DeMolenhoek schreef:Mijn motor heeft het net begevenNet nu ik wou bestellen bij ilovecandles
Oh wat balen, wordt het duur ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariekeB schreef:DeMolenhoek schreef:Mijn motor heeft het net begevenNet nu ik wou bestellen bij ilovecandles
Oh wat balen, wordt het duur ?

Misschien volgende maand, als hij er nog is
Maar ik meende mij te herinneren dat er een kortingsbon zat bij mijn bestelling die normaal vandaag moest toekomen, dus toen ik gisteren op bestellen wou klikken dacht ik: Hmm, morgen moet die bon er zijn, tegen dan zal dat toch nog wel niet verkocht zijn... Wel dus
DeMolenhoek schreef:Ik heb een tumbler Campfire marsmallow gereserveerd en 2 tumblers zit hem er niet in momenteelMisschien volgende maand, als hij er nog is
Maar ik meende mij te herinneren dat er een kortingsbon zat bij mijn bestelling die normaal vandaag moest toekomen, dus toen ik gisteren op bestellen wou klikken dacht ik: Hmm, morgen moet die bon er zijn, tegen dan zal dat toch nog wel niet verkocht zijn... Wel dus

Verdorie toch, domme ik. Het stond nochtans wel in de brief van de vorige bestelling: Bij een volgende bestelling krijg je opnieuw een kortingsbon. Toch juist onthouden dus. Ach, dan bestel ik nu maar wat ik wil en kan bestellen, het zij zo. 

)Lisitano schreef:Ik wil heel graag een Peanut Butter Sugar tumbler en meer waxmelts, dat is een geur die ik x 10 moet hebben
Ik ben heel benieuwd hoe die tumblers branden, dus wel een review graag![]()
Iemand nog aanvullingen? http://kaarskop.weebly.com/webshops.html
Ik weet er nog wel een paar, maar die zijn vrij klein.

DeMolenhoek schreef:Nou, geen kortingsbon, heb ik voor niets gewacht om te bestellenVerdorie toch, domme ik. Het stond nochtans wel in de brief van de vorige bestelling: Bij een volgende bestelling krijg je opnieuw een kortingsbon. Toch juist onthouden dus. Ach, dan bestel ik nu maar wat ik wil en kan bestellen, het zij zo.
Moest er iemand vanilla wonderland nog ergens te koop weten, je mag mij gerust de link sturen
En met dat de motor allemaal wel lijkt mee te vallen, even dit besteld (nou goed, mijn vader zegt dat het wel mee gaat vallen en ik hoop dat ik hem kan beloven, anders is het mijn spaargeld)
Red Velvet Cupcake wax melts
Winter Splendor wax melts
Peppermint Snowflake wax melts
Campfire Marshmallow medium tumbler
Royal Amber wax meltblokje
als je met enveloppe besteld kan ik zo goed als geen extra papier erbij steken omdat dan het gewicht weer stijgt en elke gram telt natuurlijk
ik stuur je een PB'tje om het goed te maken!
sommige zijn inderdaad al uitverkocht en andere zijn nog allemaal in stock. Moeilijk om dat op voorhand te weten, maar da's het risico zeker

Denk dat ik een facebookpagina ga aanmaken en er een like en win actie van maak. Dus wie elke dag mijn review deelt op facebook heeft dus nu 12 dagen kans op een pakketje
Denk dan aan een scrubje van pure soap, 1/2 yc tarts, 4 GC blokjes en geurkorreltjes van WME, iets in die aard
Of de yc tarts en GC blokjes laten wegvallen en er een cadeaubon van ILC bij steken.DeMolenhoek schreef:Alice en Jo
Edit: Wat is Uma mooi

Ze was altijd een lelijk mormel, heel rare hond
Maar ze wordt steeds gelukkiger en daarmee mooier.

een bang, rillerig scharminkel met een lelijke kop. Ze is nog steeds niet de mooiste maar ach, liefde maakt blind hè
Maar er komt daar binnenkort een review van op mijn website, daarop gaan dan 3 geuren beschreven staan.
wat een verschil zeg!!