake wax melts
Campfire Marshmallow medium tumbler
Royal Amber wax meltblokje

Wat een vreselijke fout van mij :( als je met enveloppe besteld kan ik zo goed als geen extra papier erbij steken omdat dan het gewicht weer stijgt en elke gram telt natuurlijk ;) ik stuur je een PB'tje om het goed te maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:24

Haha, moet niet hoor, het is niet dat ik nu nooit meer ga bestellen ofzo :P
Was overigens toch de laatste keer dat ik via brievenbuspost bestelde, vind het gewoon te gek voor woorden dat het een hele week onderweg is :? Ze zijn nog niet wakker met de afgelopen feestdagen denk ik.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:27

Nee maar het is een fout van mij en je hebt gelijk. Dus dat wil ik graag rechtzetten!

Ik ben er over aan het denken om nog snel een nieuwe bestelling bij Goose te doen. Moet er nog eens over slapen.
En inschatten hoeveel je van elke geur moet kopen is moeilijk ;) sommige zijn inderdaad al uitverkocht en andere zijn nog allemaal in stock. Moeilijk om dat op voorhand te weten, maar da's het risico zeker ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:31

Nou, moest je nog bestellen, ik heb al een wishlist via pb doorgestuurd :P
Ja, snap dat dat zeker niet evident is, sommige mensen hebben ook elke dag zin in iets anders. Zie je in de bakkerij hier ook. De 1ne dag willen ze wit brood en de andere dag bruin. Zal met geuren ook wel zo zijn :P

Edit: Pure soap zou vandaag ook nog moeten toekomen, hiervan komt er de 21ste januari een review, maar denk dat ik een pure soap 3 daagse ga houden. Heb namelijk verschillende producten besteld en denk dat ik er een soort actie rond ga houden. 3 dagen een pure soap review, 3 dagen een Yankee candle review, 3 dagen een GC review en 3 dagen een WME review. Dat is dus 12 dagen elke dag een review en op de 12de dag is er een pakket te winnen :) Denk dat ik een facebookpagina ga aanmaken en er een like en win actie van maak. Dus wie elke dag mijn review deelt op facebook heeft dus nu 12 dagen kans op een pakketje :) Denk dan aan een scrubje van pure soap, 1/2 yc tarts, 4 GC blokjes en geurkorreltjes van WME, iets in die aard :) Of de yc tarts en GC blokjes laten wegvallen en er een cadeaubon van ILC bij steken.

Ik geef nu namelijk maar om de 2 à 3 dagen een review, omdat ik gewoon weinig tijd heb de laatste tijd om veel te branden.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 13:54

DeMolenhoek schreef:
Alice en Jo :)

Edit: Wat is Uma mooi <3

Ja die had ik inderdaad in gedachten, maar ik heb nog nooit producten van haar site geprobeerd. Dus ik denk dat ik eerst maar eens ga testen en dan bekijken of ik dat merk op mijn blog wil :D

Leuk dat je Uma mooi vindt :)) Ze was altijd een lelijk mormel, heel rare hond :') Maar ze wordt steeds gelukkiger en daarmee mooier.
Dit was haar hoofd toen ik haar net had, afgelopen februari :')
Afbeelding
Dit is haar nu.
Afbeelding

Men vond haar zo lelijk en normaal zou je dan zeggen: ach als ze maar lief is! Maar dat was ze ook niet :') een bang, rillerig scharminkel met een lelijke kop. Ze is nog steeds niet de mooiste maar ach, liefde maakt blind hè :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:00

Nou, ik vind ze zelfs in februari al prachtig! Inderdaad wat slecht in haar vel, maar ik ben enorm voor hoge witte aftekeningen, een wit hoofd op een gekleurd lijf etc. Ze spreekt mij immens aan!

Nou, ik ben geen supergrote fan van Mccalls, ze halen zeker de 20 uur brandtijd niet :P Maar er komt daar binnenkort een review van op mijn website, daarop gaan dan 3 geuren beschreven staan.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:01