Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liespower94 schreef:Leuk jasmine!
Zo is het mooi zakelijk als je er een oversized trui op draagt wordt het meer casual (:
Heeft iemand enig idee waar ik een t-shirt kan vinden met zo'n klein vakje/zakje op de hoogte van de borst kan vinden in maatje XS/S?
Ik heb me rot gezocht maar ik kan het niet vinden
Amira_ schreef:liespower94 schreef:Leuk jasmine!
Zo is het mooi zakelijk als je er een oversized trui op draagt wordt het meer casual (:
Heeft iemand enig idee waar ik een t-shirt kan vinden met zo'n klein vakje/zakje op de hoogte van de borst kan vinden in maatje XS/S?
Ik heb me rot gezocht maar ik kan het niet vinden
Bij de H&M hebben ze die wel
Nordsvensk schreef:Iemand die me hier kan helpen om een mooie nette outfit samen te stellen voor het geven van een presentatie? Kom er niet helemaal uitHeb zo al wel wat leuke bloesjes gezien. Maar ik draag eigenlijk nooit een rok, maar wil hier toch een rok voor hebben. Omdat ik dat wel erg netjes vind. Dus weet iemand nog wat leuks?
Natsuki schreef:Je kan ook gewoon een simpele zwarte skinny aan doen. Dan kan je er makkelijker iets met een hak onder doen. (Natuurlijk wel iets nets, dus een laarsje of nette hakken) Een simpele blouse met een blazer erop en je hebt je outfit.Misschien nog een simpele ketting erop. Dit vind ik er zelf netjes uitzien, maar ook weer niet té netjes.