Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:40

Weer een nieuwe post, een reisverslagje van mijn weekend Parijs vorige week, met foto's :) Excuse my French but I'm in France

grassie schreef:
@Yasmine, zowel een leuk geschreven verhaal als mega goed nieuws! Gefeliciteerd! Fijn he, als dingen onverwacht zo'n goede wending nemen? Word helemaal blij van je blog :).

Dankjewel, wat een leuke reactie! Heel tof inderdaad, zeker omdat ik nu iets doe wat ik met erg veel plezier doe, meer wil je toch niet? :)

Bedankt voor de felicitaties, iedereen!

Chanen, stom dat Bloglovin zo tegenwerkt. Ik werk er zelf niet echt mee want ik vind het niet zo'n efficiënte site := Dus ik kan je helaas niet helpen.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 23:34

Hoi meiden! Het is al weer even geleden dat ik hier heb gepost en ik zie dat er heeeel veeeel nieuwe blogjes bij zijn gekomen. Is het overzicht up-to-date? Ik ben in ieder geval op zoek naar leuke DIY/lifestyle/persoonlijke blogjes om mijn Bloglovin' weer eens aan te vullen! :D

Marit

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 08:24

Tazzey hoe is het eigenlijk met dat bloggen voor Hema gegaan? Hoefde je dus uiteindelijk niet voor HEMA te bloggen of wel?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 18:33

Na jullie enthousiasme ben ik toch maar met het 52 portretten project begonnen, al is mijn begin wat anders dan gepland :'): THE 52 PROJECT

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:44

Wat een leuk project Saar!
Ben benieuwd wie je allemaal op de foto gaat zetten :D

Ik was even toe aan iets rustigs en fris: New Birth

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:53

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:45

Hoi, ik moet voor school een blog bij houden. Heb al jaren een blog maar doe er eigenlijk vrij weinig mee. Momenteel schrijf ik in het Engels, maar ik weet niet hoe lang ik dit ga volhouden :'). Ik heb dyslexie en dyscalculie, houd van schrijven, maar ben altijd bang dat er spellingfouten inzitten die ik over het hoofd zie.

Ik ben nog een beetje aan het kijken naar hoe ik het design wil hebben. Mijn blog gaat voornamelijk over mijn fotografie, reizen.. Ben nog een beetje aan het experimenteren en er staat nog niet heel veel op.
Als jullie evt nog op of aanmerkingen hebben zou dit fijn zijn om te horen :).

Verder wil ik hier een beetje gaan meelezen als dit mag, aangezien ik nog best een newbie ben qua bloggen en moeite heb om het bij te houden :D.
Laatst bijgewerkt door Berdien op 29-11-17 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link website verwijderd.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:37

Hoi Tammy!
Je blog is inderdaad nog wat kaal, maar dat komt vanzelf denk ik wel. Misschien is het wel een idee om de titels van je posts ook boven de foto's te zetten oid, dan gaan mensen er denk ik sneller op klikken. ;)

Oeh, Saar, heftig om je aan zoiets vast te zetten, maar wel heel gaaf! Ben benieuwd hoe dat verder gaat!

Ik heb zelf inmiddels weer een paar nieuwe posts er op staan, een receptje voor warm bessensap met specerijen en een tekstje over treinrijzen.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:02

Ik ben erg benieuwd naar al je posts Tammy! Zo'n 'clean' design bevalt me eigenlijk wel, misschien het menu bovenin alleen iets duidelijker maken. :)

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 19:19

Wubwub schreef:
Sabini wat doe je nuuu?!! Hahaha ik ken maar 2 bloggers, of er moeten hier wat bloggers zitten die mee willen doen??? ;)

EllisL, wat ik heb gedaan is bij weergave naar menu's gaan, daar mijn categorieën als menuknoppen ingesteld en dan kun je makkelijk een categorie als 'submenu' onder een andere categorie plaatsen voor een uitschuifbaar menu (dropdown). Dit kan ook zo met pagina's, maarrrr ik heb geen flauw idee hoe je op een pagina blog posts kan laten weergeven. Als je een categorie maakt en daar blog posts aan koppelt en je zou een categorie als menu knop pakken dan laad hij automatisch de posts die daar aan hangen op die 'pagina'.

