Ik heb gisteren een hele mooie tekening ontvangen van de celly van Joshua
Toevallig zoekt zijn celly ook een penpal dus mocht je interesse hebben stuur dan aub pb het is een superlieve beschaafde pp dus geen vieze praat of verwachtingen
shilady
Geplaatst: 24-07-14 21:41
Op de tekening een foto van degene die ook heel graag wilt schijven
Mavelle
Geplaatst: 03-08-14 00:48
Aahw. Vandaag te horen gekregen dat m'n penpal zijn parole een jaar uitgesteld is. Hij heeft zich al twee jaar keurig gedragen dus hij had er zo op gerekend.
Ja hij schreef dat t wel een van de zwaarste dagen daar was geweest en dat dit meer impact had dan toen zijn parole de vorige keer voor vier jaar opgeschoven werd. Maar hij schrijft ook dat t nu na een paar dagen alweer beter met 'm gaat, dus dat moeten we dan maar geloven!
'sorry, I can't draw' zei Matthes in het begin.. En nu krijg ik een grote envelop met 'do not bend'.. ik nieuwschierig voorzichtig losmaken en wauw! Ik denk dat ik serieus zo even een lijst ga kopen!
I can't draw? Ik zou willen dat ik zo kon tekenen, gaaf zeg! Zeker inlijsten.
Ik schrijf nu toch maar weer vooral, JPay is erg handig. Maar ik vind handgeschreven brieven toch leuker om op te sturen ook. Rob vind dat ook, we hebben nu alleen wel twee gesprekken door elkaar lopen. Schrijft niet altijd even handig, maar geeft wel regelmatig post!
Sterkte voor je pp Mavelle. Dat is zeker niet tof om te horen!
Mavelle
Geplaatst: 07-08-14 20:45
Gaaf Marlijn!
Amanda, hier lopen de brieven ook door elkaar.. Soms krijg ik er drie achter elkaar van hem, en soms krijgt hij meerdere van mij. En vaak weet ik ook niet meer precies wat ik geschreven heb, dus als we ergens op reageren herhalen we het eerst even snel, dan schrijft hij bijvoorbeeld "you told me you were going to a birthdayparty, how was it?".
Zijn er trouwens nog mensen die pp's zoeken?
Suikerspinda
Geplaatst: 19-08-14 19:49
Ik heb vandaag ook weer een brief gekregen van Eddie!! Sinds maart heb ik niks meer van hem gehoord, hij heeft me toen als laatste een liefdesbrief geschreven waarop ik heb gereageerd niet hetzelfde te voelen. In juli heb ik hem nogmaals een brief geschreven en daarop heb ik nu reactie
Hij vond het toch inderdaad lastig dat ik hem had 'afgewezen' en kon daar naar eigen zeggen niet op een volwassen manier mee omgaan dus had hij besloten niet meer te schrijven. Maar hij waardeerde mijn vriendschap wel en nu vraagt hij mij 'hoe nu verder?' en dat hij uitkijkt naar mijn volgende brief.
Overigens vond vriendlief (is erg pril) het niet tof dat ik schrijf met een gevangene. Hij vond het raar en gevaarlijk, maar hij zei ook dat ik niet moet stoppen met schrijven omdat hij het niet tof vindt (was ik ook niet van plan ).
De meeste mensen vinden het een raar idee inderdaad, maar als je dan bijvoorbeeld een brief laat lezen zijn ze al weer een stuk enthousiaster en is het toch wel interessant.
Even een ego post tussendoor, ik zit eraan te denken ook iemand te gaan schrijven ...
Suikerspinda
Geplaatst: 26-08-14 14:57
shilady schreef:
Hij moest het gewoon even verwerken Nissima
Denk het ook
Ik moet Eddie nog even terug schrijven, maar weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Hij vroeg natuurlijk hoe we nu verder moesten, maar ja, wat mij betreft hoeft er niet zoveel te veranderen. Heb er wel voor gekozen om hem nog even niet te vertellen over mijn relatie, hij is er amper overheen dat ik niets voor hem voel, dus dit bespaar ik hem nog even