DeMolenhoek schreef:Mijn motor heeft het net begevenNet nu ik wou bestellen bij ilovecandles
Oh wat balen, wordt het duur ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariekeB schreef:DeMolenhoek schreef:Mijn motor heeft het net begevenNet nu ik wou bestellen bij ilovecandles
Oh wat balen, wordt het duur ?
DeMolenhoek schreef:Ik heb een tumbler Campfire marsmallow gereserveerd en 2 tumblers zit hem er niet in momenteelMisschien volgende maand, als hij er nog is
Maar ik meende mij te herinneren dat er een kortingsbon zat bij mijn bestelling die normaal vandaag moest toekomen, dus toen ik gisteren op bestellen wou klikken dacht ik: Hmm, morgen moet die bon er zijn, tegen dan zal dat toch nog wel niet verkocht zijn... Wel dus
Lisitano schreef:Ik wil heel graag een Peanut Butter Sugar tumbler en meer waxmelts, dat is een geur die ik x 10 moet hebben
Ik ben heel benieuwd hoe die tumblers branden, dus wel een review graag![]()
Iemand nog aanvullingen? http://kaarskop.weebly.com/webshops.html
Ik weet er nog wel een paar, maar die zijn vrij klein.
DeMolenhoek schreef:Nou, geen kortingsbon, heb ik voor niets gewacht om te bestellenVerdorie toch, domme ik. Het stond nochtans wel in de brief van de vorige bestelling: Bij een volgende bestelling krijg je opnieuw een kortingsbon. Toch juist onthouden dus. Ach, dan bestel ik nu maar wat ik wil en kan bestellen, het zij zo.
Moest er iemand vanilla wonderland nog ergens te koop weten, je mag mij gerust de link sturen
En met dat de motor allemaal wel lijkt mee te vallen, even dit besteld (nou goed, mijn vader zegt dat het wel mee gaat vallen en ik hoop dat ik hem kan beloven, anders is het mijn spaargeld)
Red Velvet Cupcake wax melts
Winter Splendor wax melts
Peppermint Snowflake wax melts
Campfire Marshmallow medium tumbler
Royal Amber wax meltblokje
DeMolenhoek schreef:Alice en Jo
Edit: Wat is Uma mooi