Volg je het? :)

Ik kan maar 1 categorie als primair menuknop zetten dus niet een aantal naast elkaar? klopt dat?

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 20:37

Nieuwe blogpost over home

EllisL mijn hele menu is categorien dus dat zou wel moeten kunnen!

Ik wordt altijd blij van reisblogs, ik ga je blog volgen Tammy! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:08

EllisL schreef:
Ik kan maar 1 categorie als primair menuknop zetten dus niet een aantal naast elkaar? klopt dat?

Je kunt ze gewoon allemaal in een rijtje onder elkaar zetten, en als je een submenu er onder wilt komt die daar schuin onder.
Als je een template gebruikt waarbij het menu horizontaal getoond wordt doet hij dat automatisch ondanks dat ze verticaal staan waar je het menu maakt.

Sorry dames, houd het ff niet bij want ik heb het razend druk met school en dagelijks een nieuwe post online zetten en mijn dochter is echt oprecht in een niet leuke fase momenteel *grom, hallo peuterpubertijd* dus ff niet de puf om bij te lezen, komt zodra ik energie heb ;)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 15:43

xSaarSaar schreef:
Na jullie enthousiasme ben ik toch maar met het 52 portretten project begonnen, al is mijn begin wat anders dan gepland :'): THE 52 PROJECT

Tof idee dit! Ik doe nu zoiets voor school, moet een reportage maken over een buurt in Rotterdam.. Spreek daar nu mensen aan en portretteer die dan. Het is best een grote stap om echt op iemand af te stappen.. Begin gewoon met 'goh wat een leuke jas/hoed/jurk/schoenen/hond heeft u!" En knoop zo een gesprekje aan. Als mensen vragen waar je het voor doet moet je sowieso een goed verhaal hebben, in jouw geval dus; 'ik doe een opdracht waarin ik elke week 1 foto moet maken van een persoon." Mensen zijn nieuwsgierig, en zodra ze je vertrouwen zullen ze meewerken. Dus zodra je verhaal niet overtuigend is haken mensen af.

happypaardje: Mijn blog is ook pas net echt begonnen dus kaal is hij zeker haha. Titels boven de post storen mij juist in dit design.. Mouse over effectje vond ik juist wel mooi clean.

chanelle14, thanks! :) Zal kijken of ik daar nog wat aan kan doen.

Colorado, nou staat het qua reizen momenteel op een laag pitje, maar heb nog wel wat oude foto's die ik erop kan zetten :Y).

Trouwens, bedoelde qua op of aanmerkingen meer qua blogposts zelf, niet zo zeer qua design. Met het design ben ik redelijk tevreden, zijn alleen nog wat dingen die ik in het CSS moet aanpassen maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad :O.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 12:33

Marit schreef:
Tazzey hoe is het eigenlijk met dat bloggen voor Hema gegaan? Hoefde je dus uiteindelijk niet voor HEMA te bloggen of wel?

Ik kon niet gaan. Ik had die dag echt té veel rugpijn ;( Ik heb begrepen dat het enorm interessant geweest is.

Ik heb weer een bruine online. OPI Ice-bergers & fries. Hij doet mij het meeste denken aan een stuk heerlijk romige melkchocolade :9

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 12:40

Oh jammer zeg! Want ik zag van een aantal bloggers dat ze nu voor Hema bloggen!
http://blog.hema.nl

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 12:44

Ik heb wel een blog van de Hema maar ik heb er nog niets opstaan. Ik weet ook niet of ik het ga doen want ik koop niet zo bijzonder veel bij de Hema. Ja, vandaag 2 rookworsten en een notitieboekje maar daar valt weinig interessants over te schrijven.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 13:19

:')

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 07:20

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:00

Gefeliciteerd Marit!!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 10:25

joyce2