Spelt schreef:Dat er anderhalf uur file staat naar Amsterdam
Stond mijn vriend ook in. Wat een drama daar...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amira_ schreef:Dat mijn broertje op míjn scooter naar school is geweest, terwijl hij geen rijbewijs heeft en het dus mijn scooter is, en mijn ouders zeggen daar heel boos over te zijn. Maar het enige wat ze tegen hem zeggen is: dat mag je nooit meer doen.
Hij heeft het al is eerder gedaan en op deze manier gaat ie t echt nog wel een keer doen
Eske_B schreef:Amira_ schreef:Dat mijn broertje op míjn scooter naar school is geweest, terwijl hij geen rijbewijs heeft en het dus mijn scooter is, en mijn ouders zeggen daar heel boos over te zijn. Maar het enige wat ze tegen hem zeggen is: dat mag je nooit meer doen.
Hij heeft het al is eerder gedaan en op deze manier gaat ie t echt nog wel een keer doen
Kan je je sleutel niet bij je houden/op je kamer leggen?
Eske_B schreef:Amira_ schreef:Dat mijn broertje op míjn scooter naar school is geweest, terwijl hij geen rijbewijs heeft en het dus mijn scooter is, en mijn ouders zeggen daar heel boos over te zijn. Maar het enige wat ze tegen hem zeggen is: dat mag je nooit meer doen.
Kan je je sleutel niet bij je houden/op je kamer leggen?