Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:Hoe komt het eigenlijk dat bloemen in de tuin veel langer leven dan bloemen in een vaas? Ergens snap ik het natuurlijk wel, maar vroeg het me af
Citaat:Oké, dat is wel een logische reden idd. Maar was het dan ook zo dat je voor en na het parcours ook moest groeten?
amkeVH schreef:Een koe heeft 4 spenen, maar waarom? ze krijgen vaak maar 1 of 2 kalveren tegelijk.
Een paard heeft toch ook maar 2 spenen, een geit ook 2. Terwijl die vaak ook 4 lammetjes krijgen.
Een hond heeft 8 tepels omdat die ook vaak 8 of meer pups krijgt.
Maar waarom heeft de koe er dan 4, terwijl ze er maar 2 nodig heeft?
gohya schreef:Oke thnx,niet gezien,maar ik wil graag weten wát het is.Vandaar hier de vraag.
In dat topic weten ze het ook niet echt.Verschillende verhalen gaan rond.Ze zeggen iets met magnetische velden.Die zouden ook de route v.d. walvissen verstoren,daarom zijn er wereldwijd zoveel aangespoeld.Maar magnetische velden verstoren bij ons toch ook electrische aparaten,computers enz.Hier horen we niks over dat dit verstoord word.
Het komt wel duidelijk vanuit het Heelal.
Piekosjj schreef:gohya schreef:Oke thnx,niet gezien,maar ik wil graag weten wát het is.Vandaar hier de vraag.
In dat topic weten ze het ook niet echt.Verschillende verhalen gaan rond.Ze zeggen iets met magnetische velden.Die zouden ook de route v.d. walvissen verstoren,daarom zijn er wereldwijd zoveel aangespoeld.Maar magnetische velden verstoren bij ons toch ook electrische aparaten,computers enz.Hier horen we niks over dat dit verstoord word.
Het komt wel duidelijk vanuit het Heelal.
Van wat ik het heb begrepen komt het inderdaad vanuit de ruimte, door zonnestormen die dan weer de magnetische velden verstoren. Hierdoor zijn er andere 'trillingen' wat wij als horende wezens oppikken als een geluid uit de ruimte. Correct me if i'm wrong though, want ik heb geen idee of dit allemaal echt zo werkt, maar 't klonk wel aannemelijk
gerlindie schreef:Stel, je hebt een beker water over de bank gegooid.
Maakt niet uit, het is maar water, even laten opdrogen.
Maar waar gaat al dat water naar toe?
Want je zou zeggen dat het niet kan verdampen omdat water pas bij 100 graden verdampt