Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
romyloverrr schreef:ik zou niet met vet maar met olie of créme doen
mijn nieuw longeerdekje dat ik verkocht had voor 6 euro incl. verzenden is '' niet aangekomen''
ik heb het gevoel dat ik bedonderd word door de koper![]()
ik ga het geld dan ook niet teruggeven !
ik heb er ook bij staan
verzonden = verkocht.
Citaat:Al mijn producten zijn op te halen in Harmelen (provincie Utrecht) of te verzenden tegen meerprijs. Bij verzending wordt het pakket zo goedkoop mogelijk gefrankeerd en via pakketpost of brievenbuspost verzonden, zodra de betaling en het aflever-adres binnen zijn. Verzenden via brievenbuspost gebeurt altijd met afzender-gegevens op het pakket maar omdat het postbedrijf geen aflevergarantie geeft, is dit altijd op eigen risico. Gelukkig zijn mijn brievenbus-pakketten tot nu toe altijd aangekomen. Verzending gebeurt altijd binnen 24 uur na ontvangst van de betaling. Bij aankopen via de post, krijgt u altijd ons adres.
upendo schreef:romyloverrr schreef:ik zou niet met vet maar met olie of créme doen
mijn nieuw longeerdekje dat ik verkocht had voor 6 euro incl. verzenden is '' niet aangekomen''
ik heb het gevoel dat ik bedonderd word door de koper![]()
ik ga het geld dan ook niet teruggeven !
ik heb er ook bij staan
verzonden = verkocht.
Je bent nu wel aansprakelijk.. Je hebt er namelijk niet in staan dat verzenden eigen risico is... Alleen dat je het product niet terugneemt..
Milka schreef:In hoeverre heeft, hoe lang iemand lid is van mp, betrekking op hoe betrouwbaar ze zijn ?
De gene waar wij dus een overeenkomst mee hebben, is al 8 jaar actief op mp, maar inmiddels zijn we ruim een week verder en heb ik 3 mails verstuurd en op geen van alle een antwoordt
Mijn man gaat langs om of ons geld terug te halen of om onze reservering op te halen, ben er inmiddels meer dan klaar mee